Jeg har en Daf lastebil som jeg har…Team verksted avd.Råde
Jeg har en Daf lastebil som jeg har hatt en del elfeil på og har vært i kontakt med Team verksted AS avdeling Råde Norge.De er fantastisk flinke og gir en fantastisk service.Det er 3,5 timer å kjøre for oss,men det er verdt å kjøre så lankt for å få reparert noe som er komplisert eller krevende å reparere.
Anbefaler de på det sterkeste.

