Hadde håpet på norsk support
De reklamerer et sted med «lokal kundeservice», men ingen i chatten virket norske. Greit nok i seg selv, men det blir veldig mye misforståelser når man skal forklare litt kompliserte ting om uttak og bank. Følte meg ikke tatt ordentlig på alvor, mer som en sak i køen.








