The FX Chain Anmeldelser 

79
•
TrustScore 3.5 av 5

3,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I bought FL Studio, the order got canceled the next day. Money refunded but it feels like a scam. Edit: The company is trying to weasel their way out of a negative review, by asking if I'm mistak... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bought FL Studio for an unbeatable price (+10% from the site itself). As stated in the product description, couple of hours after the serial was sent to my mail. All good. Recommanded.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

The order was "cancelled" by the seller almost immediately after payment. No response to two messages. No refund. [EDIT] Hmm, the order was finally completed. But why only after Paypal's interventi... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Even though my order was not immediately fulfilled, the store kept me updated of the situation. As a customer, communication and understanding are two of the top things I look for when selecting store... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Programvareforhandler

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Audio Production Software - DAWs, Plugins, Virtual Instruments and more!


Kontaktopplysninger

3,3

Middels

TrustScore 3.5 av 5

79 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 80 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,3

Alle anmeldelser

(79)

10 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

FL Studio order canceled after a day

I bought FL Studio, the order got canceled the next day. Money refunded but it feels like a scam.

Edit:
The company is trying to weasel their way out of a negative review, by asking if I'm mistakenly reviewing their domain.
Also it's not true my request ever came from a UK IP address, I never was there. And even if it did, people travel don't they? Also the name on my card and on the order are absolutely the same name. I still feel this is a scammy business and would not recommend giving them your business.

11. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The FX Chain

Svar fra The FX Chain

We cannot locate any order in our system under the name Dusan Mandic, and no order number has been provided with this review. Without an order number, we have no way to verify which transaction this reviewer is referring to or confirm the circumstances surrounding it.

The FX Chain is an authorized reseller of FL Studio and other professional audio software. Calling our business a “scam” is a serious and damaging accusation, especially when we cannot even verify an order associated with the reviewer’s name.

We would be happy to review the matter if the reviewer provides their order number. Until then, we cannot verify the claims being made in this review.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great

Bought FL Studio for an unbeatable price (+10% from the site itself). As stated in the product description, couple of hours after the serial was sent to my mail. All good. Recommanded.

7. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam Don't Buy

This company instantly took my money and did not deliver instant download, they do not respond to email and need to be avoided, terrible never went through this plugin alliance.

Refresh pages checked email nothing, they need to be banned!

23. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The FX Chain

Svar fra The FX Chain

Hi Elijah,

We take statements of this nature seriously and want to correct the record.

You contacted us regarding your order, and we responded at 1:40 PM informing you that this product is a manually delivered license, a process that is clearly disclosed on the product page and that delivery would follow shortly.

Your license was then successfully delivered at 1:49 PM to the email address provided at checkout. We have verified this through our delivery and email logs.

As such, the claims that the product was not delivered and that we did not respond are factually incorrect.

If the email is not visible in your primary inbox, we recommend checking spam, junk, or promotions folders, as filtering by email providers can sometimes affect delivery visibility.

We are available to resend the license or provide it through an alternative method if needed. However, we do ask that public claims accurately reflect the situation.

Please contact us directly so we can ensure you have access and resolve this immediately.

Best regards,
The FX Chain Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner
Logoen til The FX Chain

Svar fra The FX Chain

Hi Kevin, sorry for the frustration here. We did send your download/license shortly after purchase, but it looks like the email didn’t reach your inbox (these can land in Spam/Junk/Promotions).

We’re happy to help right away: please check those folders and we’ll resend immediately or provide a secure alternate link if needed. Your license is valid and ready to use. Once we get this sorted, we’d appreciate if you’d consider updating your review to reflect the resolution. Thanks for giving us the chance to make it right.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

great place and honest people

the stuff you were able to get to me went off very well. The plugin I really need ie IK MEDIA mojo synthesis If you could find a way to get that soundset. I would give your company business forever. Please try to find it. It was part of the plugin total studio max when I bought it and then dissappeared.

28. september 2025
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I did purchased a software xpand2 in…


I did purchased a software xpand2 in your company and it never work, and I been asking the company to make the software work. You are not doing not think. After asking you to give the right product in and back for talking, you finally block me for any other conversation.
I believe the Fx chain is just a SCAME. I’m asking to everyone to go some where else if you want to purchase a software.
FX CHAIN COMPANY is just a SCAM and scammer company. Do not give away your money as I did.

18. august 2025
Logoen til The FX Chain

Svar fra The FX Chain

Hi Jean,

We are sorry to hear that you were frustrated by this experience. However, after carefully reviewing our inbox, spam, support system, and messaging logs, we did not receive any support requests or emails from you regarding Xpand!2 prior to this review.

At no point did we block you from communicating with us.

That said, we still took action on your behalf. We contacted the software manufacturer to assist with technical support, and we have also issued you a full refund for your purchase to resolve the matter in good faith.

If you need any further help in the future, you may contact us directly at info@thefxchain.com and we will gladly assist.

– The FX Chain Support Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I purchased the RX 11 Standard…

I purchased the RX 11 Standard crossgrade and was initially worried because I didn’t receive the license code immediately, even though the website mentioned “instant delivery.”

After reaching out via email, I received a reply the same weekend confirming that it was a manual delivery (and a crossgrade license), which I hadn’t realized. I confirmed my eligibility, and they followed through and delivered the license shortly after.

While I do wish the website had been clearer about the crossgrade terms and delivery not being instant, I appreciate that they did respond and help me over the weekend, which is rare for plugin resellers.

In the end, I got what I paid for and everything installed and activated successfully. Just make sure you check whether it’s a crossgrade before purchasing.

✅ Would consider buying again, now that I understand how they operate.

13. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Highly recommended

Your fast response and shipping and I've never had an issue with the products and with the quick response even when I didn't need the part,the customer service was courteous,very helpful and immediate

I recommend your company to any shop

13. april 2025
Vurdert til 1 av 5 stjerner

What I ordered they showed as if it was…

What I ordered they showed as if it was still available. Bought it and they didn’t have it available. They don’t need to advertise anything they no longer have available

24. oktober 2024
Logoen til The FX Chain

Svar fra The FX Chain

Thank you for taking the time to leave your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the issue with your order. At the time of your purchase, there was an unexpected discrepancy in our inventory system that resulted in the item being shown as available when it was not.

We take full responsibility for this error and want to assure you that we acted as quickly as possible to notify you of the situation and issue a full refund. We deeply value your trust, and as part of our commitment to improving, we’ve since corrected this issue to prevent similar occurrences in the future.

We genuinely regret that your experience fell short of our usual high standards. If there’s anything further we can do to make things right, please don’t hesitate to reach out to our customer service team directly.

Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Twice now I've ordered a product from…

Twice now I've ordered a product from thefxchain and twice they've taken the money then immediately canceled my order. They didn't say why. They never delivered my license. I have tried to email. I have contacted on Facebook. I have contacted on Twitter. They just took my money and never gave me anything for it. Twice.

Edit: they are trying to make it right so I more than appreciate that. Thank you for doing this. I never just didn't receive a license before

14. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til The FX Chain

Svar fra The FX Chain

We sincerely apologize for the frustrating experience you’ve had with us—not just once, but twice. Your disappointment is completely understandable, and we deeply regret the inconvenience and lack of communication that you encountered.

Unfortunately, the items you ordered were no longer available, and we failed to remove them from our store in a timely manner. This led to your orders being canceled, which was entirely our mistake. We also realize that the refund delays compounded your frustration. Because your orders were canceled late on a Saturday night, the manual refund process was not immediately initiated, and for that, we are truly sorry. we can confirm that your refunds have now been processed, and you should see the funds reflected in your account shortly.

We take full responsibility for these errors and understand how they have impacted your trust in us. To prevent this from happening again, we are implementing an automated system to quickly identify and remove unavailable products from our store. This improvement will help ensure a better experience for our customers moving forward.

We value your feedback and your patience as we work to improve. If there is anything else we can do to make this right or if you have any lingering concerns, please don’t hesitate to reach out to us.

Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to address the issue. We hope to earn back your trust in the future.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv