thehappywind.com Anmeldelser 

79
•
TrustScore 1.5 av 5

1,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered two pair of linen pants. They are polyester and refusing to honor their money back guarantee. I've been offered $7 - don't know if that's for both pair or each pair. They refuse to provide... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Adquirí dos balizas V16 supuestamente homologadas en España. El problema es que no puedo verificarlo pues no no me dan el número de homologación. Llevo dos días intentando conseguir una respuesta de l... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

NEVER ORDER FROM THIS COMPANY ! THEY NEVER SEND YOU WHAT YOU ORDER, AND TELL YOU IT SHIPPED, GOT HUNG UP IN CUSTOMS, GO LOST, RESHIPPED, GOT LOST AGAIN. SEND YOU TRACKING NUMBERS THAT ARE INVALID. I O... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Klesbutikk

Skrevet av virksomheten

Congrats! You found a place with the coolest items.


Kontaktopplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

79 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,7

Alle anmeldelser

(79)

10 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

You will get UNHAPPY Wind and likely lose all your money spent

The size I ordered was a 34DD. The size I received was a 3XL which would equate to a 44G. Needless to say, there is not a hope in H*LL that the bras will fit. I was offered $3.00, then $4.00, then $8.88 to keep the bras or give them away, and not write a review. Do Not EVER give your money to this site, cheap pile of Chinese JUNK!

18. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered my niece the talking teddy bear…

I ordered my niece the talking teddy bear for Christmas. If they would have disclosed that the product was coming from China, I would have never ordered the bear ! I have reached out numerous times for an update,since the tracking number doesn't work. All they keep telling me is that my order is on the way .it's been 3 weeks!!!!!! Never again ! Worst company I ever delt with

22. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I new these gloves was coming from…

If I new these gloves was coming from China I would never had ordered them. Ordered 9/12 and as 9/22 they are still showing in a whse in China. First and last time ordering from them.

22. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible company

Bought three bras from this company. They are of very inferior quality. Requested a refund per their return policy but they will not provide it.
Have had numerous communications attempting return and refunds but they keep offering minimal compensation instead of providing refund and return information.
Plan to tell everyone I know to not use this company.
Very fraudulent practices.

21. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very very unsatisfied!!

Very very unsatisfied!!! I ordered bras. They are terribly made and do not fit right!!!! I paid $32USD and they keep offering me 8USD for a refund!! Do not order from them!!!!

23. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

They don't give you the option to…

They don't give you the option to cancel and if you decide to cancel you can't do it.

11. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Company is a rip off. False advertising. Bought bras. They have offer no support

Ordered bras. They are very cheap. They do not support your breast. Tried to get a refund. There was no information on the company in the package. No invoice, no address no phone number.

3. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid this company! They will not refund you back! Rip off!

Do not buy from this company. It's a fraud. You will not get what you bought or your money back! SCAM SCAM SCAM. UPDATE I sent all my info to them and I paid 40 dollars and they won't do anything and wanted to give me 3 dollars. They won't take it back and they are a fraud.

19. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

AVOID THIS COMPANY

ABOUD THIS COMPANY! They have no refund/return policy! Although the products did not fit, their return policy, and I quote “you should give it to a friend who they may fit and here is $5”. This is a Chinese company with no return policy. My error in not researching it better. BUYER BEWARE!

13. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

When should I get my bras

When should I get my bras? Been 4 weeks. No one will reply to my emails.

16. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not order from this company

Do not order from this company. I ordered the bras from them. I ordered 36 D and received 4 XXL. When trying to return the product on their website it comes back and says this site has been reported as Phishing. Scam. I ordered from The Happy Wind but received the package from Debrag Haboushs from New York. Called the bank to dispute and they say they cannot help because I received A product even though it is about 6 sizes too big. So I am out the money.

13. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely the worst company to buy from

Absolutely the worst company to buy from will replace fits to small Even went up one they are a scam.
PS they offered me 5$ refund

22. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I also purchased 2 of the blue and…

I also purchased 2 of the blue and white blouse. Pockets hang out from the shirt, hole in one pocket, button missing from one shirt and puckering where seams weren’t sewn good. The blouse didn’t look anything like the picture . I also paid 21.99 for each and was offered 4.00 compensation. This is unbelievable! Do not buy from them!!! I hope these reviews will drop their ratings so no one else will purchase from them!

26. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I also ordered the blue striped blouse…

I also ordered the blue striped blouse for $27.98 ($19.98 with shipping and overseas costs). It did not fit and the best "compensation" they offered as a refund is $4.00. This was not described in the refund policy of the company. I will NEVER use them again or recommend this company. The satisfied users are just lucky I guess!!!

28. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered the buy one get two free…

I ordered the buy one get two free bras. It took forever for them to come if you are a plus size woman like me I would not order these bras because they do not lift or support, etc. that they claim. I sent numerous messages to their customer support email, and they keep giving me the runaround offered to compensate me three dollars! They will not let you return unless it’s ripped, stained etc. I would suggest that you do not buy their products. Google said that this was a scam.

14. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered the striped shirt with pockets

Ordered the striped shirt with pockets. Took awhile to get here and the tracking was not helpful. The bottom of the pockets hang below the bottom of the shirt. Emailed along with pictures and was informed that the size was correct so no refund or exchange. Was told to give it away as a gift! Should I just cut off the pockets??

19. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very Disappointed--I ordered the blue stripped shirt

UPDATE--my latest email from "Happy Winds" is informing me the highest refund they can offer me is $4 ($38.20 was paid), but I can keep the shirt that is way too large. I think the "Happy" part of the company name should be changed to "Unhappy" or very dissatisfied.

I ordered the blue stripped shirt. I followed instructions on the sizing measurements. It took several weeks for it to arrive. When it arrived, it was huge. I ordered a medium. At best I think it would need to be an XS. I asked for a refund because of the time element involved with an exchange. My purchase was $38.20 US dollars. I sent all requested documentation and received an email response that after checking the order, the shirt I received was the one I ordered--no consideration of the fact the measurements given in the website was wrong, I was told to give the shirt to someone and Happy Winds would offer me a $2 US dollar refund. I responded immediately that I was insulted at the offer and I want my $38.30 refund. I have received no response. I am extremely disappointed and cannot recommend this website

24. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order #4453S258691 "Buy 2 get one…

Order #4453S258691 "Buy 2 get one free" Bras
I sent two messages trying to cancel this order; no response to either one. Finally arrived today; they don't fit and no info for return. $45 is too much for these and I want to return.

3. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased a bra from this company and I…

Purchased a bra from this company and I would NOT recommend. Sizing must not be accurate. I have tried to give it chance 4 times now and it is not working out. After reading other reviews, I will not be spending more money to return it. I will likely either throw it away or give to someone who can use it. Would have been better off with nothing at all.

16. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til thehappywind.com

Svar fra thehappywind.com

Dear Valued Customer, We apologize for any inconvenience you’ve faced. Kindly send us your order information at support@thehappywind.com, and we’ll work quickly to resolve the matter.
Benjamin, Senior Director of Customer Support, www.thehappywind.com

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv