God service!
God service!
Imødekommet med professionelisme og venlighed er jeg nu en meget tilfreds kunde.
Tak!
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Vi tilbyder dig og din familie tandbehandlinger af høj kvalitet i afslappede omgivelser i hjertet af Ordrup. Klinikken er udstyret med den nyeste og mest avancerede teknologi for at sikre dig en behagelig, effektiv og professionel behandling. Vi har udstyret til at behandle børn, og vi er desuden certificeret til SOS Tricare.
Ordrupvej 101, 2920, Charlottenlund, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
God service!
Imødekommet med professionelisme og venlighed er jeg nu en meget tilfreds kunde.
Tak!
Øv! Sjusket og hastet igennem!
Det plejer at være sødt og dygtigt personale - men ikke i dag.
Håber, det bliver bedre næste gang...
Jeg kan på det varmeste anbefale tandlæge Anne-Mette Fogemann. Hun er yderst kompetent, dygtig og omsorgsfuld når man som jeg har en smule tandlægeskræk. Hele teamet er helt igennem fantastiske, søde og empatiske!
For 8 år siden anbefalede en bekendt mig at skifte tandlæge til Anne-Mette Fogemann på Ordrupvej 101. Og da lærte jeg, at der er utrolig stor forskel på tandlægeklinikker! Jeg kom til en klinik med helt igennem professionelle og glade mennesker, og til en klinik med seneste udstyr (i dag også Panoramarøntgen og 3D scanning af tænderne til opbygning af nøjagtig bideskinne) og løbende kontakt med tandlægehøjskolen.
Gennem alle årene har jeg fået dygtig og smertefri behandling, og mit tandsæt er ændret fra (ja, miserabelt) til flot og velholdt. Jeg er yderst tilfreds og kan med god baggrund videregive en uforbeholden anbefaling af klinikken!
Med til anbefalingen er også, at alle i klinikken har så smittende humør, at hvert besøg er en dejlig oplevelse.
God service og godt resultat lavet af Nynne.
Absolut fantastisk oplevelse. Jeg har i mange år gået med tandlæge skræk, men blev taget i hånden og guidet fantastisk. I sær nynne som tog sig af mig var enestående med et fantastisk menneske syn.
Har aldrig haft så god en oplevelse hos tandlægen før . Var hos Nynne det var trygt og afslappende . Vil klart anbefale stedet og nynne .
Havde en rigtig god oplevelse inde hos Nynne Rye.
Hun er professionel og formåede at gøre oplevelsen tryg og problemfri. Kan varmt anbefales!
Jeg havde en nederen oplevelse hos Tandlæge Rasmus Sønderbroe.
Jeg havde bestilt tid til en second opinion af mine fortænder, da min tandlæge siger,at roden er så dårlig og at tanden skal trækkes ud. Det er jeg frygtelig ulykkelig over.
Rasmus tog røgnten billeder og sagde det samme.
Jeg er blevet foreslået en tand, jeg skal tage af om natten. Det er jeg ked af.
Kunne godt tænke mig en bro, og spurgte tandlægen om han mente, at det var en mulighed.
Det kunne han ikke svare på, men han sagde at jeg kunne da gå uden en fortand.
Jeg var simpelt hen til grin.Det synes jeg ikke han kan være bekendt. Jeg er stadig målløs, over at han kunne få sig selv til at sige det.
Kan varmt anbefale dem og specielt er min hustru og jeg særdeles glade for at gå hos Anne-Mette Fogemann. Det bedste sted nogensinde når man har lidt tandlægeskræk. Keld
Jeg føler mig meget tryg ved den behandling og rådgivning jeg får.
Alle medarbejdere er yderst imødekommende, venlige og professionelle.
De er simpelthen så søde og professionelle.
Jeg har igennem de sidste 4 år brugt Tandlægerne på Ordrupvej 101 og har siden første gang følt mig velkommen og i trygge hænder.
Det har ikke altid været en god oplevelse for mig at gå til tandlæge, så da jeg endelig fik taget mig sammen til at gå til tandlæge igen for 4 år siden, var det fedt at "ramme rigtigt" ved at vælge teamet på Ordrupvej 101.
Kan varmt anbefales
Tak til Anne-Mette, Louise, Natashia og Aya ;-)
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.