Grundig lurt
Grundig lurt
Aldri sløst bort 2 timer av livet mitt, og 2 tusen kroner som her, Bosch Service Stokke
Ringte på forhånd, fortalte problemet og fikk svar at det kunne de hjelpe meg, men måtte inn for kontroll
Etter nesten 2 timer, så sier de til meg det jeg sa til dem, og 2000kr i utgifter. Ble litt irritert forvi hadde snakket sammen før jeg dro inn. Endte med at jeg bestilte selv , og reparerte døra.
Men da så jeg at de hadde lurt meg, de hadde ikke åpnet eller undersøkt bilen i det hele tatt. Det de hadde skrevet i rapporten stemte overhodet ikke med det jeg så da jeg åpnet døra/vinduet
aldri mer Vestfold Elektro Diesel!!

