Hvordan kan ansatte oppføre seg slik?
Får ikke sjekket inn siden alle ansatte reiser hjem klokka 22.00. Flyet mitt står fortsatt på bakken...
Mens det var ansatte her ble jeg bare sendt rundt overalt, ingen som faktisk hjalp meg, så sier de at jeg bare må booke et nytt fly. Ja får gjøre det da, det tidligste flyet reiser 07.30 på morgenen. Er det noen plass i nærheten jeg kan slappe av eller sove litt før den tid? Joda det kan man enten på bakken eller på stolene, fikk jeg som svar.
Så betalte tilsammen nesten 20000 for dette tullet






