Styr unna
Hyggelige ved første møte. Kontaktet dem på en formiddag, hadde befaring kl.14.00 samme dag og fikk beskjed om at rørlegger ville komme om ca. en time da de var ferdig med annen jobb. De dukket opp kl. 22.00 på kvelden, jobbet i 1t og 40 min med å tine fryste rør, og fakturerte oss 23700kr. Etter dette prøvde jeg flere måneder å få tak i dem for å få dokumentasjon på jobben. Jeg prøvde på mail, telefon og meldinger, og måtte til slutt ringe fra et annet nr. enn mitt eget for å få tak i dem. Fikk til slutt en beklagelse og lovnader om nye datoer jeg skulle motta dokumentasjon. Nå har jeg gitt opp. Oppleves som veldig useriøse og respektløse.

