The company doesn't honor its refund policy. It will not answer calls or emails until the refund timeframe has passed and then tell you you haven't met its requirements. This is one of the reasons it... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Simply awful experience. Seat covers were not made to fit my Mercedes. As previously mentioned, the 100% Refund is only if you ship the item back to China at your expense. Over $400 postage. PayP... Vis mer
**BEWARE - RIP OFF ALERT** I purchased floor mats and were sent ones for another vehicle, I was offered a 30% refund to mail them back for inspection. Once received they refused to credit anymore a... Vis mer
This company is an absolute scam. They list an address of Boulder, CO but are made and shipped from mainland China. The dash cover I ordered had no way of securing itself to the dashboard and lacked a... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Skrevet av virksomheten
Enhancing the interior space of your car to a more personal, relaxed level is no easy task. Your car should be as individual as you are, and with US Car Seat, you can create an in-car experience that reflects your individual needs and lifestyle. Renowned for superior craftsmanship, US Car Seat are proud suppliers of premium quality Vegan Leather auto mats to car owners and enthusiasts around the world.
Kontaktopplysninger
1942 Broadway ste 314c, Boulder Colorado 80302, 80303, Boulder, USA
- +1 (866) 698-8869
- support@uscarseat.com
- uscarseat.com
Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Scam!!
Don't order here. If smart you won't waste your money. Buy an exchange want to use it? Nope you have to send back to Thailand which cost more then what you paid. What a warranty same..send back cost over 200..nothing but a scam.
Product does not fit
Product does not fit. Very bad customer service. Don't stand behind the product.
Scam!! Beware!
Beware before buying. They are expensive, and their products don't fit the required measurements, and then when you ask for a refund or the correct items, they provide 30% discount so you have to pay again. I ordered a Telsa Model Y mat; they sent it to Australia, where the car is right-hand drive and NOT LEFT. Simple common sense was not applied and not they want me to pay again to buy the same mat.
Throwing Money Away
I wanted to buy a set of floor mats for my SUV, and shopped around and saw how expensive they are. Rather than paying $300.00 plus for the well known ones I chose to go with US CarSeat for $180.00. When my Wrapped up package instead of a box ,I thought I was unwrapping King Tuts body with all the tape and wrapping . The mats were not what i was expecting by far , and after laying them out for several days trying to get them to lay flat was not helping . The mats came with some Velcro and plastic clips that I guess were to help hold them down . I wasted my money ,hope you dont do the same!!!!
Soft leather feeling
The quality of the seat cover was much better than I expected! It’s super soft and fits my vehicle seat perfectly. Will be ordering another one for my passenger side!

Svar fra US Car Seat
Never got my order
I ordered seat covers first of August. Never got any product. Their tracking system says my order doesn't exist. No one answers their phone. No on answers their emails. TOTAL SCAM. CHINA
This US car seats is a scam overseas…
This US car seats is a scam overseas company. They shipped my product in a beat up box all taped together. The first car seat I attempted to install had a broken zipper. For 3 months now they have put me off after offering a return or a discount of 15% to have the zipper repaired and keep the product. I have requested a full refund and will ship their product back which they have continued with not honoring my request for a full refund. They state money back guarantee but have no intentions of doing the right thing.
The covers did not fit my vehicle
The covers did not fit my vehicle, and here is their response:
Thank you for bringing this issue to our attention.
We apologize for any inconvenience caused.
We are terribly sorry if this disappointed you.
However returning the item is not our 1st recommendation because we understand that returning the item may involve both time and a return fee, and at least the products fit your car nicely and can protect your car seat from catching spills, stains, dirt, and debris.
In order to compensate for this inconvenience, we would like to offer you a 10% refund on this order and a voucher for a 20% discount for your next purchase on our website. You are welcome to keep the item for yourself or offer it to your friends.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding in this matter.
If you have any further requests, please feel free to contact us!
Customer Support Team.
This company is an absolute scam
This company is an absolute scam. They list an address of Boulder, CO but are made and shipped from mainland China. The dash cover I ordered had no way of securing itself to the dashboard and lacked an opening for the head's up speed display in spite of them having all the information about the model number.
I believe this company is a scam
I believe this company is a scam. I ordered mats that were supposed to be custom for my Subaru. The mats I received were generic and the wrong color. When I contacted customer service they gave me the choice of a 100% refund if I paid for shipping to Thailand (they came from California), or a 30% refund and I keep the mats. I believe they intentionally send cheap mate and then have a refund policy so inconvenient they keep most of the money.
Horrible customer service
I ordered mats for my Subaru. In their advertising they claim custom, laser cut mats with an exact custom fit. The mats I received didn’t have grommets or a hole to accommodate the factory safety clips.
After telling me to take those out, which can’t be done without breaking, they only offered me a 10% refund.
Wohooo! I now “only” paid $90 for a set of mats I can’t use.
Horrible customer service.
Horrible Company CHINA!!
Horrible Company CHINA!!
I ordered the seats they did not fit. They offered to give me twenty per cent back which I refused. Then they asked me to send back the seats. I went to the post office and they wanted three hundred and fifty dollars to return them.
HORRIBLE EXPERIENCE!!!
HORRIBLE EXPERIENCE!!!
I ordered a set of car floor mats for someone and before the mats arrived (because it took so long), the owner of the vehicle sold the vehicle. After receiving the mats (prior to opening), I called and informed them of the situation and was informed to open the package and send photos of the items, which I did. I was then emailed the next day asking for photos again, which were sent. The following day I was informed that according to their policy they couldn't refund because of the reason given. The company focuses on customer service however this situations response was not customer friendly based and I still have the email correspondence saved as a reminder.
Poor product and customer service
I ordered and paid in full for car mats for my vehicle. They came damaged and completely shoddy construction and materials. I requested a refund and was denied. I was even asked to return the mats to Thailand.
Bad experience
Bad experience. I am providing the *exact* interaction. Good looking product, but no customer service.
My email to support:
"I ordered this set of car seat covers in June for my 2004 Chev Suburban. The seat back does not fit and the bottom was too small. See in the image below, the seat cover you shipped does not account for the build in seat belt assembly. This is very disappointing, because the covers are of good quality and I am sure I would have been satisfied with the product, had they been correct. Please advise how to return the seat covers for refund."
UsCarSeats response:
"We understand that returning the item may involve both time and a return fee, and we apologize for any inconvenience this may cause you. In order to compensate for this inconvenience, we would like to offer you a 50% refund on this order and a voucher for a 20% discount for your next purchase on our website. You are welcome to keep the item for yourself or offer it to your friends."
USCarSeats shipped a product I cannot use, and only will refund me 50% of my $204, plus I have to pay shipping back to Bangkok, Thailand!!! Maybe I would get my $100, maybe not.
DO NOT DEAL WITH THIS BUSINESS!!!
I ordered a set of mats as advertised…
I ordered a set of mats as advertised expecting the product to arrive with logos and all features. Phone holder etc. what arrived were nothing like what I ordered they don’t even fit the car when I was quite specific on make model and year. I emailed support and sent photos of product. To my disgust I was offered a 50% refund and I would have to return to Far East at my expense or GIFT THEM TO A FRIEND??? do not use this company. Very unhappy and poor service. The mats turned up rolled up in a plastic bag with 4 small Velcro squares and really poor quality.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.







