AJMovers Anmeldelser 

254
•
TrustScore 4.5 av 5

4,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

AJMovers were absolutely brilliant. We had been seriously let down by a bunch of cowboys and needed 6 moving boxes and two bikes transported from UK to southern France at very short notice. Andy was b... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Catastrophe ,compagnie d amateurs .. j attends mon déménagement depuis le mois de juillet et les deux meubles livrés sont arrivés cassés car non protégés . . J attends le suite depuis 3 mois . Com... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I'll always pay a little extra for quality and reliable service and these guys haven't let me down with the 2 jobs they've done for me so far, another move from London to Manchester, collected white g... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

AJ Movers moved us from London to Copenhagen. They were extremely professional, helped us with packing delicate items and were very communicative. They arrived at our house on time and at our new pl... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Flytting og oppbevaring

Skrevet av virksomheten

Professional house and piano movers !Completed 25000+ moves in 15 years! We done 1000s of moves to Swiss.Germany,Austria,Spain.France,Italy,Ireland. Piano movers,House relocations, Furniture movers.


Kontaktopplysninger

4,3

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

254 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 50 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(254)

37 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The men were exceptionally nice

The men were exceptionally nice, looked after my furniture and were just great in every way!Highly recommend.And the cost was so cheap.There is nothing bad to say about them

5. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely useless

Absolutely useless. Quite possibly the worst service of any company I have ever used. Constantly ignored my calls and messages. Tried to change the date and time of pick up and delivery dates multiple times, including the day before the newly agreed upon time. The entire process was extremely anxiety inducing. Do not use this removal company, they are beyond rubbish.

28. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Atrocious Experience!!

What an atrocious experience with this company. Terrible communication, did not get in touch with me for weeks! Despite numerous calls, texts and emails. I had a tenant moving in on a specific date and wanted confirmation with the company that the move was going ahead. I heard absolutely nothing, I was completely ghosted. Anxieties grew and I ultimately didn't trust this company to do the job and cancelled the job request 3 days prior to the 'agreed date.' Still did not hear from them. The day before the 'agreed date,' that's when they decided to contact me to confirm the time of the move for the next day. Absolutely not, I was not having this. At this point I had already found a trusted transport provider to do the move instead. I emailed them for a 4th time to say the move had been cancelled days ago, to which they replied that they had received no contact from me and since I was informing them a day before the move, I needed to pay a £200 cancellation fee!! I was quite honestly gobsmacked. I screenshot all call logs, emails and WhatsApp messages to AJMovers detailing me trying to get into contact with them and also showing that I cancelled the move 3 days prior, to which I also left a voicemail to their company number. I sent all my proof to them and outlined I am not liable to pay a cancellation fee when they were informed well in advance. And would you look what happened... Never heard from them again.
A complete scam of a company. I wish I had done more research before booking with them. I've heard much worse now that I've looked into them and I'm so glad they didn't do my move.
I would avoid at all cost. Save your money. There are other companies more professional, honest and reliable than AJMovers. Never again.

Edit: This is not a fake review. I refuse to provide a reference number which can be linked to my properties. Im happy to provide this to trustpilot directly anlongside anyother evidence to verify. Wouldnt trust Anyvan or AJmovers just due to the unprofessionalism ive experienced. USE AT YOUR OWN RISK.

Edit 2: Website doesn't allow for direct replies so having to add edits for clarity.
The deposit was with Anyvan, yes, I didnt say the deposit was with AJmovers as per the original review. The original deposit has nothing to do with AJmovers but with Anyvan so is why i ommited this from this review.
Anyvan will put you in contact with a moving company like AJMovers providing you a contact in their business. I had already lost the deposit with Anyvan which was a cost i had to absorb regardless.

The £200 cancellation fee was imposed by AJmovers IN ADDITION, even though there was zero comms from them at all, no answers to our questions, nothing to indicate this was going ahead at all until the day before. But surprisingly very responsive to a negative review.

Could an adequate moving service have been provided? Possibly. Not to make excuses for this company, but you can only go off initial impressions, wheather its just their admin team or the contact Anyvan put us in touch with (even if they didn't respond). They represent the company and I can only attest to my personal experience. Good luck to those using this company. At best it could be a dice roll. At worst, well just read the other negative reviews.

1. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AJMovers

Svar fra AJMovers

Hi Alex, thank you for your comment. Could you please provide your booking reference number? We’ve checked our system and found no record of your details.

We would also like to clarify that we have never received a £200 deposit from you — it seems you have confused our company with AnyVan. Additionally, we have never imposed a £200 cancellation fee. Can you provide proof of this charge from us?

To summarise: you made a payment to AnyVan, not to our company. We did not carry out any move for you and have had no communication with you.

You have not provided a booking reference number, which confirms there is no record of your booking with us. Without this information, we must conclude that this review is inaccurate and does not reflect our business or our customers’ experiences. We will take appropriate action to address this.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Reliable experience

I have used AJ Movers on three occasions—once for an international move from Germany to the UK, and twice for moves within the UK. I have always found them reliable and hardworking. In addition to handling the move itself, they helped assemble new flat‑pack furniture and dispose of unwanted items. Their pricing has been very reasonable.

One recommendation is to ensure the inventory list is accurate in advance—the number of boxes, which furniture needs assembling or dismantling, and what should be disposed of. This helps avoid any confusion on the day. I would certainly recommend AJ Movers.

14. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

AJ Movers did a great job moving our…

AJ Movers did a great job moving our furniture. They were very professional, quick, efficient, careful, and friendly. They were also very fit and able to carry some very heavy items. We would happily recommend them for house moves.

5. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent worth every penny

I called this company really last minute (Friday at 4pm for moving Monday morning). They were absolutely brilliant, professional, efficient, dismantled and reassembled the bed and the sofa. It was a really stressful day but they were calm and cleared the house within an hour and a half and happily waited until my keys were available. I hope never to move again but if I were to I would use this company in a heart beat.

8. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

10/10

I had a great moving experience with this company. Guys provided a very good service. Recommendations ✅

18. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

AJ Movers turned what could have been a…

AJ Movers turned what could have been a chaotic day into a breeze, thanks to their hardworking, polite team who treated my belongings like their own. As someone in the automotive business who's always on the move, I appreciate reliability, and they delivered 110%. Highly recommend for any UK relocation – book them now, you won't regret it! Five stars and counting.

29. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

We recently entrusted AJ Movers with…

We recently entrusted AJ Movers with our full household relocation from Munich, Germany, to Paris, France, and we couldn't be more thrilled with the outstanding service from start to finish. Right from the initial consultation, Andy provided a clear, competitive quote tailored to our needs, including packing materials, customs clearance, and door-to-door delivery—no hidden fees or surprises along the way. The team arrived precisely on schedule for packing day, working methodically and professionally to wrap every item, from delicate glassware and artwork to bulky furniture and appliances, using high-quality protective materials that ensured zero damage during the long-haul transit.

2. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

5 Stars

5 Stars! Exceptional International Move from UK to Lithuania
We recently used AJ Movers for our relocation from the UK to Lithuania, and the experience exceeded all expectations. The team arrived on time, handled our belongings with utmost care—wrapping furniture and fragile items professionally—and navigated customs paperwork seamlessly for a stress-free cross-border process.

29. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

AJ Movers made our move from the UK

AJ Movers made our move from the UK to France seamless and stress-free. They were punctual, careful with our belongings, and handled everything professionally. Communication was excellent, and the entire process went smoothly. Highly recommend for anyone needing reliable international moving services.

10. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

AJ Movers delivered an outstanding…

AJ Movers delivered an outstanding service from start to finish. The team arrived right on time, worked efficiently, and handled every item with great care. They were organized, friendly, and clearly experienced in managing moves of all sizes. All furniture and boxes were securely packed, transported, and set up exactly where requested without a single scratch or delay.
Communication was smooth throughout—clear updates, quick responses, and fair pricing with no hidden costs. Their professionalism made the entire moving process completely stress-free. Highly recommend AJ Movers to anyone looking for reliable and top-quality moving service.

17. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dissatisfaction - Excessive Price not Agreed during Quoting

Formally expressing my dissatisfaction with the service I received during my recent move. While the movers were efficient in their work, the final service price was not consistent with the initial quote we agreed upon.

I was not informed nor did I agree in advance to any additional charges that were later requested. These extra costs appeared excessive and unjustified. Despite my requests, the company refused to discuss or provide any evidence supporting these additional fees.

Furthermore, I was threatened with the retention of my goods if I did not pay for charges that were never agreed upon. I also received disrespectful messages from company management when I sought clarification and requested a review of the situation.

Due to these issues, I have submitted a formal complaint against Andy AJ. Based on my experience, I would strongly advise others to avoid doing business with this company, as I found their practices to be untrustworthy and unprofessional.

I expect a prompt and transparent resolution to this matter.

30. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AJMovers

Svar fra AJMovers

We are sorry to hear that you were dissatisfied with your recent moving experience. However, the version of events described in your feedback does not accurately reflect what occurred.
The final cost of your service included additional items and services that were requested and agreed upon beyond the initial quote. This included packing services, two days of storage, and the extra wardrobe you had. These services and related charges were confirmed in writing prior to completion of the move.
Payment was only requested for the services that had been provided and approved. When payment was withheld, we simply informed you that the move could not proceed without settlement for the additional work already completed. Communication records show that all charges were clearly explained and documented.
We also note that during communication, there were instances of inappropriate and disrespectful behavior, including late-night calls and the use of offensive language toward our staff. Despite these challenges, our team remained professional and ensured that your belongings were safely delivered.
We take all feedback seriously, but we also believe it is important to present a clear and accurate account of the situation.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

AJ Movers moved us from London to…

AJ Movers moved us from London to Copenhagen. They were extremely professional, helped us with packing delicate items and were very communicative. They arrived at our house on time and at our new place at the time they told us.

We were so impressed, especially given the horror stories we've heard from our friends about others that we will definitely use AJ Movers again when we return to UK.

1. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Erfahrungsbericht mit dem Umzugsservice "White Glove Movers" / AJ Movers Ltd

Ich habe mich nach sorgfältiger Prüfung für "White Glove Movers" / AJ Movers Ltd entschieden, trotz des höheren Preises, weil ich von einem professionellen Ablauf ausgehen wollte. Im Vorfeld habe ich eine sehr detaillierte Inventarliste mit Stückzahlen und Fotos zur Verfügung gestellt, damit es später keine Missverständnisse gibt. Dennoch wurde diese Liste beim Umzug offenbar nicht berücksichtigt. Mir wurde kurzfristig mitgeteilt, dass zwei Möbelstücke nur gegen eine Zusatzzahlung von 400 € mitgenommen würden. Erst nachdem ich selbst erneut Beweise vorlegte, wurde dies zurückgenommen – begleitet von einer eher halbherzigen Entschuldigung.

Zusätzlich kam ein Möbelstück beschädigt an. Die Verantwortung dafür wurde ohne klare oder nachvollziehbare Belege abgelehnt. Die Mitarbeiter vor Ort waren freundlich, doch die organisatorischen Abläufe und die Kommunikation im Hintergrund wirkten für mich unkoordiniert und wenig verlässlich.

Trotz gründlicher Vorbereitung und klarer Dokumentation war die Erfahrung enttäuschend. Ich kann den Anbieter daher nicht empfehlen.

Ich möchte bekanntgeben, dass das Transportunternehmen mich kontaktiert hat und mir angeboten hat mir 50€ zu bezahlen, wenn ich die Beurteilung entferne! Natürlich habe ich dankend abgelehnt. Die e-Mail kann jederzeit nachgereicht werden zur Aufklärung, falls nötig.

14. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Would definitely use AJs again

Would definitely use AJs again. They transported a family airloom from Southern Spain to the Uk. Found them to be punctual, professional and reliable. There were no hiccups at all and they were good at answering my many questions before and during the delivery.

27. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv