Vi har haft Gastro by Bøgh som…
Vi har haft Gastro by Bøgh som frokostordning i snart 2 år og vi er super glade for samarbejdet.
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Gammel Kongevej 92, 1850, Frederiksberg C, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Vi har haft Gastro by Bøgh som frokostordning i snart 2 år og vi er super glade for samarbejdet.
Ejeren tror han kan behandle sine medarbejdere, som det passer ham.
Super lækker mad - har aldrig oplevet en lignende standard for kantine mad
Jeg havde bestilt Gastro by Boegh's nytårsmenu, og det var en kæmpe fik succes. Det var pakket, så det var meget nemt at tilberede de enkelte retter. Jeg fik stor ros af gæsterne for valget, det smagte fantastisk.
Super lækkert!
Vi har haft Gastro by Bøgh siden første corona-nedlukning, og har siden været meget glade! Det er utoligt hvad en god frokost kan gøre ved stemningen på kontoret :) Særligt er jeg imponeret over diversiteten i menuerne. Det bliver aldrig kedeligt og niveauet af selv de helt "normale" retter er af meget fin kvalitet. Man kan smage de går op i den mad de servere. Kæmpe anbefaling her fra!
Helt genial frokostordning.
Lækre råvarer, der tit ikke indgår i en frokostordning og stor ros for både diversitet og fleksibilitet.
Og så kan de få selv “normale” retter til at have en smag, som man ikke aner hvor kommer fra.
Ønsker mig intet andet.
Nå jeg vil da lige dele min oplevelse med Gastro By Bøgh.
Jeg blev ansat som køkkenchef, og skulle starte pr. 2/1.
Alt er godt, vi aftaler opstart, løn, arbejdsopgaver osv.
Jens Bøgh siger at han godt lige vil have mig op i produktionen en dag eller 2 inden opstart, for lige at komme ind tingene og lære folk at kende.
Jeg spørger om det passer den 8/12 og det var bare for nice ifølge Jens.
Han henter mig kl. 04 og vi tager til Farum og begynder arbejdet.
Undervejs undrer jeg mig lidt over at stort set alt er købt færdigt, mayoer, brød, tiramusi blanding osv. men fair nok, det måtte jeg jo ændre på ved opstart.
Jeg aktiverer mit netværk, finder en køkkensassistent til ham som kan starte sammen med mig, da han er træt af flere af hans medarbejdere.
Jeg får handlet priser hjem der er bedre end dem han har osv.
Vi kører hjem ved 14-tiden, alt er godt, det sidste jeg spørger ham om er om han stadig har en god mavefornemmelse, hvilket han klart bekræfter. Han spørger om vi skal lave en kontrakt, men jeg sger det kan vente. Han har ikke kontrakt på en eneste medarbejder og jeg bliver derfor spurgt om jeg har en han kan låne, hvilket jeg svarer ja til.
Han beder mig lave et oplæg på en uges menu.
Om aftenen holder Mette Frederiksen pressemøde, og der varslen yderligere lockdown.
Jeg er klar over at dette får en betydning for hans virksomhed, og tilbyder derfor at starte op en måned senere, for ikke at belaste hans virksomhed unødvendigt.
Den 12/12 skriver han en SMS (!!!😂) at han nu havde tænkt og at vi var for forskellige, og at han nu pludseligt ledte efter en ligesom ham selv.
Det var jo fair nok, og jeg skriver til ham at jeg så vil sende ham en faktura for min arbejdsdag i køkkenet...De timer jeg havde brugt administrativt på leverandører, mandskab, menu osv. ville jeg ikkebelaste ham med...!
Så kommer det sjove: Jens Bøgh skriver "Det var en prøvevagt du selv gerne ville, vi havde ikke aftalt noget. Den for du desværre ikke løn for, men du kan få nogle bøffer"
Jeg siger selvfølgelig til ham at der ikke kan blive tale om at arbejde gratis for sådan en lille fusker, men siden da har han ikke besvaret hverken mails eller telefonopkald.
Så når du bestiller din frokostordning fra Jens så bidrager du til ovenstående.
//Michael
Fantastisk mad og venligt personale!
Fik deres nytårsmenu og der var ikke en finger at sætte på noget som helst.
Vil klart bestille fra Gastro by Bøgh igen 👌🏼
Rigtig god mad. Jeg har brugt det flere gange til private begivenheder og events.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.