Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Informasjon om virksomheten

  1. Engrossalg av biltilbehør

Skrevet av virksomheten

Established in 2020, Tvibex has extensive experience in the automotive industry. We specialize in providing car accessories to online retailers, car accessory shops, motor factories, and market traders across the USA and Canada.


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

11 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Skeptical, no longer.

I've never heard of this company and I was worried about product quality. Not skeptical any longer the product was fantastic.

10. juli 2025
Logoen til Tvibex

Svar fra Tvibex

Thank you for your support! We’re glad you love our product!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Be prepared to wait!!! And wonder if they will ever ship your order...

10 days after ordering I needed to reach out to them asking for an update because I didn't receive ANYTHING from them. They responded with a tracking number, which only stated created, not shipped. Since I had ordered several other things that day, and had already received most of it, or at least had an ETA, I was concerned! Several days later, i asked again, and just kept getting excuses that didn't even make any sense! I told them I would give it a couple more days, then I would probably cancel order or dispute it with CC. They responded by making more excuses and said they would credit half my purchase amount back. But still offered no update and an expected delivery? I just want the products I ordered, or at least know whenbi would get them??? Half my money back doesn't solve either of those?!?!?

Update: because of response!
Wow! That response should scare everyone off of this company completely!!!!
It is all lies and partial truths!!!
1st) this order was originated on 6/27! The tracking they supplied was only after I reached out on the 7/6 for the 1st time to find out what's going on, then they supplied the tracking for the 1st time.
2nd) Don't let them fool you! That is also only for part of my order! I received a small portion of my order, 4 items ranging from $8 to $30... the major part of my order, the $160 part, still sitting on ship app with what I explained originally, a tracking number with no updates!??!?! I wish I could share screen shots of all our conversations
Believe what you want, but don't say I didn't warn you!!!

8. juli 2025
Logoen til Tvibex

Svar fra Tvibex

Update:

Dear Sir,

We refunded 50% of your order ($120) on the first day but received no further requests from you. Your package was shipped earlier—only the system failed to update, and we couldn’t intercept it. Rest assured, you’ll see the results soon. After the status updated, we added a $47 refund. You won’t lose a single cent, and you’ll receive the package shortly.

————————————
Your package was signed for within 7 days of shipment—here’s the full tracking history. Additionally, given your frustration with the delayed updates, we processed a 50% refund for you that same day.

2025-07-14 09:01
Lake Forest, US, Package delivered.

2025-07-14 07:36
Out for delivery.

2025-07-13 23:33
Arrived at local delivery center.

2025-07-13 23:33
Leaving transit country/regio.

2025-07-13 22:54
Received by local delivery company.

2025-07-13 18:17
Arrived in transit country/region.

2025-07-12 22:50
In transit, it's progressing through Post network

2025-07-12 15:27
Clearance processing completed.

2025-07-12 12:54
Clearance processing completed.

2025-07-12 11:36
LAX, Customs clearance agent received the shipment in destnation country.

2025-07-12 08:27
Clearance processing completed.

2025-07-11 16:54
Arrival to the destination airport

2025-07-11 16:54
Arrival to the destination airport

2025-07-11 14:35
Customs clearance delay.

2025-07-10 19:08
Departure from the original airport

2025-07-10 14:45
Hand over to airline.

2025-07-09 07:17
Nancheng, Depart from facility to service provider.

2025-07-09 05:01
Nancheng, Shipment arrived at facility and measured.

2025-07-09 05:01
Nancheng, Shipment picked up.

2025-07-08 11:52
Parcel information received

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The installation was straightforward

The installation was straightforward. The product was solid, and I didn't see any weak points or issues. I will update after I get a chance to test it on a trial trip. No update means everything was great.

7. juli 2025
Logoen til Tvibex

Svar fra Tvibex

Thanks for being a valued customer! Come back anytime you need us!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered floor mats for my tesla and…

Ordered floor mats for my tesla and it’s been almost a month and still haven’t received it. Checked tracking number and items didn’t even arrive at the FedX location. Customer service says it’s already in transit which I highly doubt it.

12. juli 2025
Logoen til Tvibex

Svar fra Tvibex

Dear Santy, we've confirmed your package was delivered. The proof-of-delivery photo has been sent to your email - please check your inbox.

Saturday, 6/28/25
7:54 AM
Shipment information sent to FedEx
Wednesday, 7/16/25
12:00 AM
Picked up
BLOOMINGTON, CA
Thursday, 7/17/25
2:08 AM
Arrived at FedEx location
BLOOMINGTON, CA
2:09 AM
Shipment arriving On-Time
BLOOMINGTON, CA
5:05 AM
Departed FedEx location
BLOOMINGTON, CA
7:07 AM
At local FedEx facility
LA HABRA, CA
7:15 AM
On FedEx vehicle for delivery
LA HABRA, CA
3:07 PM
Delivered
Left at front door. Signature Service not requested.
Buena Park, CA

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Did not receive the product

Did not receive the product. They delivered it to wrong address. Please refund me to the same card payment. Thanks

25. juni 2025
Logoen til Tvibex

Svar fra Tvibex

Per the tracking number, your order is still in transit and hasn’t been delivered yet—no incorrect address issue exists. We also reached out to you immediately about this order and await your response. Thank you.

Number: 4PX3001841510342CN
Package status: In transit (6 Days)

2025-06-30 01:00 CN, Shipment in transit
2025-06-28 16:56 Nancheng, Depart from facility to service provider.
2025-06-28 01:00 Nancheng, Depart from facility to service provider.
2025-06-27 05:46 Nancheng, Shipment arrived at facility and measured.
2025-06-27 05:40 Nancheng, Shipment arrived at facility and measured.
2025-06-27 05:40 Nancheng, Shipment picked up.
2025-06-25 15:23 Parcel information received
=====================================

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My package is lost in mail

My package is lost in mail. No replacement or refund yet.

26. januar 2025
Logoen til Tvibex

Svar fra Tvibex

We sincerely apologize for the loss of your package due to an error by the courier company. We have promptly reached out to you via email, hoping to establish contact, and have arranged for a replacement product. However, we have not yet received your response. Please take the initiative to contact and reply to us. We will continue to keep in touch with you. Thank you.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Worth the wait Floor Mats

It took a long time to get the floor mats. When received they installed easily and fit like OEM equipment. Good quality, easy to clean. The linear motif on the floor mats is similar to the floor console.

6. januar 2025
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great quality product at an excellent…

Great quality product at an excellent price compared to other competitors. Fast shipping as well.

Black Friday discount made it an even better deal.

Only limitation was the installation instructions were not included. But the linked video on the website made up for it.

26. november 2024
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Lights.

My husband purchased the lights and had them installed in his new cyber truck and they really look very nice. With the remote you can change colors but he likes the purple. Very nice.

30. oktober 2024

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv