TopX Casino Anmeldelser 

284
•
TrustScore 1.5 av 5

1,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

It is totally fraud and cheater app please don’t play they only cheat you . Last month I make 45000 deposit vip manager say 20% real money cashback received you till date I did not received any cashb... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My id number 16524725 ....I have deposit 15000 date 23-08-26 ,time 10.23 Am .....maine bank statement or video deposit screenshort sab kuch proof de diye bt yeh fake site ke chor support stuff ka repl... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Horrible gaming casino site. They conned me on most of my cashbacks bonus. Never paid for months they simply say entitled to 10%-12% weekly cashback based on loss. All bullshit. I lost so much and got... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Buenas noches me solicitaron extracto de comprobante efectuado x el banco al día de la fecha y como loca les pasó y ese robot😡nunca da solución son $20000y$20.000 un total de $40.0000 lo q nunca me d... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Kasino og veddeløp på nett

Skrevet av virksomheten

TopX is a licensed online casino operating under a Curaçao gaming licence. The platform follows standard security and verification procedures to ensure safe and fair gameplay.


Kontaktopplysninger

Viktig informasjon

1,3

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

284 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 99 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,3

Alle anmeldelser

(284)

147 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My game id 13543171

My game id 13543171
I made a payment of 500 the payment was successful but not received in game
I contact support but not received
This was happen multiple times
So help me to resolve my problem

20. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello! Thank you for providing your Game ID and sharing your experience.

We have reviewed your case — you contacted our support team earlier, and a ticket has already been created for your deposit issue. The case is currently being processed by our payment support team. Please allow some more time for the review to be completed.

If you have any questions, you can reach our support team anytime via Telegram or through topx.one.

Sincerely, The TopX Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My topx account is block and not…

My topx account is block and not confirm my withdrawal amount please sir unblock my account..
Maine document verification sab kuchh kr diye hai phir mera account abhi tk unblock nhi huaa hai...
Topx id 12557981

18. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello! Thank you for providing your Game ID and sharing your feedback.

After a detailed review, it was found that your account violated section 5.5 of our Terms and Conditions, which prohibits duplicate registrations and the use of invalid or falsified documents. In accordance with our policies, the account has been blocked.

We understand this may be disappointing, but these measures are in place to ensure a fair and secure gaming environment for all players.

Sincerely, The TopX Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Suspicious gaming activity

Suspicious gaming activity show my account....
I can't withdrawal....
I'd.. 8661545

15. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello, thank you for providing your Game ID and leaving your feedback.

We have reviewed your account, and there are no transactions or activities, such as deposits or withdrawals, on the account you mentioned. We did not find any issues with this account.

Please confirm if you might have mistyped your account ID or if you are referring to a different account.

If you have any further questions, feel free to contact our support team via Telegram or topx.one
, and we will be happy to assist you.

Sincerely, The TopX Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Really worst experience everytime…

Really worst experience everytime withdraw issue facing pathetic game app.

6. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Good afternoon! Thank you for sharing your experience!

To resolve this issue, reach out to our support team on our website – topx.one. Our managers will assist you.
Please also provide your game account ID so we can thoroughly review the situation and offer a solution.

Sincerely, the TopX team.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Been playing for a couple weeks

Been playing for a couple weeks. Overall everything’s steady: the site’s user-friendly, signup is simple, layout isn’t overloaded. Haven’t tried cashing out yet, but didn’t notice any lags or freezes during play.

9. september 2025
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello! Thank you for your feedback. We wish you only positive emotions!
Sincerely, the TopX team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

La peor app son estafadores yo deposite…

La peor app son estafadores yo deposite 5 mil para jugar y nunca me cargaron
chorros nunca más cargo son estafadores DIOS ará justicia por estafar a tanta gente

17. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Good afternoon! Thank you for sharing your experience!

To resolve this issue, reach out to our support team on our website – topx.one. Our managers will assist you.
Please also provide your game account ID so we can thoroughly review the situation and offer a solution.

Sincerely, the TopX team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not a reliable app

Not a good app
Mu topx account id is suspended due to suspicious reason and my withdrawal is stuck in processing my account id is 13298661
So kindly help to resolve the problem

26. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello! Thank you for providing your Game ID and sharing your experience.

Your withdrawal has been temporarily blocked due to a review of suspicious activity. Our support team has already explained the details in chat. To proceed, please send the documents requested by our security team via email. Once we receive and verify them, your request will be processed within 15 days.

For any updates, you can also contact our support team via Telegram or through topx.one.

Sincerely, The TopX Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Topx is only a fake game witch only…

Topx is only a fake game witch only thept your money

20. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Good afternoon! Thank you for sharing your experience!

To resolve this issue, reach out to our support team on our website – topx.one. Our managers will assist you.
Please also provide your game account ID so we can thoroughly review the situation and offer a solution.

Sincerely, the TopX team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The money has not been deposited in my…

The money has not been deposited in my account yet, it has been more than 6 days and it has been 3 days since the second deposit but the money has not been deposited in the account.

My account I'd ___ 12033421

20. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello! Thank you for providing your account ID and sharing your experience.

We checked your case — support tickets have already been created for your deposits, and they are currently under processing. At this stage we kindly ask you to allow some more time for the payment provider to complete the review.

Sincerely, The TopX Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bad experience

Iam playing for sence last years it was really good platform at that time ..but i recently Withdrawal money it's 7 days running till now it's showing processing only and I didn't get my withdrawal money..now I can't trust this game anymore really disgusting i wasted money and time only iam regretting now...

18. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Good afternoon! Thank you for sharing your experience!

To resolve this issue, reach out to our support team on our website – topx.one. Our managers will assist you.
Please also provide your game account ID so we can thoroughly review the situation and offer a solution.

Sincerely, the TopX team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

我需要退款但怎样都退不了骗

我需要退款但怎样都退不了骗
子

16. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Good afternoon! Thank you for sharing your experience!

To resolve this issue, reach out to our support team on our website – topx.one. Our managers will assist you.
Please also provide your game account ID so we can thoroughly review the situation and offer a solution.

Sincerely, the TopX team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Froud fake coustomer ki koi help nahi…

Froud fake coustomer ki koi help nahi karta withdrawal karo to 1 month se ghooma rahe hai ek dam bakwaas hai froud fake hai

9. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Good afternoon! Thank you for sharing your experience!

To resolve this issue, reach out to our support team on our website – topx.one. Our managers will assist you.
Please also provide your game account ID so we can thoroughly review the situation and offer a solution.

Sincerely, the TopX team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Deposit and withdrawal amounts are not cleared by TOPX.ONE

I deposit amount of 2500 on 3rd September 2025 and then on 4th September 2025 again i deposit the amount of 3800 all payments done successfully by me and then till now its not cleared from them I reach out the customer care and then they create the tickets and then they want me to wait 72 hours and make fake promises that your amount will not going to lost any where till now I reach out many times to there customer care and all my amounts till now not credited to my balance. Very poor services they are provided and when ever u reach out there customer care they told me you are a VIP user and your personal manager will contact you nobody till now contacted me.My total amount of 6300 deposit amount still not cleared by them till now lots of difficulty i am facing.I hope this msg will appear to them and now somebody going to contact me and solved my problems my ticket numbers are SUPP-59991 SUPP-60342.

Today my withdrawal amount of 24900 shows successfully done by them but still not credited to my bank account sharing all the information and now they want me to wait for 72 hours by creating 1 more ticket today ticket number is SUPP-62246.Thid is the Services you guys are providing no help from anyone how many times I have to chat with your customer care.I wish here i cab send all my screenshot then you guys will no what you guys are doing.
Contact me my ID is 10153557

7. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello! Thank you for sharing your Game ID and the details of your deposits.

We’ve reviewed your case and confirm that your deposit requests were processed and the full amount was credited to your casino balance on 06/09. If you still do not see the funds reflected, please contact our support team again via topx.one, and our managers will assist you further.

Sincerely, The TopX Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Gente no jueguen más a este casino

Gente no jueguen más a este casino , hice un depósito y me cagaron nadie se hace cargo , les pase los comprobantes de la transferencia y se hacen los que no saben nada de ese pago mi ID 7272302 no depósiten más porque no devuelven la plata .

5. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hola, gracias por compartir tu ID y la información de tu caso.

Para continuar con la revisión de tus depósitos (tickets 59991 y 60342), es necesario que vuelvas a ponerte en contacto con nuestro equipo de soporte a través de topx.one y envíes un extracto bancario que cubra 1 día antes del depósito y 4 días posteriores.

Con esta información podremos verificar las transacciones y resolver tu solicitud lo antes posible.

Atentamente, El equipo de TopX

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My game id is 4190273

My game id is 4190273
Very bad experience i ever had
They are just making fool its been 25 days over but no response they just ask me for the documents and i sent but after that they are nothing doing just making fool man!!

3. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello! Thank you for sharing your Game ID.

After a detailed review, it was found that your account is in violation of section 5.5 of our Terms and Conditions, which prohibits duplicate registrations and the use of invalid or falsified data. In line with our policies, the account has been blocked.

We understand this may be disappointing, but our priority is to maintain a fair and secure environment for all players. You can find more details in the Terms and Conditions available on topx.one.

Sincerely, The TopX Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

2nd deposit was not happening and some…

2nd deposit was not happening and some how completed the payment and now it's not received in my wallet yet. Very disappointing
UTR 524636653509

3. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Good afternoon! Thank you for sharing your experience!

To resolve this issue, reach out to our support team on our website – topx.one. Our managers will assist you.
Please also provide your game account ID so we can thoroughly review the situation and offer a solution.

Sincerely, the TopX team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

withdraw issue

Hi, I’ve played on many websites, but this one has been a really bad experience. My account was temporarily frozen, and I was told it would be fixed within 1 to 30 days. Now it’s been over 30 days, and I still haven’t received any reply.
The chat support hasn’t been helpful—they don’t give clear answers. It’s very frustrating not knowing what’s going on.
If someone from the admin team is reading this, please check my account and let me know what’s happening. My gaming ID is 10332179. I just want my account unfrozen or at least an update. This delay is too much and doesn’t feel fair.
Thanks.

2. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello! Thank you for sharing your Gaming ID and your experience.

Your case has now been reviewed and your withdrawal option has been reactivated. To ensure smooth processing, please make sure all withdrawal requests are submitted only to your verified payment details.

If you have any further issues or questions, don’t hesitate to contact our support team via topx.one, and our managers will be glad to assist you.

Sincerely, The TopX Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very bad experience.I can’t withdraw my…

Very bad experience.I can’t withdraw my money.420000.what will do?

29. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Good afternoon! Thank you for sharing your experience!

To resolve this issue, reach out to our support team on our website – topx.one. Our managers will assist you.
Please also provide your game account ID so we can thoroughly review the situation and offer a solution.

Sincerely, the TopX team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Me estafaron con dos depósitos q hice y…

Me estafaron con dos depósitos q hice y todavía no me soluciona mí problema ya va a llevar un mes y no tengo respuesta de nada lo culpan al proveedor de pago y se lavan las manos un depósito es del 10 de agosto y el otro del 12 de agosto x el valor de $ 300.000 cada uno mí ID de juego es 4779245

27. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hola, gracias por proporcionar tu ID de juego y los detalles de tu caso.

Revisamos tu situación: el depósito realizado el 10 de agosto fue acreditado correctamente el día 15 de agosto. Con respecto al depósito del 12 de agosto, ya se creó un ticket de revisión. Sin embargo, la constancia de pago que enviaste inicialmente no incluye el COELSO ID, un dato indispensable para validar la operación.

Para poder avanzar con tu caso, por favor comunícate nuevamente con nuestro equipo de soporte a través de topx.one y envía el comprobante actualizado con la información completa. De esa forma podremos resolver tu solicitud lo antes posible.

Atentamente, El equipo de TopX

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I strongly believe this platform is…

I strongly believe this platform is operating in an unfair and suspicious manner.
For the past three days, I have been attempting to withdraw my funds, but every single request goes into processing and then gets automatically canceled after 24 hours without any valid explanation.
I have already verified my bank account details multiple times, and everything is correct from my side. Despite this, my withdrawals continue to be canceled, which raises serious concerns about the transparency and trustworthiness of this platform.
I also reached out to the chat support team, but they provided no helpful response. Instead, they repeated the same message without offering any real solution. This lack of accountability from the support team makes the situation even more frustrating and disappointing.
This experience feels like a deliberate scam tactic to prevent genuine users from accessing their own funds. I request the support team and concerned authorities to urgently review my account and immediately process my pending withdrawals.
📌 User ID: 11120164
⚠️ To other users: Please be extremely cautious before investing in this platform. Based on my experience, it lacks transparency, reliability, and proper customer support.

3. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TopX Casino

Svar fra TopX Casino

Hello! Thank you for providing your User ID and sharing your feedback.

We have reviewed your case, and kindly ask you to make sure that your withdrawals are submitted to your verified payment details. This will help ensure the request is processed smoothly.

If you continue to experience any issues, please reach out to our support team via topx.one, and our managers will assist you further.

Sincerely, The TopX Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv