Therelievoo Anmeldelser 

106
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good Quality pumps. Been using for more than a week and no complaints yet. Came with all sorts of accessories and different nipple size which came in handy. Delivery took a while but customer service... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I would not recommend purchasing from Relievoo. I bought their breast pump and, within a short time, the motor developed a fault that clearly wasn’t down to wear and tear but a defect. When I re... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely disgraceful customer service I've had one reply to my numerous emails and I am now just being ignored. Breast pump never arrived and although they have said its lost in transit and they ha... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

One of the two pumps I purchased stopped working. Since then, the company has been very helpful and has offered me a complimentary replacement with their newer model, which I am currently awaiting. I’... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Mammabutikk

Skrevet av virksomheten

At Relievoo, we believe motherhood should be simpler, not harder. Every day, moms juggle countless responsibilities, and they deserve solutions that truly support them. That’s why we create products designed to make their daily lives easier. Comfort, practicality, and innovation are at the heart of everything we do, ensuring moms can focus on what matters most—cherishing moments with their little ones. More than just a brand, Relievoo is a community. With the support of real moms, we continue to innovate, always listening, always improving, so that motherhood feels a little lighter and a lot more joyful.


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

106 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 53 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(106)

54 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing breast pump I must say.

17. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Thank you so much for your kind words! 💙 We're delighted to hear that you're enjoying your Relievoo breast pump. Knowing that it has made a positive difference to your breastfeeding journey means so much to our team. Thank you for your trust and support! 🥰

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order hasn’t arrived.

I placed an order back at the beginning of June, it has been 8 weeks and I still have not received my order.
No tracking sent at all.

1. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

We are truly sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the delay.

This is certainly not the level of service we aim to provide. In some cases, parcels may unfortunately be delayed, lost by the carrier, or encounter another unexpected issue during transit, which we need to investigate.

Could you please contact our customer support team at support@therelievoo.com with your order details? We respond quickly and will investigate your order as a priority to find the best possible solution, whether that is locating your parcel, arranging a replacement, or discussing another appropriate resolution.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience. We look forward to resolving this for you as quickly as possible. 💙

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid this company

Avoid this company, they sent me fake pumps that DO NOT match with their website description or picture at all!
In fact, I found the same model sold at Kmart / Target and they simply printed company logo on it, and they didn't even bother to change the packaging box to their own name!
I've got all the evidence including mismatched volume, different battery life per instruction booklet, picture of the pumps that look nothing like their website photo, not to mention the accessories come in missing parts and nothing match exactly with their ads or website!
DO NOT trust the review on the Relievoo website of course, because they remove all the negative reviews!

27. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Dear Madam,

We are sorry to read your review and regret that you feel disappointed with your purchase.

We would, however, like to clarify a few important points. Relievoo is the original designer and developer of its breast pumps. Our products are designed and engineered by Relievoo Manufacturing, and we work directly with our manufacturing partners to develop them. Like many established brands, we may use different packaging depending on the production batch or destination market, but all of these packaging versions belong to Relievoo and do not affect the authenticity or quality of the product.

Our goal has always been to offer a high-performance wearable breast pump comparable to the leading brands, while keeping the supply chain as short as possible. By reducing unnecessary intermediaries, we are able to provide premium quality at a much more affordable price.

Regarding the differences you mentioned, we would genuinely appreciate the opportunity to review the evidence you refer to. If any accessory is missing or if there is an issue with your order, our support team will be happy to resolve it promptly.

Please contact us at support@therelievoo.com so we can review your case in detail and find the best possible solution. Our priority is always to ensure that every customer is satisfied with their experience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible customer service

Terrible customer service. I placed an order several weeks ago (order #3608), and it still hasn't arrived. I was assured that I would be sent a tracking number two days after placing the order, but I still haven't received one and my emails requesting it have been ignored. Very disappointed.

23. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

We are truly sorry to read your review and completely understand why you were concerned.

After looking into your order, I can confirm that it has been successfully delivered. It appears there may have been a misunderstanding regarding the shipment, and we sincerely apologize for any worry this caused.

You can view the delivery confirmation here:

https://www.canadapost-postescanada.ca/track-reperage/en#/details/7321315913335842

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience. Your satisfaction is very important to us, and we remain committed to ensuring every customer receives the service they deserve.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The customer service team have been…

The customer service team have been very helpful to me by replacing my breast pump motor that had stopped working very promptly
I would give the team a 5 star to encourage them so they consistently keep performing great

17. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Thank you so much for your kind words! 💛

We're delighted to hear that our customer service team was able to help you quickly and get your pump back up and running.

Your encouragement truly means a lot to us. We'll be sure to share your feedback with the team—it motivates us to keep providing the best possible support to every mum.

Thank you again for your trust and support! 🥰

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Tire-lait très sympa

Tire-lait très sympa. Simple à nettoyer. Simple à utiliser. Plutôt énergique donc punchy. Je recommande en tant que spécialiste tire-laits et tire-allaitement.

18. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Un grand merci pour votre retour ! 💙 Nous sommes ravis que notre tire-lait vous plaise et qu'il réponde à vos attentes en termes de simplicité d'utilisation, de nettoyage et d'efficacité. Votre recommandation en tant que spécialiste du tire-allaitement nous touche particulièrement. Merci pour votre confiance et votre soutien ! 🥰

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I enjoyed using the relievoo wearable and excellent customer service

I enjoyed using the relievoo wearable pump, i am able to express more milk with the pump compared to the other brand i previously used. The pump part are also easy to clean and assemble. Few days after used, one of the pump motor has a faulty button which i contacted the customer support and their response was prompt, they apologised for the issue and stated a replacement motor will be sent to me. While expecting the delivery, communication has been excellent in order to ensure it was delivered to me. Thank you

17. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Thank you so much for your thoughtful review! 💛

We're delighted to hear that you're able to express more milk with your Relievoo wearable pump and that you find it easy to clean and assemble.

We're also pleased that our support team could quickly assist when you experienced an issue with one of the motors. While we're sorry that happened, we're glad we were able to provide a replacement and keep you updated throughout the process.

Thank you again for your trust, patience, and kind words. Wishing you all the best on your breastfeeding journey! 🥰

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Run Away

Ordered , then never heard from them again - multiple emails , online chat messages sent and the phone number on website - Disconnected !!

No response , stated that I would be a tracking number within 2 days , delivered within 5 days . Day 8 and not one update from the company - Have escalated to Paypal resolution - Lucky , they will refund me my money if they are proven scammers - Which it certainly looks like ! Buyer beware - I seen an Sydney contact number and AI suggested on brief look up as a company that seemed ok BUT they are not .

11. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

We're truly sorry to hear that this has been your experience. We completely understand how frustrating it is not to receive the updates you were expecting.

Please don't worry—our team is here to help. If you contact our after-sales team at support@therelievooo.com with your order details, we'll investigate your shipment immediately and make sure you receive the latest update as quickly as possible.

At Relievooo, we've proudly delivered over 100,000 orders worldwide, and while courier delays or communication issues can occasionally occur, our priority is always to ensure that every customer receives their order and is looked after until everything is resolved.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience. We look forward to resolving this for you as quickly as possible.

The Relievooo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ghosted by the company

The pump itself is fine however their communication is TERRIBLE. My storage bags were sent separately (strange decision) and didn’t arrive. Ultimately I don’t blame relievoo for this but the process with Evri is that the company reimburse the customer. It’s been weeks and I am changing every other day to pretty much radio silence. Not what I need post partum to be out of pocket

31. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you are happy with the breast pump itself, but we are truly sorry about your experience with the delivery of the storage bags.

Unfortunately, the storage bags were shipped separately because they were temporarily out of stock. We understand how frustrating this has been, especially during the postpartum period, and we sincerely apologize.

We completely agree that you should not have to keep chasing for updates. This is not the level of service we aim to provide. Your case is still being followed, and we are working with the courier to resolve it as quickly as possible.

At Relievooo, our priority is that every customer either receives their order or is provided with a fair solution. We appreciate your patience and thank you for giving us the opportunity to make things right.

Kind regards,
The Relievooo Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great bottle warmer

Great bottle warmer, speally during the winter time, perfect for a new mum. It warms fast and keeps warm. The bottle is very pretty too. easy to carry around!

1. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Thank you so much for your wonderful review! 💛

We're delighted to hear that you're enjoying the bottle warmer, especially during the winter months. It means so much to us to know that it's helping make life a little easier for new mums.

We're also happy that you love its design and how easy it is to carry wherever you go.

Thank you again for your trust and support. We truly appreciate it! 🥰

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I recently bought this Relievoo…

I recently bought this Relievoo Complete Pumping Kit — S32 PRO2 + Carrying Case a wearable breast pump and I am incredibly happy with my purchase! It works perfectly and the quality feels premium. Delivery was also super fast. Highly recommend!

13. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Thank you so much for your amazing review! 💛

We're delighted to hear that you're loving your Relievooo Complete Pumping Kit and that it has met your expectations. Knowing that you appreciate both the premium quality and the fast delivery means a lot to our team.

Thank you for your trust and for recommending Relievooo to other mums. We wish you all the best on your breastfeeding journey! 🥰

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They dont ship the order.

Dont Bother!
Shocking customer service. Placed an order that never arrived and im having emails ignored when I request tracking for the order.
They originally replied to emails until I ask for tracking. Then 3 emails sent and all have been ignored.

20. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

We are sorry to read this review and would like to clarify the situation for future customers.

Your order was shipped, and here is the tracking number: H00RVA0505069958. We can confirm that the package was delivered, although there were unfortunately a few days of delay, and we sincerely apologize for this inconvenience.

We would also like to mention that our support team tried to contact you several times regarding your request. Please make sure to check your spam/junk folder, as our emails may have ended up there.

At Relievooo, we take every order seriously and always make sure our customers either receive their products or are supported until a solution is found.

Delivery delays can sometimes happen with couriers, but this does not mean orders are not shipped.

Thank you for your understanding.

Kind regards,
The Relievooo Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Definitely would repurchase

I made a purchase with relievoo, at first I was very apprehensive after reading the trust pilot reviews and my package kept being delayed. However once it arrived I have been pleasantly surprised as I am currently struggling to increase my breast milk supply and these pumps have been able to do just that. This means I am able to store my milk for future instead of it just being on demand as my baby struggles to latch. I would recommend anyone to buy these pumps.

26. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

Thank you so much for your honest and kind feedback.

We are sorry that the delivery took longer than expected, but we are truly happy to hear that once your order arrived, you were pleased with the pumps.

It means a lot to know that Relievoo has helped you with your breastfeeding journey and allowed you to store milk for your baby.

Thank you for your trust and for recommending our pumps to other mums 💛

Kind regards,
The Relievoo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Customer service 0!!

Customer service 0!!! The website says that you can return item if you are not satisfied however they don’t seem to care about customer and are ignoring emails about return.
You are better off buying on SHEIN or Temu. Same quality

25. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

Thank you for your feedback.

We would like to clarify that the Relievooo design is a unique design that has been copied by many brands. However, the technical conception and internal technology remain the exclusive property of Relievooo. No other brand offers the same suction performance, discretion, or overall product quality.

Regarding returns, we fully understand your request. Our return policy is clearly stated on our website: returns are accepted if the product has not been used. For hygiene and safety reasons, we cannot accept returns of products that have been used with breast milk.

We are a serious brand and always do our best to support our customers. If you have already contacted our customer support team, please allow us a little more time to review your request, or feel free to follow up again at support@therelievooo.com.

To all our customers: your trust is important to us, and we remain committed to offering high-quality products at an affordable price while providing real support to mothers.

Kind regards,
The Relievooo Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This pump is a very good one

This pump is a very good one. A good purchase indeed.

28. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

Thank you so much for your kind feedback.

We are delighted to hear that you are happy with your pump and that it has been a good purchase for you. Your satisfaction means a lot to us and motivates us to continue supporting mums with high-quality products.

Thank you for trusting Relievooo and being part of our community 💛

Kind regards,
The Relievooo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Hands down the worst company I’ve dealt with

Hands down the worst company I’ve dealt with.

I emailed customer service to ask for a refund or partial refund as the product I purchased, the double pump, wasn’t as described on their advert, I.e discreet and long lasting battery. I got only 3 15 min pumps out of each charge and the sound was extremely loud, I had to turn the TV right up just to mask over the sound when we had people over. Made me feel embarrassed so I went and got myself a momcozy m5 instead, which is great and does exactly what they advertise.

After 2 weeks of emailing back and forth (proof can be presented!) relievoo said they would send replacement motors to fix the issue, until I said it was both motors to which they said I was using it incorrectly and needed to adjust the flange size.. which I had already done and told them so they didn’t listen. Since then I sent multiple emails chasing them for an outcome and a refund and they ended up blocking me, even from social media weirdly?

I have since gone to trading standards who are dealing with it accordingly. It’s a shame they didn’t just rectify with me from the start really! Instead I got ignored and blocked when they realised it would cost them £80.

All of this whilst under 6 weeks post partum was very stressful to say the least!

I don’t expect a response from them, they don’t reply to negative reviews, they remove any comments from their online media (take a look.. no comments as they remove them and block) and no email response from ‘customer service’
Appalling company. Absolutely appalling and people should avoid at all costs.

Edit: I have evidence to show that they did infact block me, remove a comment and that my emails bounced back. Not only do they not provide customer service, they lie.
They have only responded to this one negative review because I mentioned the involvement from trading standards. Such a shame. There will be no resolution from relievoo that will benefit myself at all and they won’t contact me back.
Don’t believe the response. They don’t allow people to negatively review and they tried to have my review blocked before their reply.

2. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry to hear that your postpartum journey with our product did not meet your expectations, and we understand how stressful this situation must have been during such an important period.

First, we would like to clarify that Relievooo is committed to supporting every customer and finding solutions whenever an issue arises. In your case, our team first proposed replacement motors because the performance you described is not normal and can sometimes indicate a technical issue. When we later discussed flange sizing, it was only to make sure all possible causes were checked, as incorrect sizing can strongly affect suction, comfort, and battery performance.

We sincerely apologize if you felt unheard during this process — this was never our intention.

Regarding your concerns about discretion and battery life, thousands of mothers use our pumps daily with positive results, but we understand that every pumping journey is different and that one product may not suit everyone’s personal needs.

We also want to clarify that we do not block customers to avoid refunds or complaints. If there was any issue with communication, this may have been due to a misunderstanding or moderation process, and we are sorry if this caused frustration.

As stated in our return policy, products can be returned if they have not been used with breast milk for hygiene reasons. However, when a technical issue is identified, our goal is always to offer a fair solution first.

We remain available to review your case again if needed and would be happy to find a final resolution together.

Kind regards,
The Relievooo Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good quality pump

Order arrived as expected.
Product is good quality with minimal parts. I got the standard pump & case. Pumps efficiently and is more comfortable for me than 2other wearable pumps I've tried - I have a smaller bust B-C cup.

1. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have been since this breast pump for…

I have been using this breast pump for a month now. It is really good, I am so happy with the purchase.

2. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

Thank you so much for your feedback.

We are very happy to hear that you have been using your breast pump for a month and that you are satisfied with your purchase. It means a lot to us to know that our product is helping mums in their daily journey.

Thank you for your trust and for choosing Relievooo 💛

Kind regards,
The Relievooo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They are a scam

They are a scam. Take your money and don’t send the product and ignore all requests for a refund! All good reviews must be paid reviews

27. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

We are sorry to read this and would like to clarify a few things.

Relievooo is a real company, and thousands of customers have received and use our products every day. We do not take money without shipping orders.

If you have experienced an issue with your order, this may be due to a delivery problem or a delay with the courier, which unfortunately can happen.

We take refund requests seriously and always try to support our customers. If you have not received a response, we sincerely apologize and invite you to contact us again at support@therelievooo.com with your order number so we can review your case as quickly as possible.

Regarding our reviews, we would also like to clarify that all positive reviews come from real customers sharing their genuine experiences. We never pay for fake reviews.

Customer satisfaction is very important to us, and we remain available to help resolve any issue.

Kind regards,
The Relievooo Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Placed my order over 4 weeks ago

Placed my order over 4 weeks ago. Communication started off ok with the support team, where they informed me my order would definitely be with me by the end of the week (that was 2 weeks ago). From then on, they never replied to any of my emails yet have the cheek to email me saying ‘please rate your order 1-5’. Save your money and shop elsewhere!!!! Such a shame

16. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Therelievoo

Svar fra Therelievoo

Hello,

We are truly sorry to hear about your experience and understand your frustration.

First of all, please accept our sincere apologies for the delay and the lack of follow-up. This is not the level of service we aim to provide.

We want to reassure you that your order has not been forgotten. Sometimes delays can happen due to courier issues or stock transfer, but we understand that the lack of communication made the situation much worse.

The review request email is sent automatically by our system and was not intended to cause any frustration.

Please contact our customer support team again at support@therelievooo.com with your order number, or send us your order number here so we can personally follow up and help resolve this as quickly as possible.

We remain committed to finding a solution for you and appreciate your patience.

Kind regards,
The Relievooo Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv