Styr unna dette firmaet. Laaaang leveringstid, dårlig vare. Fikk 25% avslag istedenfor å returnere. Kommer aldri til å handle her igjen
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Jeg kjøpte et par «supersko» sandaler som dessverre viste seg å være et nummer for små. Retur av sandalene gikk greit (selv betjenings løsning på nettet) og fikk pengene refundert etter under en uke.... Vis mer
Advarsel!! Vær obs på at om du ønsker å returnere må du selv stå for returkostnaden på 450kr for pakke til Kina. Dette er ikke noe du får refundert. Jeg la inn kommentar på reklamen deres på Faceboo... Vis mer
Bestillte et par sandaler, etter bruk i ca.to uker(maks brukt 1-2timer om dagen) var den ene sandalen revnet. Registrerer saken som reklamasjon gjennom nettsiden. Fikk ikke noe svar. Skriver til dem p... Vis mer
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Andre kikket også på
Styr unna dette firmaet
Styr unna dette firmaet. Laaaang leveringstid, dårlig vare. Fikk 25% avslag istedenfor å returnere. Kommer aldri til å handle her igjen
Hatt et par som er brukt i flere…
Hatt et par som er brukt i flere sesonger. Bestiller nytt par til både meg og kona.
Lette, varme, sklisikre, tåler litt vann og lette å ta på seg. Noe av det bedre jeg har hatt! Anbefales👍
Flip flops
Bestilte et par sko som jeg venter nesten 3 uker på, når det først kom så var jeg superfornøyd, men kun etter 1 måneds bruk har den ene skoen gått i stykker. Jeg kontaktet kundeservice 20.02 å har fortsatt ikke hørt noe. De svarer heller ikke på Facebook. Virker som et super useriøst firma. STYR UNNA
Forferdelig dårlig kundeservice
Bestillte et par sandaler, etter bruk i ca.to uker(maks brukt 1-2timer om dagen) var den ene sandalen revnet. Registrerer saken som reklamasjon gjennom nettsiden. Fikk ikke noe svar. Skriver til dem på messenger 4 ganger innen en mnd uten at de svarer. Jeg kan se at de leser meldingene. Umulig å få kontakt med dem.. Dårlig kvalitet på produkt, men enda verre kundeservice!
Styr langt unna!
Styr langt unna!
Jeg bestilte et par sko for 5-6 uker siden, de har ennå ikke kommet. Det er umulig å få tak i kundeservice, de svarer ikke på mail. De har sendt regning, så klart. Heldigvis tok jeg med Klarna, så den fikk jeg stoppet.
Virker som om dette er et 100 % useriøst firma. Styr langt unna.
Jeg fikk skoene som annonsert på…
Jeg fikk skoene som annonsert på nettsiden innen 1 uke fra bestilling. De var litt små, men det var min feil da jeg ikke bestilte større størrelse (det sto på nett siden at de var små). Ga de til min datter som var så fornøyd at jeg gikk inn og bestilte meg selv et nytt par (i riktig str. denne gange hehe). Disse tok ca. 4 dager så lå de i postkassa. Passet perfekt (vintersko - så gode og varme🥰). Jeg er fornøyd med denne butikken og kundeservice er helt på topp 🎉👍
Ren svindel
Jeg bestilte et par sandaler derfra for noen måneder siden. Av en eller annen grunn hadde de registrert to bestillinger, en med klarna og en med faktura på samme tidspunkt. Jeg betalte den fra klarna og fikk purring på den andre som var via faktura. Jeg skrev til dem og forklarte at jeg bare hadde bestilt et par. Da fikk jeg beskjed om å betale for begge parene og sende tilbake det andre. Det gjorde jeg og betalte også selv for retur. Pengene fikk jeg aldre tilbake, da de påstår at de ikke har fått tilbake skoene. Nå er det helt umulig å få svar fra de via Mail. Dette er svindel.
Topp kundeservice
Jeg kjøpte et par «supersko» sandaler som dessverre viste seg å være et nummer for små. Retur av sandalene gikk greit (selv betjenings løsning på nettet) og fikk pengene refundert etter under en uke. bestilte så på nytt og de passet utmerket. Veldig behangelige å gå med. Supersko sin kunde service hjalp meg med alt jeg lurte på og hele opplevelsen var veldig god. Vil anbefale andre å handle her 😊
Var ikke fornøyd med skoene
Var ikke fornøyd med skoene, måtte purre på returinfo mange ganger.3.gangen jeg purret, fikk jeg til svar at jeg hadde skrevet feil mailadresse. Måtte allikevel purre igjen for å få returinfo. Reklamerer med åpent kjøp i 1 år. Returnerte sko inn tidsfrist fra jeg mottok returinfo, kostet 120 kr å returnere, Fikk så regning på 299 kr på sen retur. Sko kostet 399,-. Saken ligger hos Klarna.Jeg kommer ikke til handle hos supersko igjen. Det som er litt artig, er at negative tilbakemeldinger, ikke vises på kundeopplevelser på nettsiden, kun overstrømmende positive.
Flott kunde service og bra kvalitte på…
Flott kunde service og bra kvalitte på varen.
STYR UNNA DENNE BUTIKKEN
Bestilte i sommer. Disse ble borte i posten. Da vi hadde kommet til høsten ba jeg om kansellering av varen. Dette kunne ikke la seg gjøre. Fortsatt ikke kommet noen pakke!
Jeg kan ikke si noe om kvaliteten på varen, men kundeservicen er elendig. Posten dekker pakken som ble borte, så firmaet ville ikke tape på å kansellere bestillingen. De er ikke til å samarbeide med. Ville gitt 0 stjerner hvis jeg kunne. STYR UNNA!
Håpløst
Håpløst. Lang svartjeneste
Avbestilte sekunder etter at jeg dessverre klarte å trykke send, klarna gikk ikke igjennom så faktura ble sendt. Skoene kom etter lang tid. Akkurat samme sko som de har på Wish. Skrev på Facebook siden og det jeg skrev ble slettet og jeg ble blokkert fra å skrive
Raks og enkel
gikk raskt og enkelt dette. takk for god service og rask levering. Skoene til Meg og min Datter passet perfekt 😊
Størrelse og kvalitet som beskrevet,
Størrelse og kvalitet som beskrevet,, leveringen var rask tok ca en uke.
Bestilte to par sandaler
Bestilte to par sandaler, begge kom etter 5 dager i postkassa. det ene paret ble for høy over vristen så måtte returnere det, gikk veldig greit. Registrerte retur på nett og fikk adresse å sende til. mulig de under her har skrevet erfaring på feil butikk, for jeg sendte til en norsk adresse og fik pengene tlbake på under en uke.
Styr unna
Styr unna, venter på 6. uke. Sko fra Kina. Forsøkt annullere. Useriøst.
Sko som stinket, høy returkostnad, useriøst. Styr unna!
Flere uker etter bestilling kom skoene og de stinket billig plast. De krever å sende returpakke med sporing noe som har en høy pris. Valgte å sende som vanlig pakke, og ikke overraskende hevder de at denne pakken må ha blitt borte i posten. Veldig treg kundeservice og lite vilje/evne til å levere god service for sine kunder.
Positiv- levert på 4 dager
Positiv- levert på 4 dager, enkel betaling og ryddig handel 👍
,Enkel handel uten problemer
,Enkel handel uten problemer, gode sko 🥰
Veldig fornøyd
Rask levering, veldig komfortable sko akkurat som annonsert. Superhyggelig kundeservice som svarte meg raskt på det jeg lurte på i etterkant av kjøpet :) Har allerede bestilt for andre gang derfra :D
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.






