Jeg vil kraftigt anbefale den afdankede…
Jeg vil kraftigt anbefale den afdankede racerkører at indspille din stemme på computeren. Så kan du høre den hele tiden, nu da du er så glad for at høre den, og så slipper vi andre for din utålelige maskingeværsnakken. Irriterende støj i stedet for motorlyd.








