I ordered the All in One Artificial Intelligence VitalityWatch back in October 2024. I loved the watch because it monitored many things as far as health goes and it looks great. I've received many c... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Don't waste your money. Watch is worthless and you'll be lucky it lasts longer than a year. Supposed to monitor for AFib and other similar heart irregularities, but doesn't perform as stated on... Vis mer
My review will read very similar to another review. My watch couldn’t accurately compute the Blood Sugar it was consistently around half of the correct reading. I was comparing their results to the ac... Vis mer
As a Veteran, we expect a basic level of service. Vitality Watches is a company that fraudulently took money for a XM gift and delivered a "knock off" worth a fraction of the value. After satisfying t... Vis mer
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Exceptional Quality and Service: My Experience with Vitality Watches
"I recently purchased a watch from Vitality Watches and I must say I am extremely satisfied with the overall experience. The purchasing process was simple and fast, and the website is well-structured and easy to navigate.
I was impressed by the quality of the watch I received. It is exactly as described on the website and appears to be made with high-quality materials. The delivery was prompt, and the package arrived in perfect condition.
Additionally, I found the customer service at Vitality Watches to be exceptional. When I had a question about my order, they were quick to respond and very courteous in their assistance.
Overall, I highly recommend Vitality Watches to anyone looking for high-quality watches at affordable prices. I am very pleased with my purchase and will definitely make more purchases from them in the future."
Sehr gutes Produkt was Angeboten wurde
Sehr gutes Produkt was Angeboten wurde, der Kundenservice ist sehr kompetent und es wurde ziemlich schnell geliefert. Hier bestelle ich gern nochmal
Disappointed
I was delighted to receive a VitalityWatch as a gift, but was soon disappointed. It needs re-charging every three, sometimes four, days. I prefer steps counted immediately available during long walks and this does not seem possible on Vitality Watch. Blood pressure gives incorrect readings - lower than actual BP - which could for some people be dangerous.
Do not buy the Vitality Watch
Do not buy the Vitality Watch. My battery has gone after 6 months and the support email got returned as undeliverable. 6 months use. Absolutely rubbish!
Best watches for sports I've ever seen
Best watches for sports I've ever seen. I'm very satisfied!
Trash
I received the smart ring that is useless it doesn't work and the Chinese app you need to download doesn't work and gives many warnings not to download for security reason It's suppose to be free so why do you need my credit card info? Complete waste of money I wish I didn't believe the reviews on their site
Do not buy
The ll in One Artificial Intelligence VitalityWatch™, All in One Artificial Intelligence VitalityWatch™ do not work as described, readings completely wrong, they are not medical grade, even the basics while waking we get a msg "get up an walk" ...!? we did not receive a full order, CS very friendly but helpless, vogus respose, we got not reimbursement never gave us an address for return, we had to go thru our pay processor to get our money back 3mo later we still waiting.
Only thing accurate is the time
Only thing accurate is the time
Lies ,Lies Lies
Lies , lies, lies!!! I ordered March 31, realized they were coming from China, not grand prairie, tx as advertised on April 1. Was told by Judith, which I believe is a computer bod name not an actual person,that it had already shipped and couldn't cancel. Then I get an email on April 11, that it has shipped from CHiNA!!! So they just plainly lied.
DO NOT PURCHASE
DO NOT PURCHASE.
I have had my ring for about a week and the cable they sent to charge the ring does not work. I have to sit and fiddle with it for a really long time. It seems like the charging port on the actual ring is the issue as it won't charge when I place it in the charging ring box either.
I was finally able to get it to charge and then all of a sudden today it tells me that the device is not connected. It should not be this difficult. I have emailed the vitality watches several times and they have not responded.
I really wanted this ring to work and I was really excited about it but with the issues I had combined with the poor customer service its just not worth it.
The watch does work not record BP or…
The watch does work not record BP or heart rate correctly please do not buy this product
I'm very happy with my VitalityWach
I'm very happy with my VitalityWach. I was surprised how accurate the readings were and I can measure so many health stats that's amazing. My well-being improved a lot!
DO NOT BUY FROM THEM - FRAUDS 3/27/2024
Purchased a ring. Ordered a medium they sent a LARGE AND ADMITTED TO IT. They will not refund or send another. They offered 1. **50% Discount on Your Next Purchase**: OR 2. **Partial Refund of 30%**: SEE LETTER BELOW.
Dear ,
Thank you for your messages and for sharing your concerns regarding the sizing of the Blood Pressure Smart Ring™ you received. I truly understand your frustration, especially when an item doesn’t meet your expectations in terms of fit and comfort. It’s important to us that our customers are satisfied with their purchases and find our products beneficial and comfortable to use.
After reviewing your order details, it appears that there was indeed a mix-up, and the ring size dispatched was a Large (L) instead of the Medium (M) you intended to order. We apologize for this oversight and any inconvenience it has caused you.
Recognizing the importance of your satisfaction and the situation at hand, we would like to offer two options to help make this right:
1. **50% Discount on Your Next Purchase**: We can provide you with a 50% discount on your next purchase with us. This can be an opportunity to order the Blood Pressure Smart Ring™ in the correct size or to explore any other product that might suit your needs.
2. **Partial Refund of 30%**: Understanding the inconvenience this has caused, we are also willing to offer a partial refund of 30% on your current purchase. This is in hope to acknowledge the error and the fact that the product did not meet your expectations due to sizing issues.
We regret that our current policy limits us from accepting returns on items based on size discrepancies. However, your feedback is invaluable and we will take it into consideration for future policy updates to better serve our customers.
Please let us know which option you would prefer or if there’s anything else we can do to assist you further. We’re here to ensure your experience with VitalityWatches is a positive one, despite this hiccup.
Again, we apologize for the inconvenience and appreciate your understanding and the opportunity to make this right.
Warm regards,
Judith
Customer Service Agent
VitalityWatches
DO NOT BUY ....
DO NOT BUY ..... WARNING
Purchased the ring. BIG MISTAKE! Does not fit or work! Requested refund and was given a song and dance about photographs and videos first. Took 2 weeks to receive even though I had a USPS tracking number, they did not receive the product for a week.
Received the ring that does not work can't return
Received the ring that does not charge, turn on or work!!!
They only have an email for contact and keep on sending troubleshooting and requesting photos but will not respond to request for return/refund!!!!
I cancelled my order the second I made…
I cancelled my order the second I made it bc I didn’t know what size. Never received refund.
DO NOT BUY
DO NOT BUY! THIS PRODUCT IS GARBAGE! THEY DO NOT ACCEPT RETURNS! BLOOD PRESSURE READINGS ARE WAY OFF! NOT EVEN IN THE BALLPARK! SPEND YOUR HARD EARNED MONEY ELSEWHERE
Watch is dim and does not wake up when…
Watch is dim and does not wake up when raising your wrist, complete waste of money, learn by everyone's mistake.
BUYER BEWARE!!
I too, followed the directions for sizing and the ring is too big. They will not exchange for smaller size. They force you to buy another to get correct size! Wish I read these reviews before buying!
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!! I followed the sizing to the letter and the ring was too big! They will not refund or even exchange!!!!! Now I’m out $106.00 for NOTHING!!!!!
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








