TheEasyTrips Anmeldelser 

72
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

It’s was my first time experiencing taking flight ticket through theeasytrip.com and glad to be say within few minutes my ticket been booked and I got double baggage allowance too; am so grateful to M... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The website was a bit worrying as it said booking declined however I rang somebody called Danny and he has put my mind at ease taken an extra payment to get everything booked and sent the confirmati... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The experience was very unpleasant. The company declined my booking and charged payment from my credit card but later emailed me about a price revision from the airline and asked me for pay addition... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Phishy company. Called several times and no answer and neither have my voicemails been returned. Sent emails and WhatsApp. No response This company and 'The Travel House' share the same phone nu... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Reisebyrå

Skrevet av virksomheten

TheEasyTrips.com: Your Trusted Travel Partner At TheEasyTrips.com, we pride ourselves on offering incredible travel deals and world-class services to help you book flights easily through our online portal. Whether you're traveling across the globe or to a nearby destination, we’re here to make your journey seamless. We provide a wide range of travel products, including: ✈️ Airline tickets for over 150 airlines 🌍 Holiday packages tailored to your dream destinations 🛡️ Travel insurance and additional travel services The Easy Trips Ltd. is headquartered at 2A Cambridge Close, Harmondsworth, West Drayton, UB7 0AN, and is registered under company number 10545577. Our expert travel team is passionate about providing unparalleled advice and assistance for your journeys, whether you’re headed to the USA, Australia, New Zealand, Asia, Southeast Asia, or Africa. Wherever you want to explore, our team ensures you receive the best recommendations and first-class customer care. You can easily access our services online via our website or over the phone, ensuring convenience every step of the way. TheEasyTrips.com – Your journey made simple, stress-free, and memorable!


Kontaktopplysninger

3,7

Middels

TrustScore 3.5 av 5

72 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(72)

5 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Had an amazing experience with the easy…

Had an amazing experience with the easy trips. The process is smooth and simple

19. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you so much for your kind words and 5-star review!

We're thrilled to hear you had an amazing experience with The Easy Trips. It's always our goal to make travel planning smooth and stress-free, and we're so glad we could deliver that for you.

Looking forward to helping you plan your next adventure soon!

Warm regards,
Team The Easy Trips 🌍✈️

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Booked my recent with the easy trips…

Booked my recent with the easy trips and had a great time. From seamless and hassle free bookings to carefully crafted itinerary. They made my experience the best.

30. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you so much for the amazing review and 5-star rating!

We’re delighted to hear that you had a great time and that our team could make your trip seamless and memorable. From smooth bookings to a thoughtfully planned itinerary, it means the world to us that you felt well taken care of.

We can’t wait to help you plan your next adventure!

Warm wishes,
Team The Easy Trips 🌟✈️🌍

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very good overall experience awesome…

Very good overall experience awesome services must recommend to others as everything so perfect and excellent in work

9. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you so much for your wonderful feedback and 5-star rating!

We’re thrilled to know you had a very good overall experience and found our services excellent. Your kind words and recommendation truly mean a lot to us. At The Easy Trips, we’re committed to delivering perfect and hassle-free travel experiences every time.

We look forward to planning many more amazing trips for you in the future!

Best regards,
Team The Easy Trips ✨🌍✈️

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely terrible experience

Absolutely terrible experience.

I booked and paid the advertised price for my flights to only get an email afterwards to say it was declined. I phoned their customer service team twice and on the second occasion they hung up on me. The customer service team on the phone have a terrible attitude and do not know how to respect customers. I then received an email to say the price has gone up and they wanted to charge me almost another $300 on top of what I already paid. I responded immediately and they didn't acknowledge my request at all. After a couple of emails back and forth, they have apparently issued a refund but I'm not convinced I will get my money back and I have been sent no document as proof that the refund has been issued.

Do not count on this company to receive friendly customer service.

21. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I booked a flight to India with The…

I booked a flight to India with The Easy Trips and I mentioned the Name wrong due to autofill. I contacted them and Jahangeer was the man who helped me out to sort this with only minimal charges . He sorted the booking and send my ticket within an hour and I checked on Air India and it was all Ok . thanks to Jahnageer and Team Easy Trips for the prompt and easy Service

19. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience!

We're delighted to hear that Jahangeer was able to assist you promptly and efficiently in correcting your booking. Name errors can be stressful, and we’re glad we could resolve it quickly and with minimal hassle for you.

At The Easy Trips, we’re committed to providing reliable, responsive, and customer-first service, and it’s wonderful to know that you felt supported throughout the process. We’ve shared your feedback with Jahangeer and the team—your appreciation truly means a lot to us.

We look forward to helping you with many more smooth journeys in the future!

Warm regards,
Team The Easy Trips

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware

Beware – Misleading Pricing & Partial Ticket Scam!

I had a terrible experience booking through this company. I booked tickets for three passengers, paid the full amount upfront, and expected all tickets to be confirmed. However, only two tickets were confirmed, and the third was placed on hold, with a demand for an extra £367.98 to confirm the final ticket due to a “fare difference.”

This was never made clear at the time of booking. I was not the one who canceled or changed anything—this situation happened entirely from their side. When I asked for a refund, they tried to deduct £60 as a “refund processing fee” for the two partially confirmed passengers. This is completely unacceptable since they failed to deliver the service I paid for in full.

I have since raised a dispute with my bank to recover the full amount. Thankfully, I’ve now booked the same flight at the originally advertised price elsewhere with no issue.

This is clearly a scam tactic—they lure customers in with low prices, confirm partial bookings, then demand extra money or charge fees to cancel. Be very careful before trusting this agency.

19. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Mr. Iqbal,

We are writing to strongly address the completely false and baseless claims made in your recent review.

First and foremost, you were issued a full refund, and only after receiving it, you chose to post this misleading and damaging review. At no point were you charged any refund processing fee, nor was any dispute raised from your bank as you claimed. These statements are not only untrue but appear intentionally deceptive.

To clarify, we did not confirm all three tickets at the quoted fare because airline prices changed in real-time, which is entirely outside of our control—a fact well understood in the travel industry. We clearly communicated this to you at every step.

We also find it highly unethical that, as a travel agent yourself, you have misled your own clients about the situation and ticket prices, only to then publicly accuse us of fraudulent practices. Your actions are not just dishonest—they are defamatory.

We take such false accusations very seriously and reserve the right to pursue appropriate legal action and report this incident to the relevant authorities and industry bodies.

We strongly advise that you remove or correct your review to reflect the truth, rather than spreading misinformation.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

THEEASYTRIPS.COM. DANNY WILLIAMS

Paid for flight lgw - cnx only to be told the price had increased by £98.
I asked for a refund, when I got it back they had taken £30 for a flight that was declined by the air line.
Sent Danny Williams e.mails + phone calls asking for a full refund as he is conning me.
When you phone him on 0209 145 0044 a different firm answers the phone by the name the house travel ... Don't use the Theeasytrips.com. Danny Williams will con you, like he does, see review lilon chowdhury. Keep clear reported to fraud

3. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good for Last Minute deals

Good for Last Minute deals , Looking to fly to Indiaat emergency and I called them , they handled my query well and sorted out things for me Will recommend to use

13. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger,

Thank you so much for your kind words and 5-star review!

We're truly glad to hear that we could assist you during an urgent travel need and help get everything sorted smoothly. Our team works hard to provide quick, reliable support—especially in time-sensitive situations like yours—so it's wonderful to know we made a positive difference.

We really appreciate your recommendation and look forward to helping you again whenever you need to travel.

Safe travels and best wishes,
Customer Experience Team
TheEasyTrips.com

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Such a bad experience with this company..

I have bought airline tickets online and from travel agencies countless times in the past 35 years, but I have never had the bitter experience of buying tickets from this company. I bought two tickets at the price quoted online. A day later they told me that my booking was not confirmed.Why not? Unbelievably they charged me an additional £178. I refused to pay and asked for my money back ASAP...took more than 11days to return back to my account😡..Surprisingly they deducted £60(30×2)as a cancellation fee. I have no idea why they did this.They did this because I refused to pay the extra money they demanded after I bought the ticket at their fixed price.It seems to me that this is their main business. Selling tickets online to people at the wrong price and later demanding a lot more money. If the customer refuses to pay for obvious reasons, they keep that money in their account for a long time and use it.And then they refund the money by deducting £30 for each ticket. I think this is done very intentionally. This is fraud. I urge everyone to be careful before buying tickets from them at online prices.I am extremely angry because of their fraudulent behavior. I have decided to file a proper complaint against them with the Aviation Authority. Because we must speak out against such deliberate online fraud.This institution must be blacklisted.

3. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

DearPasenger ,

We are genuinely sorry to hear about your dissatisfaction, but we must clarify a few key facts regarding your booking.

At every step, you were clearly informed about the fare update by our team before any additional payment was requested. Airline pricing is dynamic and subject to availability,

Despite this, we tried to resolve the matter amicably by offering you a voucher as a goodwill gesture, which you declined. Instead, you chose to direct threats towards our staff and make accusations that are completely false and misleading.

The £30 per passenger cancellation fee was not imposed arbitrarily but is a standard charge in accordance with our terms and conditions, which you accepted at the time of purchase. Furthermore, your refund was processed within the advised timeframe.

We respect every customer’s right to voice concerns — however, misusing platforms to post false or defamatory claims is unacceptable. Your review misrepresents the facts and damages the reputation of a business that acted transparently and professionally at every stage.

We stand by our policies and the conduct of our staff throughout your case and will not tolerate any form of misinformation.

Sincerely,
Customer Relations Team
The Easy Trips

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Price change post booking confirmation

UPDATE: The firm has now issued a full refund (Thankyou TrustPilot!). Therefore, I'm updating my experience rating from 1 to 3. I'd encourage vendor to review their algorithm to keep it sync with prevailing prices and fellow members to call the business and double check the price before online booking. Booked flight tickets via TheEasyTrips.com with booking confirmed message on site. However, received an email 5 minutes later with booking declined message citing taxes and charges have now increased by £120 per person, if I wish to go ahead with the 4 pax booking!!

When I replied to not proceed with the booking demanded full refund to my card, the company replies saying 2 of the 4 pax already confirmed and if I don't pay the ransom money of £478 I will be charged £240 cancellation charges. Crap!

My order was for 4 tickets at a price and if they can't fulfill it they must refund full amount back! Now reading through other posters here, looks like many have experienced similar change in prices with them.

I booked through them only for the price advantage and if they can't issue all tickets at advertised price then they have no right to charge anything. Fares can't fluctuate 20% within 5 minutes in the name of dynamic pricing.

13. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger,

Thank you for updating your review and acknowledging the resolution with a full refund. We're truly sorry for the inconvenience and frustration caused during your booking experience. We appreciate you taking the time to share your feedback in such detail—it gives us an important opportunity to reflect and improve.

We understand how upsetting it must have been to receive a booking confirmation followed by a fare adjustment request shortly thereafter. While we strive to maintain real-time accuracy in our fare listings, airline pricing is dynamic and can fluctuate rapidly based on seat availability, demand, and internal airline algorithms. In some rare cases, especially during high-traffic or low-inventory periods, a price displayed during the search or booking process may no longer be available by the time the airline finalizes the ticket.

That said, we absolutely recognize how this creates confusion and frustration. Your suggestion for tighter synchronization between our fare-display algorithm and the airline's live inventory is valid and has been passed on to our technical and operations teams for further review.

We are also reviewing our communication process during such fare changes to ensure clarity, transparency, and a more customer-friendly experience moving forward. Your experience serves as a valuable reminder of where we can do better, and for that, we genuinely thank you.we do hope to have the opportunity to serve you again with the level of service you rightly expect.

Warm regards,
Customer Experience Team
TheEasyTrips.com

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Thank you for support today Jahangeer

Thank you for support today Jahangeer. I am pleased with your help as you have solved my matter to
satisfactory. Thanks

6. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that Jahangeer was able to assist you and resolve your matter to your satisfaction. At The Easy Trips, we take pride in delivering helpful, friendly service—and feedback like yours truly means the world to us!

We look forward to helping you with many more smooth and happy journeys ahead.

Warm regards,
Team The Easy Trips ✈️😊

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Exceptional service got a best deal on…

Exceptional service got a best deal on last minute flights to India

4. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you had a great experience and found the best deal on your last-minute flights to India. At The Easy Trips, we’re committed to delivering exceptional service and unbeatable value—especially when plans come together at the last minute.

We truly appreciate your trust and look forward to helping you with your future travel adventures!

Warm regards,
Team The Easy Trips

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Issue resolved

Danny helped me to solve the issue booking my tickets. He helped me through the process with patience and understanding.

30. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Danny was able to assist you smoothly with your booking and that his patience and support made the process easier for you. At The Easy Trips, we pride ourselves on delivering attentive and personalized service, and it’s always great to hear when our team members make a positive impact.

We look forward to helping you plan more amazing trips in the future!

Warm regards,
The Easy Trips Team ✈️🌍

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I had a strange situation with…

I had a strange situation with Airlines, Danny owned the issue and ensured that same is resolved, he had to spend lot of time on this and really appreciate his patience and support. Looking forward for future bookings.

29. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience!

We’re truly glad to hear that Danny was able to assist you and help resolve the issue with the airline. At The Easy Trips, we always strive to go the extra mile for our customers, and it's wonderful to know that our support made a difference during your journey.

Your appreciation means a lot to our entire team, and we look forward to assisting you again with your future travel plans.

Warm regards,
Team The Easy Trips

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Danny was very helpful and polite in my…

Danny was very helpful and polite in my experience. He help me to sort out the ticket issues.

24. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you so much for your kind words!

We're delighted to hear that Danny was able to assist you and make your experience a smooth one. Providing helpful and courteous service is at the heart of what we do, and your feedback truly means a lot to us.

Should you need any further assistance in the future, we're always here to help.

Warm regards,
Team The Easy Trips

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Danny was very helpful with explaining…

Danny was very helpful with explaining everything. The only issue is that you are charged extra after your booking gets cancelled.

24. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you for your feedback and for acknowledging Danny’s support — we’re so pleased to hear he was helpful in explaining everything clearly.

We’re sorry to hear about the inconvenience caused by the additional charges after your booking was initially declined. However, we're glad that Danny was able to assist you in successfully confirming your booking thereafter.

Your satisfaction is important to us, and we're always here to ensure your travel experience is as smooth as possible. Should you have any further concerns or questions, please don't hesitate to reach out.

Warm regards,
Team The Easy Trips

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Thanks for your reply

Thanks for your reply. At the end my experience was excellent. Of course Danny,s helping attitude and support was marvellous. Your company is credible and I am very happy. One again Danny,a dealing was amazing and I can say you people are trustworthy. Please keep your services up it gives the people happiness.
Kind Regards

18. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Paasenger ,

Thank you so much for your heartfelt message! 🌟 We're delighted to hear your experience turned out to be excellent. Danny will be over the moon to know his support made such a positive impact — we’ll be sure to pass along your kind words! Your trust and happiness mean everything to us, and we promise to keep delivering the same level of care and service. Looking forward to helping you create more joyful travel memories! ✈️💙

— Team The Easy Trips

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy To use

Easy To use , Best Deals and supportive staff

18. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you for your kind words and 5-star rating! We're delighted to hear you found our platform easy to use, appreciated our competitive deals, and experienced the support of our dedicated team.

At The Easy Trips, we strive to deliver a seamless booking experience paired with exceptional service. Your feedback reinforces our commitment to excellence, and we truly appreciate your support.

We look forward to assisting you again on your next journey!

Warm regards,
Team The Easy Trips

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Last night i booked flights to india…

Last night i booked flights to india and i made some mistake Dannny did call me and sorted out this for me and saved my money and from possible stress Strongly recommend

15. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you so much for your kind words! We're so glad to hear that Danny was able to step in and resolve the issue for you quickly. At The Easy Trips, we always strive to make your travel experience smooth and stress-free, and it's great to know we could help save you both time and money. Your recommendation means a lot to us – we truly appreciate your trust and support. Looking forward to assisting you with more amazing trips in the future!

Happy travels to India! 🌏✈️
— Team The Easy Trips

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The experience was very unpleasant

The experience was very unpleasant. The company declined my booking and charged payment from my credit card but later emailed me about a price revision from the airline and asked me for pay additional amount. As the revised price was unacceptable. I had no viable options to proceed.

Despite this, they are charging a hefty processing fee to refund my payment, which feels unfair given the issue was not my fault.they charged me £30 service charges for nothing so be careful before you lose your money

14. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TheEasyTrips

Svar fra TheEasyTrips

Dear Passenger ,

Thank you for sharing your feedback. We're genuinely sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we fully understand how frustrating this situation must have been for you.

We would like to respectfully clarify a few points regarding your concern.

At The Easy Trips, we act as an intermediary between our customers and airline suppliers. When you placed your booking, the fare displayed was correct at that moment. However, by the time we attempted to confirm the reservation with the airline, there was an unforeseen fare and tax surge, which is unfortunately beyond our control. As per standard procedure, we immediately informed you of the change before proceeding—no ticket was issued, and no booking was confirmed without your consent.

When you chose not to proceed with the revised fare, we began processing your refund. The £30 service charge (or refund handling fee) that was applied is not a fee imposed by The Easy Trips, but rather a standard processing fee charged by the airline’s supplier to manage administrative, transaction, and cancellation costs. This is an industry-wide practice and is applicable to all such refund requests, regardless of the reason for cancellation. We do not benefit from this charge, and it is strictly passed on as part of the supplier’s terms and conditions.

We strive to be transparent in all our communication and work hard to ensure each customer has a seamless booking experience. We truly regret that this case was impacted by factors outside our control and assure you that we handled it with full professionalism and as promptly as possible.

We genuinely value your feedback and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv