Når Pernille siger: "Vi har dig, og vi bliver ved, indtil resultatet er helt perfekt," så mener hun det. Jeg har fået permanent makeup på læberne, men mine læber tog ikke imod farven som forve... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Jeg har været kunde igennem flere år hos Düwald og er altid blevet mødt af glade og smilende medarbejdere lige fra man træder ind i venteværelset. Jeg har fået lavet flotte bryn af både Pernille o... Vis mer
Jeg havde en utrolig positiv oplevelse hos Jane idag! Aldrig har jeg følt mig så tryg og velkommen hos en frisør. Hendes håndværk er virkelig smukt, og jeg er fuldstændig tilfreds med resultatet. Jane... Vis mer
Selskapet har svart
Har lige fået lavet de mest perfekte 3D permanent øjenbryn hos Pernille v. DüWald. Fra vi gik i gang til vi nåede resultatet, blev jeg guidet rundt i hele dette univers af muligheder for hvordan de... Vis mer
Selskapet har svart
Informasjon om virksomheten
Skrevet av virksomheten
Düwald er Regionens største af sin slags. Vi har alt samlet under ét tag. Dét betyder at vores kunder ofte kommer langvejsfra og f.eks. får ordnet alt fra frisør delen til Permanent Makeup på en gang. Hos Düwald er der plads til alle. Vores kundekartotek består af både mænd og kvinder i alle aldersgrupper – hos os får alle den samme varme velkomst og gode service. Service og kvalitet er det vigtigste for os. Derfor er alle vores ansatte eksperter i hver deres område.
Kontaktopplysninger
Adelgade 4, 6000, Kolding
- 70270298
- lf@duwald.dk
- www.duwald.dk
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Jeg kom for at få sat vipper på
Jeg kom for at få sat vipper på, havde nogle på i forvejen fra en anden. For det første havde jeg regnet med at skulle have de gamle af og helt nye på, men dette var ikke tilfældet da de vipper jeg havde på, der var arbejdet lavet ordentlig, så Heidi kunne arbejde videre på det og det var en god overraskelse. Hun kunne nemt have sagt at de skulle udskiftes helt og derved fået flere penge. Men det blev til en stor opfyldning hvor vi arbejder hen imod det resultat som jeg/Heidi ønsker det. Og selvom der stadig er gamle vipper blandet med de nye fra Duwald så er jeg så tilfreds og jeg blev sendt ud af døren med beskeden at hvis der blev det mindste så skulle jeg bare ringe så ville vi finde ud af det. Kan kun tale positivt om Duwald. Det er dem jeg bruger til vipper fremover. Der er ikke en noget der kan sættes en finger på.
Heidi er den bedste til eyelash
Heidi er så professionel og dygtig og jeg går derfra med en positiv oplevelser hver gang. Hun er omhyggelig og sikrer sig, at jeg er tilfreds inden jeg går derfra.
Jeg ser altid frem til, at jeg skal besøge Heidi!
God oplevelse og virkelig sød behandler…
God oplevelse og virkelig sød behandler Heidi. Jeg glæder mig til, at se resultaterne af min tatoveringsfjernelse :-)
Fantastisk rådgivning og resultat
Efter fødslen af min søn, har jeg haft store udfordringer med mine vipper. Så bookede tid hos Heidi til at få dem bukket.
Heidi vurderede dem og anbefalte, at vi ventede, og at jeg gik i gang med serum. Ca 2 mdr senere vende jeg retur med sunde vipper, og fik det flotteste resultat. 1000 tak for rådgivning, jeg kommer helt sikkert igen.
Øjenvipper extensions
Heidi er super sød og laver de fineste vipper! Det er første gang jeg har prøvet at have vippe extensions, og hun gjorde det til en helt igennem dejlig oplevelse! Kan varmt anbefales <3

Svar fra www.duwald.dk
Kæmpe anbefaling til hele teamet hos…
Kæmpe anbefaling til hele teamet hos Düwald.
Jeg har nu gået fast hos Heidi og fået de smukkeste vipper igennem 1/2 år, og jeg kunne ikke drømme om at gå andre steder hen. Det skal siges jeg kører fra Odense til Kolding, for at være under hendes kyndige hænder.
Ligemeget hvornår jeg kommer og hvem der er på arbejde, så hilser alle pænt og jeg bliver altid taget godt imod, derudover så er stemningen altid god i salonen.
Jeg "lurer" altid lidt på det de andre kunder får lavet, og det er virkelig flotte resultater de laver hos Düwald.
Vipper er lige nu det jeg får lavet, men på sigt bliver det ikke det eneste.
Syntes slet ikke 5 stjerner er nok her. :)

Svar fra www.duwald.dk
Det flotteste hår, jeg nogensinde har haft ❤️
For første gang nogensinde, så er jeg gået fra frisøren med pænere hår end det billede jeg kom med ❤️
Jeg har gået hos et hav af frisører, men jeg har aldrig fået farvet mit hår af en så kompetent frisør. Jane kan faktisk trylle, det er oprigtigt talt det flotteste hår, jeg nogensinde har haft. I har hermed en fast kunde, for det fås ganske enkelt ikke bedre.

Svar fra www.duwald.dk
Det er altid super hyggeligt
Det er altid super hyggeligt, at komme og få lavet vipper, som jeg nu i 2 år har fået lavet fast hos düwald. De er altid super imødekommende, og man føler sig tryg. Kan klart anbefale af få lavet eyelash ekstensions og vippebuk.

Svar fra www.duwald.dk
Altid smukt resultat hos Düwald
Har gennem flere år fået lavet vipper hos Heidi og altid har det været super godt arbejde. Heidi har ofte fuldt op på hendes arbejde efterfølgende.
Har ingen vipper selv efter kemo forløb og Heidi har altid været super god til støtte/vejledning med at vælge det der passer bedst til mig.

Svar fra www.duwald.dk
Gode eyelashextension
Fået lavet vipper ved Heidi og Victoria længe nu.
Aldrig været utilfreds.

Svar fra www.duwald.dk
Altid smukke og tilfredsstillende resultater hos Düwald!
Jeg har gennem flere år været kunde hos Düwald og jeg har fået lavet flere forskellige behandlinger, som jeg alle har været meget tilfreds med!
Når jeg bestiller tid ved Düwald, er jeg sikker på en professionel behandling af de sødeste medarbejdere, hvor kvaliteten og servicen er i top.
Tak til personalet hos Düwald, for altid smukke og meget tilfredstillende resultater!

Svar fra www.duwald.dk
Kæmpe anbefaling herfra 🙌🏼
Kæmpe anbefaling herfra 🙌🏼 Jeg er blevet klippet og farvet i nogle år, og været MEGET tilfreds hver gang.. Min søn på 11 mdr. skulle i stolen for første gang og jeg havde ingen forventninger til hvor meget en frisør kunne få lov at klippe, på sådan en lille gut.. Men Jane var ekstremt god til at gøre det trygt for ham, og det endte ud med det fineste resultat !! Jeg kan klart anbefale både farve/klip til kvinder og baby / barn.. Vi kommer ikke andre steder fra nu af 😃🙌🏼

Svar fra www.duwald.dk
Evigt tilfreds ❤️
Jeg har igennem maaaange år været kunde hos jer og jeg skal aldrig andre steder hen og få lavet permanent makeup. Jeg har været igennem at få fjernet mit gamle permanent makeup (også lavet hos jer), da moden jo skifter og jeg ville have en ny form - dette fiksede I med laser og bagefter fik jeg nye smukke bryn 🙏🏼 Jeg er evigt tilfreds og jeg er så glad hver gang jeg forlader salonen. Tak for jer ❤️

Svar fra www.duwald.dk
Jeg var inde 3 dage før mit bryllup
Jeg var inde 3 dage før mit bryllup, for at få lavet negle og bryn, det var mit første besøg hos dem og jeg får så uheldigvis drejet forkert af på motorvejen så jeg bliver 5 min forsinket! Jeg undskylder helt vildt da jeg kommer, men bliver mødt af en møg irriteret person, hun starter ud med at brokke sig over jeg ikke er kommet til tiden og viser mig der hen hvor vi skal sidde, her siger hun så at hun ikke er sikker på om hun kan nå at lave min behandling nu og hvad jeg dog tænker jeg vil have lavet på denne tid? (Vi havde ugen før snakket i telefon og aftalt hvad der skulle laves) det krævede pludselig ekstra tid og nu havde jeg ovenikøbet bestilt en forkert tid, trods det ugen før ikke var noget problem… hun ender med at sige at der nu er gået 15 min af min tid så jeg kan ikke få lavet mine negle, jeg går lidt i panik, det er trods alt mit bryllup lige om midt og en ny tid kan man ikke nå at få… jeg får så sagt at jeg også er hendes næste kunde med mine bryn, så må hun bruge den tid på mine negle, men trods det kan hun stadigvæk ikke nå de ønskede negle!
Vi finder et alternativ og de negle laver hun, det ender med at jeg sidder i stolen alt mens hun laver mine negle og hvergang vi har en samtale bliver den drejet over på at jeg nu er kommet 15 min forsent, jeg kom kun 5 min forsent, hun brugte 10 min på brok over det.
Jeg får nok fremstammet 30 gange undskyld og beklager meget, mens behandlingen forgår, har aldrig skammet mig så meget og følt mig så ydmyget før, det var utrolig ubehageligt at være i… men kunne jo ikke forlade behandlingen, det havde jeg i alle andre siturationer ellers gjort.
Jeg fik mine negle, de blev rigtig fine, ikke som ønsket, men fine!
Jeg kunne så nå at få lavet mine bryn på en anden måde end den tid jeg jo så havde til der, da hun brugte noget af tiden på mine negle, de blev så grimme! Måtte hjem og have dem lavet om. Men sagde det ikke, var total drænet af den dårlige stemning, så skulle bare hjem…
Dagen efter havde jeg en tid til mine vipper, det var den sødeste pige der lavede dem, der var hun forsinket 12 min og trods det, var hun ikke stresset, hun var rolig og glad hele vejen. Det var en fantastisk oplevelse, og det hun lavede var helt perfekt! Jeg var så tæt på at aflyse min tid efter oplevelsen dagen før, heldigvis gjorde jeg ikke det, så tak til hende!
Desværre faldte mine vipper utrolig hurtig af, men skidt pyt, de var smukke til mit bryllup og jeg kunne bare have ringet ind og sagt det, det gjorde jeg ikke.
Desværre må jeg indrømme at den negative oplevelse er den der fylder og gør jeg fremover vil tøve med at bruge duwald igen, med alt andet end vipper.

Svar fra www.duwald.dk
Jeg havde i dag den fornøjelse at møde…
Jeg havde i dag den fornøjelse at møde Jane hos Düwald. Vi brugte nok første halve time på at snakke om, hvad der skulle ske. Jeg følte mig fra start virkelig tryg.
Jeg er fuldt ud tilfreds med resultatet og Jane lovede aldrig mere, end hvad hun var sikker på, at kunne overholde!
Jeg er super glad for behandlingen, både den af mit hår, men også den jeg fik af Jane personligt!
Jeg vil klart anbefale en tur i stolen hos hende!
Tak for det flotteste hår!
Endnu en gang en fantastisk behandling hos Düwald af Jane. Hun tryller med farverne, og rammer gang på gang de flotteste toner og spil til mit hår.
1000 tak for lækker hår og styling!
Som kunde i disse coronatider skal man…
Som kunde i disse coronatider skal man betale regningen hvis man melder afbud efter de 48 tiner selvom man ikke kan komme pga mulig smittefare som ikke er op til kunden selv og selvom butikken er lukket.
Føj! Er færdig med jer og anbefaler alle andre også at stoppe med ligge jeres penge i sådan en korrupt butik.

Svar fra www.duwald.dk
Fantastisk sted
Venligt personale, god service og smukke resultater. Har været kunde flere år og fortsætter med at være det. Kører gerne turen fra Odense til Kolding, for at få behandlinger hos Düwald.
Helt igennem fantastisk sted at være…
Helt igennem fantastisk sted at være kunde. Altid søde og imødekommende medarbejdere og service er i top! Kæmpe anbefaling.
Jeg er ved at få fjernet en tatovering hos Heidi, og der er virkelig intet at sætte en finger på. Jeg er blevet vejledt godt og grundigt om behandlingen, og der er altid mulighed for en opfølgning hvis der skulle være noget man er i tvivl om. Hun er virkelig dygtig.
Jeg vil til enhver tid anbefale Düwald til andre.
Lash Lift - rigtig god oplevelse
Fik lavet lash lift i dag.
Jeg har aldrig fået det lavet før og min oplevelse og resultat var virkelig virkelig god(t).
Flotte bryn, enorm sød og dygtig medarbejder og en rar atmosfære. Det er ikke sidste gang jeg kommer der.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.







