Åbyhøj Autoteknik A/S Anmeldelser 3

TrustScore 3.5 av 5

3,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Informasjon om virksomheten

  1. Bilverksted

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Hos Åbyhøj Autoteknik servicerer og reparerer vi alle biler, uanset mærke og årgang - også i garantiperioden på helt nye biler. Som kunde hos os kan du forvente kvalitetsarbejde til en yderst konkurrencedygtig pris.


Kontaktopplysninger

3,3

Middels

TrustScore 3.5 av 5

3 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Har haft super gode oplevelser

Har haft super gode oplevelser. Kanon service og hurtig respons. Vi har altid følt os retfærdigt behandlet. Senest havde vi en situation, hvor de overså en fejl med bilen, så den ikke gik igennem syn. Efterfølgende indrømmede Sidelmann dog fejlen og rettede den + kørte den til gensyn uden vi skulle betale en krone. En rigtig god kundeoplevelse.

2. juni 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lad være med at bruge dem

Lad være med at bruge dem. de ødelægger jeres bil.
fik skiftet skiver foran ( som jeg betalte rigeligt for ) Dagen efter røg forhjulet af, og jeg havnede i grøften..
Deres kommentar.. " nå , jamen så må du få bilen her ned, så kigger vi på det. "
det viste sig at de havde varmet så meget på skiven at fedtet i lejet var smeltet
De var is kolde..
Jeg valgte desværre at bruge dem igen, idet jeg stod med et akut problem.. ABS lampen lyste og jeg skulle afsted på en længere køretur,.
(jeg tænkte.. De er jo et bosh auto Elektro værksted.. Så det skulle ikke være et problem)
Her vælger de så at skifte en dyr sensor og afleverer bilen,.... og en regning på arbejdet... Men fejlen var der stadig
Jeg undrede mig over deres beslutning og fik af vide at der var fejl på sensor ?!?
Da jeg nægter at betale for denne sensor.. idet fejlen jo stadig var der.. (men gerne vil betale for resten) sender de mig i rki og nu fogedretten..

Jeg kørte senere bilen til et rigtigt værksted, der med det samme kunne konstatere at det var en ABS ring der skulle skiftes ( som kostede 1/10 af sensor) 20 minutter senere virkede det hele som det skulle.
Så der er nok noget i det som Martin skriver nedenfor..

De har nu skiftet navn til Sidelmann.. men det gør dem absolut ikke bedre

18. mai 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Åbyhøj Autoteknik A/S

Svar fra Åbyhøj Autoteknik A/S

Hej Claus fra Topkapper.com
Jeg vil gerne knytte et par kommentarer til din anmeldelse.
At du vælger at anmelde os for en sag vi havde for 5 år siden (juni 2015) undrer mig egentlig ikke.
Det undrer mig dog at vi beskrives som : iskolde. Jeg vedkender mig 100% procent at vi lavede en fejl på din bil. Af samme årag har jeg også refunderet alle udgifter du har haft ifm dette uden tøven - hvilket jeg har dokumentation for. Vi havde iøvrigt, efter min mening , en god diaglog dengang.
Det kan så undre mig at du , med så dårlig en behandling, vælger at bruge os igen i 2018. Det er nok den verserende sag vedr. denne reparation der gør at vi skal have en sviner nu for en 5 år gammel sag jeg troede vi havde afsluttet på en god måde.
Jeg var godt klar over at denne anmeldelse ville komme, det har du jo skriftligt skrevet at du ville hvis vi ikke gør som du ønsker.
Hvorvidt du ønsker den konkrete sag der kører i øjeblikket udstillet her er op til dig .
Ha` en rigtig god dag.
Vh Jesper Sidelmann Sønderby

OPDATERING !!!!!!!!
Nu bliver jeg desværre nød til endnu engang at knytte en kommentar til din beretning, da du har opdateret / ændret din oprindelige anmeldelse , og nu indrager den igangværende sag.

Jeg må blot konstatere at du uretmæssig anklager mig og mine mekanikere. Du var fuldt oplyst igennem hele processen, og DU valgte at udeblive fra en tid til at udskifte den defekte abs ring som vi på dagen desværre ikke kunne skaffe. Den havde ødelagt sensoren og det er du også fuldt oplyst om. Du er derefter ikke kontaktbar i mere end 6 måneder og returnerer ikke vores henvendelser, trækker efterfølgende tingene i langdrag i yderlig 6 måneder, og nu undrer du dig over at tingene er gået som de er- efter 2 år. Vi holder ikke af at sende folk til inkasso, og det er faktisk kun sket 1 gang udover dig på knap 7 år og 18.000 gennemgange på værkstedet.Med andre ord, vi går meget langt for at finde løsninger på de sager hvor ikke alting går som forventet - hvilket man desværre til tider kommer ud for.
Jeg vil undlade at viderebringe alle detaljerne i denne sag da de simpelthen er for groteske, men vil her endnu engang, som skrevet til dig flere gange tidligere, gøre opmærksom på at jeg har opfordret dig til at lade sagen prøve ved Fdm`s juridiske afdeling, Retten, Bilankenævnet / Bilklage.dk eller hvilken som helst instans du kan finde. Hvis blot een af disse gav dig det mindste medhold i dine påstande, ville jeg eftergiver dig det fulde beløb samt sagens omkostninger. Dette har DU undladt at gøre. Alt korrespondance vedr. dette kan naturligvis dokumenteres.
Jeg vil lade dette være de sidste kommentarer fra mig.
Ha` en fantastisk dag.
Vh Jesper Sidelmann Sønderby

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lad være med at bruge dem...!!!

Jeg ringede hertil, da min bil ikke ville gå i 2. gear. Jeg kørte derhen, hvor en mekaniker og jeg kørte en kort tur i bilen. Han sagde hurtigt, at bilen skulle have ny gearkasse. Han nævnte flere gange 17.000 ekskl. moms og arbejdskraft, og jeg skulle skynde mig at bestille en gearkasse ved ham og tid til udskiftningen pga. travlhed. Jeg spurgte, om han ikke ville løfte bilen og kigge under den, da jeg havde læst der kunne være en meget dyr og en fhv. billig/nem løsning. Svaret var NEJ, han vidste det var gearkassen "skynd dig at booke en tid".  Pris inkl. alt ca. 25.000 kr. Det er lige så meget som bilen er værd, og jeg takkede nej. Jeg har en bekendt, der er mekaniker(men bor fhv. langt væk), der heldigvis ville kigge på den. Efter et par timer var konklusionen, at der sad nogle små sten inde ved gearstængerne, der gjorde det svært/umuligt at skifte til bestemte gear. Han pillede dem ud, og så var det fikset. Pris UNDER 1.000 KR. Havde Aabyhøj Autoteknik gidet bruge tiden, som jeg endda bad om(og gerne betalte for), så havde I haft en super tilfreds kunde og jeres troværdighed ville være i top. Nu fremstår I som en virksomhed, der forsøgte at lænse mig for flest mulige penge - og så endda helt uden grund. Aldrig om jeg vil anvende eller foreslå andre at køre herhen med deres bil!!!!!

7. august 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv