Styr unna.
Styr unna.
Det som fremsto som et årskurs viste seg å være et automatisk løpende abonnement, noe som etter min oppfatning ikke ble kommunisert tydelig nok ved kjøp.
Da jeg oppdaget nytt trekk og sa opp, fikk jeg kun delvis refusjon. Enda mer oppsiktsvekkende er at medlemskapet fortsatt ser ut til å være aktivt etter oppgitt avslutningsperiode, samtidig som jeg plutselig mottar beskjed om automatisk “gratis oppgradering” til et langt dyrere WW-PLUSS-medlemskap.
Dette oppleves som:
Utydelige abonnementsvilkår
Aggressiv mersalgstaktikk
Manglende respekt for oppsigelse
Svært useriøs kundebehandling
For meg fremstår dette som en forretningsmodell bygget på uklar informasjon og vanskelige avslutningsprosesser fremfor reell kundetillit.
Jeg anbefaler alle å lese vilkår ekstremt nøye før de binder seg, og være svært oppmerksomme på automatisk fornyelse.
Min erfaring har dessverre vært preget av frustrasjon og svekket tillit.
