Surridge Sport Anmeldelser 

35
•
TrustScore 2.5 av 5

2,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ordered some school/staff kit including a rucksack. There was a weakness in the rucksack and one of the straps broke. However, Surridge were very accommodating and replaced the bag straight away and f... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Really poor experience. Ordered a training top for my son’s local football team. The size chart is ridiculously complicated to understand. Chose to do pick up from the club to save on the high shippi... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

For some unknown reason our son’s school are forcing us to use this awful supplier rather than going to the shop near the school where clothes could easily be tried on and bought. Surridge have had... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This is an awful company to have to deal with for school sports uniform. To charge £7.20 to deliver one small item within the UK is outrageous.The items also dont come named unless you want to pay fo... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

2,4

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

35 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,4

Alle anmeldelser

(35)

13 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Experience

Ordered some school/staff kit including a rucksack. There was a weakness in the rucksack and one of the straps broke. However, Surridge were very accommodating and replaced the bag straight away and free of charge. I think this was just a blip - as the rest of the kit is good quality. Our school has been with the company for a number of years now.

9. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely ridiculous customer service

Absolutely ridiculous customer service! The product exists in the shop but not even online, and nobody answers the phone or WhatsApp messages. In Dubai, this level of management and communication is simply unacceptable. Very disappointing and honestly a shame.

8. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Delivery was over a month late and wrong product

Delivery was over a month late. The initial product was lost. When the product did get shipped out, the details i had paid for werent there and the cap was a size smaller. It felt like they just packed the next cap that came in their hand and shipped it...

4. april 2026
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Be Cautious!! Huge Blunders, Major Delays, Terrible Communication and Follow-Through, and False Commitments and Resolution Promises

There is no option to give zero stars — if there were, I would use it.

Our university sports club placed a custom football kit order with a stated delivery timeframe of around one month. The order was delivered nearly three and a half months later. Despite the excessive delay, we accepted the kits in good faith. However, upon receipt, we discovered a serious customisation error: the correct number had been clearly specified during ordering, yet the jersey was printed incorrectly. This resulted in duplicate squad numbers and immediate disruption to official club fixtures. The company acknowledged responsibility and confirmed that a replacement would be prioritised, with a follow-up update promised the following week. That update was never provided. Multiple follow-up emails have since gone unanswered.

This is not simply a case of one mistake. It reflects a repeated pattern of delay, lack of accountability, and failure to follow through on commitments. A paying customer is still without the correctly customised product months after the original order was placed.

Operational delays can occur. Production errors can occur. But prolonged inaction and silence do not resolve problems, they amplify them. For a company supplying custom sportswear to organised teams, reliability and communication are fundamental. Unfortunately, in this instance, both have fallen well below acceptable standards. For organisations ordering custom kits, reliability and responsiveness are essential. Based on this experience, I would strongly caution teams and clubs to carefully consider this before placing any orders with them.

Disappointing is an understatement.

3. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Poor experience and feedback

Really poor experience.
Ordered a training top for my son’s local football team. The size chart is ridiculously complicated to understand. Chose to do pick up from the club to save on the high shipping cost. Product arrived after long wait. Size didn’t fit. Requested an exchange. Totally rejected by staff even though item was not personalised. Unhelpful and total waste of money and time. Disappointing.

15. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

XL means different for different hoodies of the same brand

They don't have uniform size which is an important thing for a brand. I had a hoodie of size XL which fits me absolutely fine. Now when I ordered windcheater from them, these are tight. Even another hoodie of the brand is tight. When I compared the old hoodie with new hoodie, the size differs. Pathetic standards and no proper resolution if you report them. Stay away from this brand guys.

26. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I haven’t received my package in nearly…

I haven’t received my package in nearly 3 weeks having paid £7 delivery charge. Still not arrived

15. juni 2025
Logoen til Surridge Sport

Svar fra Surridge Sport

Hi Jeremy,

Thank you for your feedback

Our standard lead time is 10–15 working days and your order is being dispatched today. You should receive a tracking email shortly.

We appreciate your patience and if you have any questions, please don’t hesitate to email us at sales@surridgesport.com.

Thank you

Vurdert til 1 av 5 stjerner

CON ARTISTS

I've just ordered over £300 on PE Kit! The items are not true to size and they won't swop them because they have the school logo. I'm taking this up with Trading Standards. They must make a substantial amount of money ripping people off.

6. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv