TRE.GE Anmeldelser 

532
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ехала 30 августа 2025 года поездом «Тбилиси - Батуми» номер #802, вагон 2. Выронила в вагоне при посадке кошелек и не заметила потерю. Огромное спасибо проводнице Манана Тваури за находку, возвра... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very comfortable service. Quick booking and fast payment. I received tickets in a minutes via email and via Android application. Very recommended!

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I had an issue receiving my tickets, and Ani from the support team was incredibly helpful. She quickly looked into the issue, found my tickets, and made sure they were sent to me. I appreciate Ani’s p... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

The stuff was very helpful. The quality of the network and prices verses GB is good as well. I experienced in bad weather in some areas low quality of connection and specially when we leave touristi... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Togbillettbyrå

Skrevet av virksomheten

Official Tickets Of Georgian Railway On TRE.GE you can buy JSC Georgian Railways official train tickets in the most convenient and fast way. Easily choose your seat location, direction and enjoy online and call centre service.


Kontaktopplysninger

4,5

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

532 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(532)

128 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Even 1 star is too much

Even 1 star is too much. I paid for train from Tbilisi to Kutaisi online. At the morning i received message on whatsup that all goes as planned but when I arrived at the train station they told me train was canceled and I need to go with bus. For refund I have to do it online, I dont know how... I paid for bus to Kutaisi Airport and from there another bus to Kutaisi, together 6 hours.

5. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TRE.GE

Svar fra TRE.GE

First of all, we sincerely apologize for the inconvenience — we understand how frustrating this situation must have been for you, and we are truly sorry for the disruption to your journey.

Regarding the refund, we will definitely provide you with step-by-step assistance and keep you informed throughout the process. Please contact us on any of our communication channels or leave your email address, and our team will reach out to you directly to resolve this as quickly as possible.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Application bug and poor experience with support

Hello,
First of all, I want to point out that you have a very simple and user-friendly application.
Unfortunately, I can’t say the same about the support team. As you know, with the Visa Premium card you had an offer where cancellation and seat selection fees were refunded. When I recently purchased a ticket, the amount was not refunded, even though this option still appeared in the app. I contacted the support team, provided every screenshots, but they were unable to help with anything. One of the agents even ended the chat without giving me a reply. Their last message was that they would “check the case,” and five days later I saw that the conversation had been closed.
This is not about the 2 GEL, it’s about the company not acknowledging the problem and the fact that there is no real way to resolve issues, aside from receiving an ironic attitude.
You can check the details in the Intercom conversation, you will find the chat under this same email.
Friendly advice, please pay attention to customer satisfaction AKA csat, and if you need help with this contact me anytime :))
Booking number: s6W9s9b2j2W6a72

13. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TRE.GE

Svar fra TRE.GE

Hello,

Thank you for sharing your feedback, and we appreciate your kind words about our application.

We’d like to look into your case in detail to understand exactly what happened with the Visa Premium offer and the refund for the seat selection/cancellation fees. To do that, please contact us and provide your details (name, email/phone number, and booking information), so we can review everything from our side.

Once we have your information, we will immediately check the issue and get back to you with an update.

Thank you for bringing this to our attention — we’ll be happy to assist you further.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great booking website for trains in Georgia

Fast, safe & trustworthy. First time in Georgia - travelled to Zugdidi & Batumi. Train service was as good as you'll get in Ireland. Well done to team at TRE.GE

5. juli 2025
Logoen til TRE.GE

Svar fra TRE.GE

So lovely to hear this! 😊 We’re thrilled your first visit to Georgia went smoothly and that you enjoyed your journey to Zugdidi and Batumi. Thanks for choosing Tre.ge — we hope to see you on board again soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Pathetic ticket booking experience

My humble suggestion - Please hire some decent developers for integrating the payment gateway the right way. It’s so damn frustrating to book a ticket on the website, it takes 20 attempts to book 1 ticket. No matter what card you use it’s not going to work. Please invest in some good developers, you can hire from India.
Pathetic is a great word for the experience.
Visa,Amex Mastercard you can try it all but not gonna work until you are super lucky! Can’t imagine this in 2025🫠

6. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TRE.GE

Svar fra TRE.GE

Hi,

We’re very sorry for the trouble you faced while trying to complete your booking. We understand how frustrating it must feel when payments don’t go through.

In many cases, the issue is not with our system but with the banks — sometimes transactions are blocked by the bank’s fraud prevention filters depending on the card type, country, or location. This unfortunately affects multiple card brands (Visa, Mastercard, Amex, etc.) and can lead to repeated failed attempts.

We’re actively working with our payment partners to minimize these blocks and make the process smoother. In the meantime, if you experience this again, please reach out to our support team and we’ll assist you right away with completing your booking.

Thank you for your feedback — it helps us improve, and we truly hope your next experience will be much easier.

Best regards,
TRE team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

some times it's not supporting English…

some times it's not supporting English language

23. august 2025
Logoen til TRE.GE

Svar fra TRE.GE

Hello,
Thank you for your feedback. We’d like to clarify that our support is available both in English and Georgian. If you ever face difficulties, please feel free to reach out to us directly and we’ll be happy to assist you.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Быстрый возврат потери. Огромное спасибо!

Ехала 30 августа 2025 года поездом «Тбилиси - Батуми» номер #802, вагон 2. Выронила в вагоне при посадке кошелек и не заметила потерю. Огромное спасибо проводнице Манана Тваури за находку, возврат кошелька в полной сохранности, оперативность, порядочность, корректность, доброжелательность в общении!
С уважением и благодарностью, Ирина.

30. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Misleading bad customer service

Unfortunately, I have to leave a bad review so others are aware.

I bought 4 tickets and even paid extra for the “cancel option” because my plans might change, so having the ability to cancel for a full refund was important to me. Eventually, I had to cancel, and while they refunded the ticket price, they kept the 35 GEL fee. This means you’re never actually getting a full refund, which is very misleading.

It feels like a scam to charge extra for a “full refund” option and then keep part of the money. Horrible experience — I will definitely never buy tickets from this platform again.

By the way, you can buy tickets without these fees on the official GR website

27. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TRE.GE

Svar fra TRE.GE

Hello,

Thank you for your feedback. We’d like to clarify that the Ticket cancellation option fee is a separate service cost and is not deducted from your refund. The ticket price itself is always refunded in full, without any commission.

The purpose of the Ticket cancellation option is to protect you from cancellation penalties that normally apply close to departure (for example: 85% or 70% refunds). With this option, you always receive 100% of the ticket price back.

This information is clearly displayed on our website at the time of purchase, but we will continue working to make it even more transparent for our customers.

Best regards,
Tre.ge Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great, but air-conditioning too cold.

Great! Though could you let people know how strong is the air-conditioning? It was freezing all the way to Tbilisi... There were people with children...
Could you include this in the reminder information for people to bring blankets? Thank you!

3. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TRE.GE

Svar fra TRE.GE

Hi,
Thank you for your feedback. We will share your suggestion with Georgian Railways so that future passengers are informed about the strong air-conditioning and reminded to bring blankets if needed.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv