Helt forferdelig opplevelse
Virkelig, hold deg unna dette selskapet. De er trakasserende, frekke, svært lite løsningsorienterte, tar ingen ansvar for egne feil, og glemte å gå på skolen dagen de snakket om service. Aldri i livet kommer jeg til å bruke igjen disse, og det burde du heller ikke gjøre.

Svar fra easyCar