Jeg har nå i 6mnd prøvd å komme meg ut…
Jeg har nå i 6mnd prøvd å komme meg ut av avtalen. De er rett og slett så frekke at de tar ikke en oppsigelse av kontrakt. Istedenfor pusher de på. Styr unna; flott program, og når jeg skal på med utleie igjen så hadde jeg vurdert dem. Men på grunn av måten de opptrer på så kommer jeg i neste omgang til å velge en annen leverandør av denne typen. De spiller ufint

