Hej Claus fra Topkapper.com
Jeg vil gerne knytte et par kommentarer til din anmeldelse.
At du vælger at anmelde os for en sag vi havde for 5 år siden (juni 2015) undrer mig egentlig ikke.
Det undrer mig dog at vi beskrives som : iskolde. Jeg vedkender mig 100% procent at vi lavede en fejl på din bil. Af samme årag har jeg også refunderet alle udgifter du har haft ifm dette uden tøven - hvilket jeg har dokumentation for. Vi havde iøvrigt, efter min mening , en god diaglog dengang.
Det kan så undre mig at du , med så dårlig en behandling, vælger at bruge os igen i 2018. Det er nok den verserende sag vedr. denne reparation der gør at vi skal have en sviner nu for en 5 år gammel sag jeg troede vi havde afsluttet på en god måde.
Jeg var godt klar over at denne anmeldelse ville komme, det har du jo skriftligt skrevet at du ville hvis vi ikke gør som du ønsker.
Hvorvidt du ønsker den konkrete sag der kører i øjeblikket udstillet her er op til dig .
Ha` en rigtig god dag.
Vh Jesper Sidelmann Sønderby
OPDATERING !!!!!!!!
Nu bliver jeg desværre nød til endnu engang at knytte en kommentar til din beretning, da du har opdateret / ændret din oprindelige anmeldelse , og nu indrager den igangværende sag.
Jeg må blot konstatere at du uretmæssig anklager mig og mine mekanikere. Du var fuldt oplyst igennem hele processen, og DU valgte at udeblive fra en tid til at udskifte den defekte abs ring som vi på dagen desværre ikke kunne skaffe. Den havde ødelagt sensoren og det er du også fuldt oplyst om. Du er derefter ikke kontaktbar i mere end 6 måneder og returnerer ikke vores henvendelser, trækker efterfølgende tingene i langdrag i yderlig 6 måneder, og nu undrer du dig over at tingene er gået som de er- efter 2 år. Vi holder ikke af at sende folk til inkasso, og det er faktisk kun sket 1 gang udover dig på knap 7 år og 18.000 gennemgange på værkstedet.Med andre ord, vi går meget langt for at finde løsninger på de sager hvor ikke alting går som forventet - hvilket man desværre til tider kommer ud for.
Jeg vil undlade at viderebringe alle detaljerne i denne sag da de simpelthen er for groteske, men vil her endnu engang, som skrevet til dig flere gange tidligere, gøre opmærksom på at jeg har opfordret dig til at lade sagen prøve ved Fdm`s juridiske afdeling, Retten, Bilankenævnet / Bilklage.dk eller hvilken som helst instans du kan finde. Hvis blot een af disse gav dig det mindste medhold i dine påstande, ville jeg eftergiver dig det fulde beløb samt sagens omkostninger. Dette har DU undladt at gøre. Alt korrespondance vedr. dette kan naturligvis dokumenteres.
Jeg vil lade dette være de sidste kommentarer fra mig.
Ha` en fantastisk dag.
Vh Jesper Sidelmann Sønderby