Bra måte å investere i grønn energi
Jeg startet å investere i Trine i 2017, for å kompensere for utslipp i forbindelse med reiser. Det gir mer mening for meg å investere i fornybar energi enn CO2-kvoter. Det er også gøy å følge med på hvor mange CO2-ekvivalenter porteføljen etterhvert har erstattet. Ikke bare har den kompensert for langt mer enn egen reising, men det har også vært en bra investering, der de fleste lånene har gitt god avkastning, og har kunnet re-investeres i enda større prosjekter. Anbefales!







