TandCity Malmö Anmeldelser 105

TrustScore 4.5 av 5

4,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Med en stark rädsla för tandläkarbesök efter tidigare traumatiska upplevelser så har jag för första gången mycket positiv och total smärtfri upplevelse. Tandläkare Ali har gett mig ett fantastiskt b... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Var hos tandläkare Alexander för att fixa min fyllning på framtänderna som jag sedan tidigare var oehört missnöjd med. Alexander är proffsig & oehört trevlig & noggrann i sitt arbete! Blev mer än nöjd... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Kom akut till Tandcity en Fredagskväll och blev otroligt väl bemött av både tandsköterska och tandläkare Ali! Har nu fått två broar och ska göra ett implantat. Allt detta inom en månad, helt fan... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Åk inte till denna kliniken ! Det är rena rama bedragarna . Jag åkte dit på kontroll och de var Aliakbar som höll i min undersökning. Jag fick veta att jag hade 11 hål samt tandsten som behövdes ta bo... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Tannlege
  2. Kosmetisk tannlege
  3. Tannpleier
  4. Periodontist – dentalimplantater
  5. Tannlegevakt
  6. Tannbleking

Skrevet av virksomheten

Din tandläkare i Malmö med komplett tandvård till ett bra pris! Vi erbjuder generösa öppettider månd-lörd samt akut tandvård.


Kontaktopplysninger

4,3

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

105 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 50 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jättefin upplevelse hos tandläkare…

Jättefin upplevelse hos tandläkare Sofia. Tandvårdsrädd och spänd är jag, fick prova Vr-glasögon under behandlingen. Vilken upplevelse !! Har ni inte testat detta med VR glasögon borde ni göra det. Man försvann i en annan värld av fiskar, koraller, bubblande hav och underbar musik. Snarare känns det som man varit på spa behandling än tandläkarbesök.

15. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Med en stark rädsla för tandläkarbesök…

Med en stark rädsla för tandläkarbesök efter tidigare traumatiska upplevelser så har jag för första gången mycket positiv och total smärtfri upplevelse.
Tandläkare Ali har gett mig ett fantastiskt bemötande och därmed ingen rädsla.
Utöver detta mycket nöjd med de tre besök jag gjort. Rekommenderar alla jag känner att åka hit🌟🌟🌟🌟🌟

10. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Var hos tandläkare Alexander för att…

Var hos tandläkare Alexander för att fixa min fyllning på framtänderna som jag sedan tidigare var oehört missnöjd med. Alexander är proffsig & oehört trevlig & noggrann i sitt arbete! Blev mer än nöjd & kände knappt av något under besöket. Kan varmt rekommendera Alexander!

4. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Åk inte till denna kliniken dom lurar folk på pengar!!!!

Åk inte till denna kliniken ! Det är rena rama bedragarna . Jag åkte dit på kontroll och de var Aliakbar som höll i min undersökning. Jag fick veta att jag hade 11 hål samt tandsten som behövdes ta bort under två omgångar ! Jag blev jätteledsen men fick rådet av min mamma att boka tid hos en annan tandklinik för second opinion. Där fick jag veta att jag hade 6 st hål samt ett väldigt litet hål och tandsten skulle det ta bort på 1 besök och inte 2 som denna här kliniken sa. Jag fick ett nytt kostnadsförslag från den andra kliniken jag gick på och prisskillnaden är på strax över 6000 kr. Så gå INTE hit !

18. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TandCity Malmö

Svar fra TandCity Malmö

Hej Jenna,

Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att du känner dig besviken efter ditt besök hos oss.

På vår klinik är vårt främsta fokus alltid patientens munhälsa och att göra en noggrann och fullständig diagnostik. När vi undersöker en patient identifierar vi all aktiv karies och andra eventuella behandlingsbehov, eftersom kariessjukdom är en process som behöver stoppas och behandlas för att patienten ska bli frisk. Att diagnostisera samtliga angrepp innebär dock inte alltid att allt måste åtgärdas samtidigt – behandlingsplanen anpassas alltid utifrån patientens situation, behov och förutsättningar.

Det är inte ovanligt att olika kliniker kan göra olika bedömningar av omfattning, prioritering och behandlingsupplägg, även om målet är detsamma: en långsiktigt frisk munhälsa.

Vi respekterar alltid patienters rätt att söka en second opinion och ser det som en naturlig del av vården. Om du vill är du varmt välkommen att kontakta oss direkt så går vi gärna igenom din undersökning och våra bedömningar tillsammans.

Vi önskar dig allt gott och hoppas att du får den vård du känner dig trygg med.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Kom akut till Tandcity en Fredagskväll…

Kom akut till Tandcity en Fredagskväll och blev otroligt väl bemött av både tandsköterska och tandläkare Ali!
Har nu fått två broar och ska göra ett implantat.
Allt detta inom en månad, helt fantastiskt.
Ali är en mycket kompetent och trevlig tandläkare.
Detta har resulterat i att både jag och min fru har listat oss där.
Kan varmt rekommenderas.

20. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Om jag kunde ge mindre än 1 etta så…

Om jag kunde ge mindre än 1 etta så hade jag gjort det! Gå absolut inte hit om du inte vill bli lurad på pengar och göra onödiga ingrepp!

Jag hade tid hos tandläkare Aliakbar Al-Obeidi som gjorde en undersökning av tänderna och konstaterade att jag behövde laga fyra hål, göra en tandskena samt dra ut en tand. Allt för ungefär 14000. Jag blev tveksam då jag inte brukar ha hål i tänderna, så jag besökte folktandvården som konstaterade att jag inte hade några hål alls, tvärtom tyckte hon att jag skötte tänderna väldigt bra. Att hålla på och lura folk såhär som Tandcity gör borde vara brottsligt!!!

11. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Tandläkarskräck

Efter 30 års tandläkarskräck blev jag tvungen att söka hjälp, valde TandCity. Fick ett jättefint bemötande av Sofia Chiappe Olsson. Efter en professionell behandling har jag nu blivit av med nästan all min tandläkarskräck.

12. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Tandvård med hjärta och kvalitet

Jag tror inte att det finns en bättre tandläkare än Ali. Jag har gått till många duktiga tandläkare i Iran, Turkiet och Sverige, men alla de egenskaper som man önskar att en professionell tandläkare och kirurg och framför allt en genuin människa ska ha, finns hos Ali.

Det som imponerar mest är inte bara hans höga kompetens, utan att han är så pålitlig och hos honom känner man sig trygg direkt som att man är en del av hans familj. Han tar sig tid, är lugn och ger alltid den där känslan av att man är i trygga händer. Han är rättvis, och man vet att man inte hittar bättre priser någon annanstans för den kvalitet han erbjuder. Hela min familj går till honom och vi är supernöjda med både honom och hans fantastiska team. Rekommenderas varmt!

2. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Proffs.

Återkommande besökare hos Tandcity.
Mycket nöjd: proffsighet, transparens och vänlighet.
Rekommenderas varmt!

1. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Räddare i nöden!

Jag sökte akut hjälp för en plötslig outhärdlig smärta i en tand efter att ha ätit en fredagkväll. Trots att det var dax att stänga väntade dessa fantastiska människor på mig. Jag fick direkt hjälp och jag är oerhört tacksam för dessa fina människor och deras underbara bemötande, det var verkligen räddare i nöden!

23. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jag kan verkligen rekommendera TandCity!

Jag besökte TandCity Malmö för första gången och hade fått en tid hos Sofia Chiappe Olsson. Sofia var otroligt duktig och jag blev fantastiskt trevligt bemött, fick en professionell behandling, och allt detta till ett rimligt pris. Hit kommer jag gärna igen!

4. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bokade tid för att ta bort tandsten…

Bokade tid för att ta bort tandsten vilket inte tog lång tid men beskrevs på kvittot som omfattande och sen betala för behandling jag inte begärt och inte blev upplyst om innan. Kände mej mycket besviken

16. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TandCity Malmö

Svar fra TandCity Malmö

Hej Kerstin,
Vi finner dig inte i vårt system och vi har inte öppet på söndagar (Du skriver att händelsen skedde den 16e mars) Du har nog råkat välja fel klinik för din recension.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Modern och professionell klinik

Modern och professionell klinik. Snabbt och trevlig bemötande. Tandläkaren Aliakbar Al Obeidi och tandhygienist Adja Faqiri kan jag verkligen rekommendera. Fantastiska och kunniga personer med en underbar inställning till patienten.
Hit kommer jag tillbaka.

30. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Helt nöjd. Professionalism och excellens

Jag är helt nöjd med Alexander och hans team. Professionalism, excellens och empati. Tjänsten de erbjuder är av hög kvalitet. De är väldigt snälla, hjälpsamma och empatiska människor, samtidigt som de är utmärkta proffs. även rengöringen av tänderna var mycket noggrann och exakt, denna tjänst var också av utmärkt kvalitet. Rekommenderas absolut.

17. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv