Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Royal Reels sent me an email "Hi, Upon processing your withdrawal it was found that your account details are identical to other accounts that have conducted fraudulent disputes with their bank.... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

got perma banned and winnings forfieted for absoutley nothing maybe lost so much to cover what i won than they can tell us off there ripping scammers be ware and just play instore casinos cause there... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

TL;DR ⭐ After 8 months and 100+ casino tests, Royal Reels has been the most consistent for support, withdrawals, and real loyalty value. 1. Communication &... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Spent thousands with little to no return, obviously not regulated, free spin bonuses never pay, compaired to regular clubs etc pokies it just seems like a total rip and i am so stupid for consistanly... Vis mer

Selskapet har svart

1,8

Under middels

TrustScore 2 av 5

177 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 72 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Maybe I'm just lucky but the experience was good

Maybe I'm just lucky but I don't really understand where all the negative comes from, it was a smooth and pleasant experience for me. Patient and polite support representatives, great game selection, the website itself is quite nice. Made a few deposits and one withdrawal and also didn't encounter any issues.

18. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Iam just honestly disappointed i was…

Iam just honestly disappointed i was using this casino for months and never had problems but then finally i get a nice win i have 320$ in my account and requested a withdraw then a few hours later i log back in only to see my account has been permanently restricted for having multiple accounts even tho i have only ever had or used 1 account i feel completely robbed and honestly iam thinking of filing a police report against this website

24. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Strong Complaint Regarding Withdrawal Delay of Over 48 Hours and Compensation Demand

I have completely lost my patience and trust in your casino! It has been over 48 hours since I requested to withdraw my funds, and I still have not received them. Despite multiple attempts to contact your customer service, all I’ve received are empty promises about waiting for an email or vague responses that show a total disregard for your customers.

It is absolutely ridiculous that withdrawing my own money has turned into such an outrageous ordeal! Who would ever want to use your casino after this experience? The delays and your incompetent customer service have severely impacted my ability to access my funds, causing me significant stress, time, and inconvenience. This is not just about operational failures; it’s about your attitude toward your customers!

I demand that you process my withdrawal immediately and provide reasonable compensation for the trouble and losses I have suffered. If this issue is not resolved promptly, I will not only file a complaint with regulatory authorities but also make your casino’s irresponsible behavior public, so others are aware of this unacceptable service.

I expect swift action and a proper response. If you continue to delay, you will bear the consequences.

17. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don’t ever play this casino

Don’t ever play this casino, while I was betting the bet delay I thought I haven’t bet so I click on it 1-2 more times but then all my money was in it, after I saw that I was trying to take back my bet but the website was laggy and it was too late for me to take it back and lost all my money (3k).
Now I can’t even get it back and they wouldn’t do anything about it to fix it, so I lost all of my money. I recommend for whoever reading this, don’t ever play on this casino. Seem like a lot of people who play on this casino been facing the same problem and not getting anything in return for them to fix this.

17. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

STAY AWAY FROM THIS CASINO AT ALL COSTS!!

Unfortunately I've had to resort to taking the next steps and a review is one of them. I used this site, to support another streamer who is affiliated with them and all was well, until I won and wanted to withdraw my winnings. My withdrawal was completed, but it still wasn't sent to my crypto, so I reached out to them and was asked to send screenshots of my transactions which I provided. Well it's been 5 days now and they are still claiming, that they are investigating. I'm sorry but it doesn't take that long to investigate a crypto discrepancy. You look at the address, see that someone on your end has made a mistake and resolve the issue promptly. I'm now having to go through the next steps of reporting the casino to the gambling commission, which is a pain and time consuming, but I will do whatever needs to be done to get my money that is rightfully owed. STAY AWAY FROM THIS CASINO AT ALL COSTS. Royal Reels you will be held accountable for your actions and holding money that is no longer yours under the gambling act 2005 is against the law.

7. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi Natasha,

Thank you for reaching out and for your patience. We understand how frustrating this situation must be, and we sincerely apologize for the delay in receiving your withdrawal.

Our team is actively investigating the issue with your transaction, and we are committed to resolving it as quickly as possible. Please know that crypto discrepancies do require thorough checks to ensure accuracy, and we are working closely with our payment provider to confirm all details.

We value your experience and appreciate your understanding during this process. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to resolving this issue as soon as possible.

Thank you for bringing this to our attention.

Regards,
Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would.
Support is God damn useless and love to really push people's buttons.

2nd time it's happened where I deposited, funds taken from my bank and days later it shows on royal reels. All I wanted was confirmation that if the funds clear in (Days) time then they would refund me that $40 as I selected a bonus.

No way in hell will they agree to this.
They want me to deposite again, spend that then wait a few days to have another go.
Lmfao if I wanted to double up I would have chosen so myself. At first support even said they could clearly see the funds had been taken from me then awhile later change it to, No it got rejected you have to wait.

I dont mind waiting bur now I've got to go through this all again once it CLEARS on royal reels just to get my $40 back. I also bet because I selected the bonus once it goes on the site they will try say- you have to wager 30x before withdrawing.

As this is royal reels fault I don't see why I can't get a simple answer saying. YES IF IT CLEARS WE WILL REDUND.

can't even get a manager to contact me as support is refusing.
Beware people.

11. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi Brett,

Thank you for reaching out and sharing your concerns. I sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced regarding your recent deposit and interactions with our support team. This is certainly not the experience we want for our players, and we're committed to resolving this matter for you as quickly as possible.

To investigate your issue further and provide a proper solution, could you kindly provide the following details?

Email address associated with your account.
Date and amount of the deposit in question.
Any transaction ID or reference from your bank (if available).

Once we have this information, we will look into the situation thoroughly, including the status of the deposit and any potential bonus conditions. If the funds have indeed cleared, we'll ensure your $40 refund request is reviewed.

We deeply appreciate your patience and will escalate this to the relevant team, ensuring that you're updated every step of the way.

Thank you again for your feedback, and we look forward to resolving this for you.

Kind regards,
Royal Reels

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Royalreels has been great for the…

Royalreels has been great for the Australian community, streamers and just online gamblers the support for both has been amazing for me and the lads. Kick-nexxusgambles

10. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Thank you for your feedback!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Steer clear to avoid theft

Played this site for 2 years. First year was fine, no complaints. Was ahead in the rolling 12mth total by a reasonable margin heading in to the second year. And it all started to go pear shaped. First had an account, that had decent level 4 vip progress, deleted. The process to do so was a simple as "someone"(not me) apparently requested the deletion. There was no secondary confirmation email and all my protests and requests were to no avail. Not before being given multiple pieces of contradicting and conflicting assurances that it could be recovered. Was forced to setup a new account. From there things have gone form bad to worse. 3rd party deposit providers routinely attempt fraudulent withdrawals, all too often successfully. The "helpdesk" on the site is absolutely useless. Email exchanges are slow and tedious. Of approximately 10-12 fraudulent transactions was able to have approximately 4 refunded. This despite Royal Reels agreeing that the number of transactions was higher and that the onus for security is on them. As the mirror extension began to increase (royalreels2 - royalreels6) withdrawal timeframes and deposit methods changed without notice. What was once a few hours became days. One or two just didn't process. When I looked at the account history, including gameplay, the entire day simply didn't exist in the records. Helpdesk and the team at RR were no help at all, more money stolen.
After being able to maintain a profitable position for well over a year at this point suddenly my "luck" changed. Games suddenly started operating noticeably differently. RTP% and volatility rates for games that had behaved the same for the better part of 18 months seemed to no longer apply. A few friends that I had put on to RR complained about the same thing and closed their accounts. Looking on the reviews here it would appear that this is a well known and regularly observed issue.
I don't care about the money, I never gamble with money I couldn't afford to lose in the first place and I'm realistic enough to know that it all goes eventually. But the process itslef should have some sort of rollercoaster ride type enjoyment to it. There's absolutely no enjoyment whatsoever in being so blatantly and obviously ripped off, lied to and ignored.

tl;dr used to be good, now it's dodgy as the rest of these reviews say it is, avoid.

6. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi Psydo Fex,

Thank you for taking the time to share your experience, and we’re sorry to hear about the issues you’ve encountered. We take all feedback seriously to ensure we maintain a fair and transparent gaming environment for all players.

In regard to your concerns about the deletion of your VIP account and the gameplay changes you've noticed, we would like to investigate these matters further. However, we want to clarify that all gameplay outcomes are controlled by the game providers through the use of Random Number Generators (RNGs). This ensures fairness and randomness across all sessions, and we, as the platform, do not have control over the results or the Return to Player (RTP) percentages set by the game providers.

We are committed to working with reliable game providers to ensure the best possible gaming experience, but all outcomes remain under the control of the RNGs, which are designed to ensure fairness.

To assist in investigating your situation further, could you please provide:

- Your account username or email address associated with the original and new account

- Any specific gameplay or withdrawal details where you feel there were discrepancies

Once we have this information, we will prioritize a thorough review of your account and work to resolve any concerns.

Thank you for your understanding, and we look forward to assisting you.

Sincerely,
Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Feeling Deceived by the Platform


Today, I lost $1700 during gameplay, and just when I was continuing, the website crashed. This abrupt issue not only disrupted my experience but also led to further financial loss. I feel deceived by the platform and am requesting a refund or proper compensation for this incident. I hope this matter will be resolved swiftly to prevent future occurrences.

26. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi jianmin li

Thank you for reaching out to us regarding your recent experience on our platform. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the technical issue you encountered, which disrupted your gameplay.

We are aware of the issue you described and are actively working to resolve the technical difficulties on our site to prevent such disruptions in the future. Your feedback is extremely valuable, and we take situations like this seriously.

To assist us in investigating this matter further and ensuring a swift resolution, could you please provide us with the following details:

The username or account associated with the gameplay

Once we have this information, we will be able to review your case thoroughly.

We appreciate your patience and understanding, and we are committed to resolving this matter as soon as possible.

Thank you for your continued support.

Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I’ve been told to email to resolve my…

I’ve been told to email to resolve my issue.
I’ve emailed 3 times and still haven’t had a reply?

25. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Dear Jay,

Thank you for your patience while we conducted a thorough review of your account.

After investigating your case, we have confirmed that the previous account was not used actively in recent times, and we recognize that this may have contributed to the confusion. As a result, we have decided to make a one-time exception. Your new account has been reactivated, and we have recredited your balance of $84,167.28 as a gesture of goodwill.

Please be advised that creating multiple accounts can lead to complications under our Terms and Conditions, even in cases where there is no intent to deceive. To avoid any future issues, we strongly recommend that, if you ever forget your password again, you contact our support team directly. Our team will be happy to assist you in recovering your account and preventing any disruptions to your gaming experience.

We appreciate your understanding and thank you for choosing Royal Reels. Should you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us.

Sincerely,
Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I keep getting spam emails from these…

I keep getting spam emails from these guys. I don't play online gambling games and did not subscribe.

WON'T LET ME BE REMOVED FROM THEIR LIST.

18. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi Hiu,

We are sorry to hear about the unwanted emails you’ve been receiving. We take privacy and communication preferences seriously, and I want to help you resolve this issue.

Please provide us with the email address that’s been receiving these messages so we can ensure it's removed from our mailing list immediately. We’ll also look into why this might be happening to prevent it from recurring.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to address it.

Best Regards,
Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Financial security is non existent

I was scammed over $1100 AUD when making transactions on this site. Steer clear. I was charged 4 amounts of $256 to random websites, one called athleteaisle and another called bongeso based out of Nigeria. This was all in addition to the legitimate deposits made on the site.

Would not trust their financial security protocols

29. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi James, We are really sorry to hear about the issues you’ve faced and the distress it has caused. Ensuring the security of our players’ financial transactions is a top priority for us.

To help us resolve this matter quickly, could you please provide your account username or email address along with any transaction IDs or screenshots related to the charges you mentioned? This will allow us to investigate the situation thoroughly and address any security concerns you might have.

We appreciate your patience and are committed to getting to the bottom of this for you.

Best regards,

Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolute scam

Absolute scam

12. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi Chris,

We are sorry to hear that you feel this way. We strive to provide a fair and enjoyable experience for all our players. If you have any specific issues or concerns, please provide your account details so we can investigate and address them promptly.

Kind regards,
Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This casino is just SCAM i made two…

This casino is just SCAM i made two deposits from second Deposit a made profit and the hit withdrawal after hours it shows that is processing. I asked support after 12 hours when it will be processed and they told me it should be within that day. Second day i asked them again and they told me that is in queue that i should wait. I was asking them every 12 hours and they keep telling me different things something like they know that is frustrating but i should wait and that theres nothing wrong with my withdrawal other than that and they said on 3rd day they even said congratulations and that winnings are surely on my way and i will eventually receive them in few days. On 4th day they rejected my withdrawal and blocked ny account and when i asked they said i break rules About bonus somehow and they didnt tell ne what i did. I know that i didnt do nothing wrong i checked rules and played by them i did everything correct this casino is just a scam do not play here and legal actions should be done immediately because doesnt matteo if you win and how you win you will never see your payout. I have screenshots from every support response. Its just a joke and scam.

6. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi Marek,

We apologise for your current experience and understand how frustrating this situation must be for you. At Royal Reels, we are committed to ensuring a fair and transparent gaming environment, and we take complaints like yours very seriously.

To assist you further and resolve this issue as quickly as possible, could you please provide us with the following details:

Your account username or the email address associated with your account
Any relevant transaction IDs or screenshots related to your withdrawal and communication with support
Once we have this information, we will investigate the matter thoroughly and provide you with a detailed update on the status of your withdrawal.

We appreciate your patience and understanding as we work to address your concerns.

Kind regards,

Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Royal Reels Casino is a SCAM - Unlicensed and Rigged!


Royal Reels Casino is a total scam. This fraudulent operation isn’t based on luck—it’s based on your profile and how much money they can drain from you. The games are statistically manipulated to ensure you lose, no matter which one you play. Whether it’s slots, blackjack, or roulette, the outcomes are rigged in their favor.

The worst part? They’re completely unlicensed, which means they can do whatever they want without any oversight. There’s no regulation, no accountability, and no protection for players. They manipulate the odds and steal your money with impunity. And good luck trying to get a response from their so-called “customer support.” They’re just there to placate you when you realize you’ve been scammed.

Their entire operation is designed to lure you in with flashy graphics and fake promotions, only to bleed you dry. Complaints go ignored, and there’s absolutely no chance of getting a refund.

Save yourself the grief—avoid Royal Reels Casino like the plague. They’re nothing more than a bunch of unlicensed crooks, and they should be shut down immediately.

This version emphasizes the lack of licensing and the dangers that come with it. Let me know if there’s anything else you’d like to add!

1. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi JJ,

Thank you for sharing your concerns. We understand how frustrating it can be when the results don’t go your way, and we want to assure you that we take your feedback very seriously. At Royal Reels, the fairness and transparency of our games are a top priority.

All of our games, including slots, blackjack, and roulette, are powered by a certified Random Number Generator (RNG), which ensures that every outcome is completely random and independent. We do not control or manipulate game results, and we are fully licensed and regulated, adhering to strict industry standards.

We’re committed to providing the best possible gaming experience, and we’d like to look into this further for you. Please provide your account username so we can investigate your situation and address any issues you’ve experienced.

We appreciate your understanding and are here to help resolve any concerns.

Regards,
Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

PLEASE BE REAL CAREFUL WITH THIS…

PLEASE BE REAL CAREFUL WITH THIS WEBSITE!!!
Ive played royal reels a little over 1 year and won a fair bit and never had a problem withdrawing until I found out that a withdraw I made was cancelled on two occasions and then processed to a account number and bsb in a space of 30mins which I’ve never seen or used before, contacted the support team on live chat aswell as email and the best solution that they could come up with is change your password as it would’ve been compromised during the time of withdraw.

Would not recommend and never play with Royal reels again.

29. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Thank you for your feedback. In order to investigate this issue further, could you please provide us with your account username or the email associated with your Royal Reels account? Once we have this information, we will look into the matter and get back to you as soon as possible.

We appreciate your patience and are committed to resolving this for you.

Regards,
Royal Reels

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This is a fraud

This is a fraud. I warn you guys not to play on this site! They will take your money without you even knowing it!

21. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Hi Daredevil R,

We are truly sorry to hear about your experience and the frustration it has caused. We are dedicated to maintaining a safe and fair environment for all our players, and we take any claims of improper conduct very seriously.

To resolve this matter, could you please provide your account username or email address along with any specific transaction details? This will allow us to investigate the situation thoroughly and ensure that any issues are addressed promptly.

Thank you for bringing this to our attention. We are committed to resolving this for you and restoring your confidence in our platform.

Regards,
Royal Reels

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great variety of games !

6. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Royal Reels Casino

Svar fra Royal Reels Casino

Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you're enjoying the variety of games at Royal Reels. Our team works hard to provide a wide selection, and it's great to know that it's making a difference for you. If you ever have any suggestions or need assistance, feel free to reach out. Happy gaming!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv