Skuffet
Vi besøkte Skarsnuten hotell i lavsesong, Vi hadde et flott rom i hovedbygget med deilige senger og storslagen utsikt over fjell og dal. Maten var generelt god selv om fiskemiddagen var annerledes tilberedt enn det som stod i menyen.
Dessverre virket de fleste ansatte uengasjerte og likegyldige til oss gjester, vi følte oss ikke så velkomne. Restauranten som var åpen der også frokosten ble servert var slitt, avskallet maling på møbler og lister, og mye flekker på møbelstoffene. Frokostkokkene var mest opptatt av å spise opp hverandre i det åpne kjøkkenet, det tar seg ikke så godt ut.
Vi ble skuffet over hotellet som egentlig er flott.

