StreetGains Anmeldelser 

307
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I had several questions about the delivery abroad, and the team was very helpful. Everything went great, and 40 kg vest is awesome! It did have to arrive in two packages, which caused initial confusio... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ik bestelde een pull up bar, maar er ging iets mis met de kortingscode die ik gebruikte, waardoor ik een bestelling had geplaatst zonder korting. Ik baalde hiervan, dus mailde of ze mijn bestelling ko... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

powerband gekocht en 15 maanden oud. Deze is amper gebruikt en begint nu al te scheuren. De kwaliteit is dus te treurig voor woorden en ze reageren niet meer op mn mails, waar ik vraag om een oploss... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Hallo Street Gains , Nach einigen Mail Austauschen und Fragen bzw. Richtigstellungen und Korrekturen bin ich sehr zufrieden mit Ihrer Ware ! Als Nächstes überweise ich noch die 6,98 € für 4 ne... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Treningsutstyrsbutikk

Skrevet av virksomheten

StreetGains is dé online shop gespecialiseerd in calisthenics en bodyweight fitness. Hiermee is een plek gecreëerd waar je terecht kunt voor al je calisthenics equipment, een plek gericht op jou. Met onze producten willen we meer mogelijkheden, variatie en uitdaging in je workout brengen, zodat maximale resultaat en plezier behaald kan worden. Dit om uiteindelijk dichter bij je persoonlijke sportdoelen te komen. Of je nou jong of oud bent, beginner of expert: met de hulp van StreetGains gear kan iedereen het! #ReachYourGoal


Kontaktopplysninger

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

307 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 80 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(307)

24 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Weight vests are high quality

1. Quick shipment to Europe compared with other companies that I usually order from.
2. The weight vest I ordered is top quality. Already had a workout with it and it's amazing. Top quality products.
3. Friendly atmosphere and fast reply to messages. When I opened my package I got. In the bag there was a postcard wishing me a good training. That's amazing !

I recommend to everyone who wants to try calisthenics or just benefit your weightlifting that you are already doing at the gym. Good luck !

2. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Thank you for your review Adomas!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Kwaliteit!

Ik heb hier een rekstok, stieken en ringen gekocht. Als ik ooit meer nodig heb; dan zeker weer bij StreetGains.
Erg tevreden over de kwaliteit. Je zit online veel rekstokken waar ze kwaliteit twijfelachtig is, hier niet, wat een top ding. Owh ja!, en supersnel in huis 👌🏻

14. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Bedankt voor je review Ken!

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Naja.. Geht so!!

Naja... Qualität sieht anders aus für den Preis! Ne teure Klimmzugstange sollte schon die entsprechende Qualität haben...
Meine war urst verzogen... und die Maße sind auch nicht korrekt.... 3-5cm abweichende Maßangaben in der Onlinebeschreibung hingegen zum original.... tief sollte sie 60 sein... und es waren dann nur 56cm.
Und auf Emails wird auch nicht reagiert.... leider kein telefonischer Support....

Aber davon ab ist die Klimmzugstange für über 150€ ganz solide!

26. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Dear Falk,

We are sorry to hear that the dimensions of your product are slightly different. It is possible that you measure the product in a different way than how we have it on the website. For example, because you include or do not include a certain component. But to answer this properly I would need more information.

You indicate that you have not received an answer to your email. I see that you have sent us a message via the contact form on the website. We replied to this on 20 February.

If you have any questions, do not hesitate to contact us via info@streetgains.nl.

With sporty greetings,
Team StreetGains

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Goed product snelle levering. Keilbouten slecht.

Goed product snelle levering. Persoonlijke draai door handgeschreven kaartje toe te voegen.

De bijgeleverde keilbouten waren zeer slecht van kwaliteit. Deze heb ik geprobeerd maar daarna weggegooid. De Pull-Up bar zat totaal niet vast. Koste me een hoop extra tijd en ongeveer €25 aan nieuwe degelijke keilbouten. Deze zaten in één keer muurvast.

Ik zou zeggen, lever geen bouten mee, of alleen degelijke.

16. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Hi Axel,

Bedankt voor je review.

Wat ontzettend leuk om te horen dat je blij bent met onze snelle levering en de kwaliteit van de optrekstang. Je feedback over de keilbouten gaan we meenemen. We zullen dit verder onderzoeken en indien nodig de keilbouten verbeteren.

Mocht je nog vragen hebben dan helpen wij je graag verder. Je kunt contact met ons opnemen via info@streetgains.nl

Met sportieve groet,
Team StreetGains

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Prima liquid magnesium

Prima liquid magnesium. Handig fles om mee te nemen en later aan te vullen vanuit grote fles.

12. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Wat leuk om te horen Marco. Bedankt voor je review!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service & product quality

Great customer service. Hand-written note of gratitude included in my order. I purchased a weighted vest. Product is slightly more expensive than others in the market but much much higher quality. Each individual weight is heavier and more compact leading to a smaller vest and the threading and stitching is far superior to anything I have seen. I expect this product will last much much longer. Thank you to everyone at the team :)

8. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Thank you for your review Clarkson! Nice to hear that you like the StreetGains weight vest.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I specifically checked before buying…

I specifically checked before buying the products I wanted where they were manufactured and was told in Europe. However, when the good arrived, the packaging note said they were not not made anywhere near Europe. When someone eventually replied to me, they said that it was for ease of packing in the warehouse that they set a default country of origin on the packing sheet that this was not necessarily where the goods had actually originated. Since I had bothered to specifically check where they were made before purchasing, I was obviously initially disappointed by this but subsequently the customer service were able to prove that the goods were actually from Poland as they had originally informed me.

All a bit odd to be honest but the goods themselves seem to be of good quality, the bands are thick and glossy and the ankle weights are comfortable to use and as portrayed on the photos on the website. Shame about the confusion on origin but hopefully solved honestly and openly.

1. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Hi Charlotte,

Thank you for your review.

Nice to hear that you are satisfied with the quality of the ordered products. There was indeed some confusion about the country of production of the products. Glad to hear we were able to resolve this.

If you have any questions, do not hesitate to contact us via info@streetgains.nl.

With sporty greetings,
Team StreetGains

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ideale vest om mee te trainen

Ideale vest om mee te trainen. Makkelijk gewichten bijstellen. Vest is compact en zit goed om je borst en rug.

12. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Bedankt voor je review Ari!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Top!

Top producten. Goede kwaliteit. Snel geleverd.

5. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Bedankt voor je review Ronald!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lieferung war schnell

Lieferung war schnell. Artikel top. Gerne wieder

16. januar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Thank you for your review Andi!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

awful post sale assistance

awful post sale assistance, terrible communication and obviously no phone number. I place order 25883 with bar and dip.
First of all they never notified me about extra fee to pay for the shipment, I found out by chance after few days because my order was still stuck.
Then with some delay they shipped ONLY the dip and were telling me Bar will be available after some days.
I've been waiting over a MONTH and still nothing. My bar is clearly lost somewhere and they are not replying to my emails.

Hope paypal will be able to help me. Trust me, don't order from this website.

11. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Dear Lorenzo,

We are sorry to hear that you are not satisfied with our customer service.

One of the two products you ordered was sold out. We therefore immediately send the product that is in stock to you. I see on the track and trace that you have received it. The other product that was out of stock had a very long delivery time. We have informed you about this several times. We have also given you the option to cancel the order. Despite the long delivery time, you chose to wait until the product was available again. In the meantime, this product has also been sent to you. On the track and trace I see that it is located in the sorting center of the parcel carrier and will therefore be delivered soon.

You have chosen to open a case with Paypal. In such a case, Paypal prescribes that all communication takes place via the PayPal platform. That is why communication is no longer via email.

With sporty greetings,
Team StreetGains

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Nooit bestelling ontvangen.

Online een bestelling gedaan, netjes betaalt maar daarna nooit meer wat gehoord. Laat staan de bestelling uberhaupt in goede conditie ontvangen. Geen reactie gekregen op mail waarin ik om opheldering heb gevraagd.

29. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Beste Peter,

Bedankt voor uw review.

Zoals we u ook via de mail hebben uitgelegd is uw bestelling reeds verzonden. Maar doordat het momenteel ontzettend druk is bij PostNL, kunnen er vertragingen ontstaan. Dit kunt u ook teruglezen op de track en trace pagina van PostNL, waarop onderstaande melding zichtbaar is:

Vanwege Sinterklaas is het erg druk. We doen ons best om alles op tijd te bezorgen. Sommige pakjes zijn helaas wat langer onderweg, sorry!

Helaas hebben we op onze e-mails geen reactie meer van u mogen ontvangen. Het is jammer dat u in plaats daarvan op verschillende platformen reviews aan het achter laten bent. We willen dit graag oplossen, maar dit kan niet als u niet reageert op onze e-mail.

Mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u graag verder. U kunt contact met ons opnemen via info@streetgains.nl

Met sportieve groet,
Team StreetGains

Vurdert til 5 av 5 stjerner

goed geholpen

wrist wraps besteld eerste kwamen helaas iets defect binnen lossen draden. gemeld op de site binnen een paar dagen gloednieuw setje binnen die top waren.

9. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Bedankt voor je review Bradley!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Optrekstang

Een optrekstang besteld, op de website vandaag besteld morgen in huis. Drie werkdagen later niks in huis. Stuur ik een mail. Krijg ik terug dat het niet op voorraad is en dat in het bestelproces mij dat vermeld zou zijn. Was niet zo.
Zou een paar dagen later weer op voorraad zijn. Nu ben ik twee weken verder, paar mails gestuurd wanneer ik het mag verwachten, wordt niet op gereageerd.

20. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Beste David,

Bedankt voor je review.

De levertijd van de optrekstang bedroeg inderdaad langer dan we op de website vermeld hadden staan. Dit komt doordat het product uitverkocht was en de levering van onze leverancier iets vertraagd was. Onze excuses hiervoor.

Ik zie in ons systeem dat we meerdere malen met elkaar hebben gemaild. Ik zie dat wij snel op je mails hebben gereageerd, soms nog op dezelfde dag. Je laatste mail dateert van 18 juli. Als het goed is heb je hier vandaag een email over ontvangen met daarin de verzendbevestiging. Dit betekent dat je bestelling is verzonden en morgen zal worden bezorgd.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen via info@streetgains.nl.

Met sportieve groet,
Team StreetGains

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Heb een week geleden een bestelling…

Heb een week geleden een bestelling gedaan niks gehoord niks gekregen 3x gemaild geen antwoord “vandaag voor 15;00 besteld morgen in huis” is onzin. Niet bestellen risico niet waard 24556 is mijn ordernummer voor het geval dat een van ze het leest

19. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Beste Eugenio,

Bedankt voor je review.

We hadden je e-mail niet beantwoord, omdat je ook via Instagram een bericht naar ons had gestuurd, welke we hadden beantwoord. We dachten daarom dat het niet nodig was om dit nogmaals ook via de mail te doen.

Ik begrijp heel goed dat het erg vervelend is om op je bestelling te moeten wachten. Het product wat je had besteld was uitverkocht. Zoals we ook naar je hebben gecommuniceerd hadden we dit product eerder terug op voorraad verwacht, maar de levering duurder helaas een paar dagen langer.

Op de tracking pagina zie ik dat je de complete bestelling reeds hebt ontvangen. Om het wachten enigszins goed te maken hadden we een aantal extraatje toegevoegd aan je bestelling.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen via info@streetgains.nl.

Met sportieve groet,
Team StreetGains

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Gute Qualität

Die Gewichtsweste und die Paralletes haben sehr gute Qualität und alles war schnell da. Zu dem Liquid Chalk kann ich noch nichts sagen, da ich es noch nicht benutzt habe.
Eine Information, dass die Sachen in zwei Paketen geliefert werden, wäre jedoch gut gewesen, da diese an verschiedenen Tagen ankamen und ich erst dachte die Weste würde gar nicht geliefert werden. Dass die Sachen in zwei Paketen kamen war kein Problem aber eine Info darüber wäre wie gesagt gut gewesen.

13. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til StreetGains

Svar fra StreetGains

Hi Sven,

How nice to hear that you are satisfied with the quality of the products.

I can imagine it's confusing if you receive the order in two packages. The products were too heavy to send in one package, which is why this happened in two packages. Normally you should receive two shipping confirmations, which also contain two tracking links. It is possible that one of the mails ended up in the spam folder of your mailbox.

If you have any questions, do not hesitate to contact us at info@streetgains.nl.

With sporty greetings,
Team StreetGains

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv