Tattoosai Anmeldelser 5

TrustScore 2.5 av 5

2,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon


Kontaktopplysninger

2,5

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

5 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Taking money after unsubscribed!!

I subscribed to this app just to see what it had to offer, I couldn't find anything I wanted so as usual I unsubscribed 4 months down the line I have noticed that they are still taking money from my account !!! Total of £50 I checked that I had cancelled the subscription and I had.

I contacted them and they said that the payment was processed before I unsubscribed???? If this was the case what about the other 2 payments!!!

STAY WELL AWAY FROM THIS APP AND ANYTHING CONNECTED TO THE DEVELOPER

29. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I'm sure this is a great tool if your a…

I'm sure this is a great tool if your a tattoo artist or looking to get a tattoo; however, I saw this for an add on IG. All on me for failing to recognize it's clickbait, but I was under the impression that it was a 1 time fee to find out what my spiritual totem animal would be based on a quiz. Not the case at all. in fact, I completely forgot about this until I researched what exactly the company did prior to writing this review as all I was getting before was an AI text box similar to ChatGPT telling me to write something in it.

In addition, it's a subscription...that I never used except to take a quiz that failed to provide me what it was exactly I was looking for based on the advertisement. I asked for a refund for the subscription that month, within 7 days of the charge according to their refund police in addition to having less than 3 works created (again, I failed to use this software and def didn't create any designs after being severely let down by the lack of tattoo that was created for me for the ad on IG) and I was told the refund was unable to be provided because I purchased their subscription via the website. They send me the link to their refund policy, and I've included that below.

As someone who's used something and failed to use it, took the initiative to cancel the service and as for a refund of an unused product within 7 days of purchase (according to their refund policy) I'm happy I made this decision and am here to tell you to save your money. You can create your tattoo the old fashion way. If customer service find this - I've blocked you on my email because I'm done with you, your company, and like I said in my review of my customer service experience - Good riddance. Happy to be rid of you and i'm sure the feeling is mutual quite frankly and I can confirm will refrain from ever using your product again.

Lesson learned on me to be more critial of ads posted by companies. you may just be a sucker to click bait, promised a different service than what's provided, and than told your unable to obtain a refund even when you qualify for an exception. BTW, not listed on your site refund policy saying that refunds made through the website are non-refundable, but you did cover yourself with the first line saying someone about all refunds being final except in these situations. Given your responce and your phrase "i'm sorry for the inconvience this may have caused," which lets be honest, your not-not even a little bit, that's just a customer service line to help deliver a soft blow for the customer in an attempt to be apathetic and again with your refund policy sent over, I feel your very much happy with the outcome and with that i feel your happy with the outcome of this interaction and review as well.

Refund Policy:
Please note that, generally, all purchases are considered final and non-refundable. We do not offer refunds or credits for partially used periods, except as required by applicable laws in your jurisdiction and certain criteria established by our company: To qualify for a refund, customers must meet one of the following criteria:

Refund Requests Within 7 Days:
To be eligible for a refund, customers must submit their request within 7 days of making their purchase directly through our website. It is essential that all refund claims are made before the end of the subscription period. Eligibility for a refund within this 7-day window will be determined based on product usage. We define active usage as creating more than 3 artworks through our product. Such active usage will make the purchase non-refundable. Conversely, customers who have created 3 or fewer artworks may qualify for a refund, assuming their request is filed within the 7-day period following their purchase. Given the considerable server resources and associated costs of operating the AI models that facilitate our service, purchases made by users who exceed the defined activity threshold (more than 3 artworks created) will not be eligible for refunds.

29. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAM! Never received my personal tattoo…

Never received my personal tattoo after filling a bunch of question about myself. Ultimately i HAD to subscribe to receive my personal tattoo, but after subscribing I never received my tattoo and I can not get a refund

7. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Gimmick and scam

You'd may as well use any run of the mill ai image generator. It's misleading that there's a flat PNG style image on their front page that leads you to believe that you can download a flat image to print but instead you just get images on body parts. Converting them for print would be a nightmare. I downloaded 2 images to try to convert in photoshop for print but was unsuccessful and that also voided my refund apparently. Terrible product and a gimmick with bad support. Stay away.

21. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv