The House Outfit Anmeldelser 

141
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Recently purchased 3 large black framed wall pictures for my living room. They looked absolutely perfect for my needs. They arrived today promptly but on opening the parcel I was extremely disa... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely fantastic customer service. I opened all my frames that I had ordered, when in different lighting I realised I did not like the colour. This of course voided my possibility to return. The l... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Wow - an awesome business to buy from . The canvas pictures are incredible (even better in real life) and super fast delivery too . I needed to make a slight change and contacted The House Outfit -... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Found The House Outfit via Instagram and liked what I saw….. the problem is that my last 3 experiences with online retailers have been awful. No customer service response, no phone numbers just avoid... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Plakatbutikk

Skrevet av virksomheten

At The House Outfit, we have been an online destination with a passion for home fashion since 2016. Over this time, we have helped so many customers to dress their naked walls with our growing collection of over 500 products. All of our home accessories and home wall art have been carefully curated to ensure that you can have the interior space of your dreams!


Kontaktopplysninger

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

141 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 80 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(141)

17 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Spent over £100 on a set of prints and…

Spent over £100 on a set of prints and the one came all creased plus you have to frame them your self and for this money is shocking . The delivery takes ages and even the delivery driver threw them at my door and walked away good job they are not glass !! emailed them and no reply not worth the money won’t recommend or buy again now

1. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Recently purchased 3 large black framed…

Recently purchased 3 large black framed wall pictures for my living room. They looked absolutely perfect for my needs.

They arrived today promptly but on opening the parcel I was extremely disappointed with the product. I have bought quite a few pictures from various sources but I have never had to frame them myself 😳.

The pictures were rolled into a tube and the frames separate, definitely not what I expected or wanted.

Rest assured I will not be using house outfit again.

10. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Hello Steve, Thank you for your feedback regarding your recent order.
We are sorry if you were not completely happy with your items or how they arrived. I checked to see if you had reached out to us by email to report any issues with your order. However i was unable to find an email other than the one where you asked us to amend your frames on the order and we confirmed we had made the amendment for you.
If there is a problem with the items and you are unhappy with them or they are damaged, please email our customer service team who will endeavour to help.
In regards to the prints not being inside the frames when they arrive we are sorry you did not see this mentioned in the product description and therefore expected the prints to be framed based perhaps on past experience or the website images. We do have our frames prewrapped and there for we would only open them to pop the prints in if requested to by a customer. The usual process is for them to arrive unframed. This is due to the wrapping being extra protection from damage in transit and also usually unwrapping the frames means they are non returnable.
Please do get in touch if there is something wrong with your order as we would like to help.

Kind regards
Customer Service team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely fantastic customer service

Absolutely fantastic customer service. I opened all my frames that I had ordered, when in different lighting I realised I did not like the colour. This of course voided my possibility to return. The lady Claire was so so helpful and lovely ! Allowed me to exchange the items out of good will gesture. I just thought this was so kind will recommend this company to anyone and I love my frames !

31. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely outstanding customer…

Absolutely outstanding customer service. First of all I never received the goods even though I received a delivered notification. I contacted the team and they immediately sent me replacements. Once I received the replacements I had to return them unfortunately they were not the right colour scheme for my daughters decor. The process was simple and I received a full refund within a couple of days. I would also like to add the product was of outstanding quality. I would definitely recommend this company.
I think k I mainly dealt with Claire thank you Claire 😊

11. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Hi Nadia,

Thank you so much for this lovely review!

I am glad that you found the returns process simple and have passed on your kind feedback about the customer service you received from Claire :)

Kind regards,
Louise

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great customer service, not so great product.

I have came back to update my review following the proactive customer service received. I initially wrote about the poor quality frame received which was unlike what was advertised. That fact still stands but I am super impressed with the proactive approach you took with me and the acknowledgement received. Thank you for resolving this so efficiently, and the updated review reflects that of a local business trying its best.

1. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Good afternoon Connor,

Thank you for your feedback about your order, I know that the customer services team have reached out to you about your order today and we hope we have been able to resolve this to your satisfaction.

We strive to provide high quality products and service and I would like to apologise that the stand you received didn't meet the standard on this occasion.

I'm so sorry that there was an issue with the product you ordered and we will be looking into this further when we're able to inspect the item as discussed on email.

Kind regards,
Louise

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good quality much better than others I…

Good quality much better than others I have seen .Third time ordering and my item arrived slightly damaged . Claire sorted this straight away and kept in touch . Great customer service

16. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Hi Sandra,

Many thanks for your repeated custom and your kind feedback about the quality of your items, I'm so pleased to hear that we were able to help you when there was damage to your item.

Kind regards,
Louise

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Beautiful canvas exceptional quality

Beautiful canvas exceptional quality! Stunning in the kitchen have finished the room off perfectly!!

26. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Thank you so much for your review Daisy, so glad that you were happy with your canvas order :)

Kind regards,
Louise x

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Paid £82 for two prints and two frames awful

Paid £82 for two prints and two frames, very poor quality prints and frames are rubbish very thin white wood surround, a thin plastic instead of a decent material, flimsy, cheap looking, didn’t reply to my email about returning, I would say I would have paid no more than £10 for all, cheap tatt, don’t bother

21. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Thank you for taking the time to leave feedback about your order and I'm so sorry that you were unhappy with your experience when ordering with us.

We do take pride in the quality of our products so I would like to apologise that you felt they were not good value for money. When a customer is unhappy with their experience we always do our best to try and resolve this to their satisfaction, as your name is not connected to this account I'm unable to see if this was resolved for you but please feel free to contact me directly at louise@thehouseoutfit.com if I can give any further assistance.

Kind regards,
Louise

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Lovely print would definitely order…

Lovely print would definitely order more. Delivery time took longer than normal but with a little nudge, it arrived within a couple of of days after. Would definitely order again.

10. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Hi Susan,

Thank you so much for your order and for feedback about the delivery time, as a small business at busy times there can sometimes be a wait between ordering and receiving your items but I'm glad to hear that you did then receive your things and that you were happy with your print :)

Kind regards,
Louise

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Really easy to find what you want

Really easy to find what you want. I knew what I wanted and had them in my basket and check out. Both really simple to navigate, and pay. I had seen the two photos I wanted. I'd scrolled past everytime not sure to get them, would it be a nightmare ect. But, really glad I got them. Really happy. Thank you.

29. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Hi Amy,

We're so glad that you found your shopping experience with us to be so easy - thank you so much for your kind feedback, so pleased you're so happy with your order! :)

Kind regards,
Louise

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great prints

Great prints. Small issue with second order but was resolved promptly by a great customer care team.

9. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Thanks so much for your lovely review!

So glad that you are happy with your prints and our team were able to resolve the issue with your second order, thank you again :)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Brilliant Prints

We’ve purchased a couple of prints over the years. Love them. And the staff are brilliant. If you’re after prints, pictures etc then go to The House Outfit.

3. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Hi Duncan,

Thank you so much for your order and lovely review :)

It was a pleasure as always to help you and we're glad that you love your prints,

Kind regards,
Louise

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Unfortunately id suggest avoiding

Unfortunately the print was too small for the frame but I didnt realise this until I'd opened it so can't return it. Absolute waste of money as the print was also illegible due to the way it was printed

23. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Hi Rachael,

I'm so sorry there was an issue with your order, I know that you have been communicating with our customer services team about your return and refund which has been processed.

The 'life is tough darling' print is designed in this way with the font but we appreciate that it didn't meet your expectations and with the sizing issue I understand your disappointment, we're really sorry about that.

If we can assist any further please let me know and we'll be happy to help,

Kind regards,
Louise

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No communication

Placed an order over a week ago, cannot get an update or response when I try to track it. Have emailed customer service several times and nothing

6. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Hi there Abbie,

I'm so sorry to hear that you had an issue with your order.

We are a small business and our customer services team work hard to reply to customers in a timely manner so please accept my apologies that you were waiting for a response from us at this time.

As your review doesn't include your order number I can't check whether you received your order and everything was resolved but I do hope this was the case. If there's anything further we can help with just let us know and I'll be happy to help.

Kind regards,
Louise

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Vorsicht, Zollgebühren für Lieferung nach Deutschland

Leider sind die Poster nicht so schön wie im Internet abgebildet. Außerdem kamen zu den Versandkosten in Höhe von 25 Euro noch mal 22 Euro Zollgebühren oben drauf :( für diesen Preis hätte ich sie garantiert nicht bestellt.

28. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The House Outfit

Svar fra The House Outfit

Hi Ina,

We're so sorry that you weren't happy with your order. As a business based in the UK unfortunately we do not have control over the customs fees which are charged when orders are shipped internationally.

We understand your disappointment and I'm sorry that the order didn't meet your expectations. If we can help further, please don't hesitate to contact us at customer.services@thehouseoutfit.com

Kind regards,
Louise

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am delighted with my canvases

I am delighted with my canvases. They arrived on time and look amazing in my livingroom. I also had an issue which was resolved straight away.
I will be buying more canvases or prints in the future & be recommending to friends and family.

4. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered gorgeous prints from this…

I ordered gorgeous prints from this company, I had missed my house number from the delivery address so didn't receive my prints as Royal Mail returned them as they were unable to deliver without a house number, I was given a full refund, I reordered and they very kindly refunded my postage as I'd re-ordered them, the customer service from this company is excellent, I would highly recommend this company to friends and family, I am over the moon with my pictures and wouldn't go anywhere else now to buy my prints, cannot recommend this company enough, well done and keep up the good work. Sharon. T.

17. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

A good company

This company has the best customer service I’ve ever seen. The second time I purchased from them I did so after a shambolic experience with another company. Whilst the second lot of purchase missed a print - the moment I told them the replacement was in my hand by the weekend. I also got a refund for my inconvenience - then a follow up email. ALSO the prints look good in my home and makes my home feel so calm which is one of their goals. I’m definitely repurchasing from this company! Please don’t change

14. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastic

Quick delivery, good quality print and beautiful styles. Packaged perfectly, can’t wait to put it on the wall!

13. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv