Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Finally I found good tobacco in UK and placed an order. Unfortunately not everything what I ordered was in stock, so we just swapped it for a different tobacco. Had problems with Royal Mail (as... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY! I brought £65’s worth of flavour and in return I got 4 small packets of berry! I could have brought this from my local store for £3 each. I left emails and trying to call but got no... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I know there are negative reviews from customers who received a re-packaged Shisha molasses, but from what I understand these always come in 1kg tubs and seller has to re-package it to smaller amounts... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The ordering process online was very smooth, no quibbles. I was lucky to order through the free next day delivery promotion which was great.. the courier did cause some delays but it was nothing which... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Vannpipebutikk

Skrevet av virksomheten

UK Hookah vendor , Supplying the best hookahs from around the world at the best prices


Kontaktopplysninger

3,7

Middels

TrustScore 3.5 av 5

67 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Order number 27 …. Many more to come

This is my 27th order with this brand and I can’t help but leave more positive reviews

I know many of my friends and family who have ordered and all of them have had great things to say, they’re the only company in the UK that does Russian, German & American shisha tobacco

Great customer service, great products, fast Shipping

2. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Finally I found good tobacco in UK and…

Finally I found good tobacco in UK and placed an order.
Unfortunately not everything what I ordered was in stock, so we just swapped it for a different tobacco.
Had problems with Royal Mail (as usual), but finally it arrived!
“Must have” tobacco in original packaging, other tobacco sealed on bags, and I understand why, simply buying 1 kg and selling 100 grams.
Absolutely great communication and I had additional tobacco as present🤝
Great service sir, keep going👍
I’ll definitely order some more!

11. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

A Fantastic Store

I took a big risk and ordered £375 worth of Shisha tobacco on my first order

And can I just say, they exceeded my expectations, customer service is fantastic, the items arrived the next day with no issues

Would recommend to all shisha fanatics

9. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY!

DO NOT BUY!

I brought £65’s worth of flavour and in return I got 4 small packets of berry! I could have brought this from my local store for £3 each. I left emails and trying to call but got no response!

Finally I got a response after 3 week and I explained what had happened and once again no response!!!

1. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thehookahclub

Svar fra Thehookahclub

Hi

Sorry to hear you’ve had a bad experience

However looking into your order, it looks like we contacted you in regards to one of your items being unavailable, so in order to avoid further delays we shipped an extra 2 50g packs of berry which you had initially ordered, i do however think you won’t be able to find genuine 50g packs of mazaya berry for £3 at your local store

In regards to your emails being missed, we’ve not received a reply since our last correspondence which was on the 7th of April, if an email was sent I do apologise it may have been sent to our junk folder which can happen

I’ll get our customer service team to get in touch with you once our office does re open for the week

Kind regards

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Sent package when arrived wasnt even… date was in november 2025

Sent package when arrived wasnt even 1kg and in a plastic bag written on it with flavour, sent it back through evri and they lost my parcel company wouldnt even give me a refund you cannot get hold of them and when googled the address it is not a proper buisness they are selling from there home,.... AVOID AT ALL COST, unfortunatly ive lost out on £50..🤬

21. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thehookahclub

Svar fra Thehookahclub

Hi

I’m sorry to hear about the issues you’ve had, upon checking our system it looks like you ordered a 100g packet, so I’m
Not too sure why you’d think we would send you a 1kg box ?

In regards to the return,as our website states, the customer is liable for all returns and once we’ve received the item a full refund would be issued, we always recommend sending via a tracked method, if you decided to send it via a non tracked method and the package was lost, unfortunately we’re not responsible for that, we would advise getting in touch with Evri

If we can assist any further, feel free to get in touch

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service

Great service, fast delivery, can’t complain whatsoever, let’s not forget the variety of flavours

Would highly recommend to all shisha fanatics

7. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered hookah flavours from this…

I ordered hookah flavours from this so-called “company” on 02/12/2025, paid for T48 delivery, and expected my order in two days. Instead, Royal Mail sent me a fee notice because the seller didn’t even bother to pay the postage—despite charging me £3.49 for it. That tells you everything you need to know. This outfit operates with the competence of a back-alley stall and the professionalism of a joke. If this is how they run their business, they shouldn’t be running one at all.

2. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thehookahclub

Svar fra Thehookahclub

Hi

Sorry to hear you’ve had a bad experience

Upon checking your order, I can see you placed an order with tracked 48 as the delivery option, we upgraded the order to tracked 24 free of charge, the tracking details show no correlation of outstanding fees due on the shipment so I’m not really sure why you’ve got a fee notice letter

we also made sure the postage covered anything up to 750g and you ordered an item which was only 100g, therefore it would appear to be a mistake on royal mails end

Also we’ve not had any correlation from yourself in regards to the matter, if you simply emailed us and explained the issue we would’ve rectified it for you

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very pleased with this shop

I know there are negative reviews from customers who received a re-packaged Shisha molasses, but from what I understand these always come in 1kg tubs and seller has to re-package it to smaller amounts. I ordered 1kg of Al Fakher molasses and within 3 days I received just that in its original packaging. Top 🌟.

6. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Expensive for a repackage

Wouldn't buy from again. Item was received without original packaging. Only marking of what it is was someone wrote the flavour and weight in pen on vacuum sealed bag. No indication of brand. At such an expensive price I would expect original packaging.
(Edit)
Emailed company and have been told they only have 3 flavours in smaller original packaging but they can send me pictures of the 1kg tubs they repackage to smaller amounts, hopefully no fillers made they're way in from this process. Won't be dealing with a company that openly admits illegal practices. Stay clear.

4. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thehookahclub

Svar fra Thehookahclub

Hi

Sorry for hear you were not happy with your order

So what happens is sometimes when the products arrive, they can arrive in damaged containers / tubs so therefore we have to remove them and repackage which is what we did with your order

If you weren’t happy with that all you needed to do was email us and we would’ve resent you a new package with the original packaging ….

We are the leading Shisha company within the uk, all our procedures / practices are done the right way, we have been operating this way for over 5 years, another reason we have a 96% return customer rate

If there’s anything we can do to assist further, do feel free to get in touch

Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAMMERS

They exploit the fact that shisha in the UK is difficult to get hold of due to taxes so they charge you rediculous prices. They do not pay UK taxes on their flavour either yet the prices are still sky high.

I'll give you an example: they sell Al-Fakher which is considered a basic brand for £150-£200 a kg which costs them £20-£30 tops to get from abroad and sneak into the country. The same goes for other brands at higher rip off prices.

The newbies and amateurs buy from them thinking these prices are normal but I've been in the game for 15 years and can confirm this is the meaning of scamming people. If you want to get ripped off by ruthless vultures then be my guest.

7. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Thehookahclub

Svar fra Thehookahclub

Hi

Sorry to hear that you feel this way

We are the the only online uk vendor to supply Russian, German and American products, hence why there might be a slight premium on products as we pay have to pay shipping fees, vat, tax etc, but the margins are certainly not as big as you mentioned

If there's anything further we can assist with, please don't hesitate to get in touch

Kind regards
Customer Support

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Products

Products, service and delivery is always on point, they are able to source specific shisha tobacco products from different countries which is another reason why I order from them. If I ever had an issue with shipping or orders, they would always find a solution for me and resolve it. Great customer service.

15. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

A+ Service

A+ Service. Fast deliveries. They never mess about. Ive been a customer for over 5 years now and never dissapoint. Highly reccomend.

2. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv