Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My favorite casino I always come back to! I have won many times with one win being very large. They honor their payouts and had no problems whatever with them. Been playing with them for years and I w... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

AVOID AVOID AVIOD Customer service is friendly but with robotic text book replies. Happy to take 3k. But when I make a withdrawal (Monday 22nd) waited two weeks then told there had b... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware. You can have two different family members with accounts living at the same address, however, if you use any of their bonuses and win money, they will then void your winnings, stating that you... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is my go to if I can afford to deposit money to a site and play. I enjoy the game selection but wish there were more bonus spins for long term users regardless of their last deposit. Or something... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Kasino

Skrevet av virksomheten

Selecting a casino to trust is not always an easy choice but with decades of experience, live help 24/7 and a wide choice of withdrawal methods, Roaring 21 will have you doing the charleston in no time.


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

47 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 80 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Management did something despicable to me!

The management at this casino franchise did something to me that was absolutely despicable. I haven't played here for quite a long time only because of something that this casino (or their processor) did and then turned around and blamed me for it. The type of player that I am I periodically shut down accounts for cool down times. Well, there was one time in which, during one of those cool down periods where I had shut the casino account down that the casino's processor tried to charge my bank a duplicate charge that they had already charged several months prior. Well when I contacted customer service about it I was instructed that there was nothing that they could do about it. And the customer service rep said after he inquired with their cashier and that the instructions were for me to dispute the charge because it was a mistake made by their processor that had affected many hundreds of customers across the real-time gaming footprint. So I did just that as instructed. Well when I went to reopen my account I was told by their manager that I could not reopen my account because I had a charge back ...notwithstanding I had made thousands of dollars of deposits for years across all of their brands without issue and the amount that had the issue due to their processor mistake was roughly only about $35 to $75. When I explained to him that this was a mistake of their processor (THAT THEY WERE AWARE OF) and their customer service agent instructed me to do as I did and that I was only following the casino customer service instructions he simply said the decision was made and disconnected the call. And then did close all of my casino accounts across all of their sister brands. Absolutely despicable behavior and to this day I still cannot log in!
(Note: I do still have the evidence of the instructions from the CSR as stated above as well that was also ignored)
jwoods03

30. april 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi there, thank you for your review. I am very sorry to hear about your experience with our casino and the inconvenience this has caused you.

Could you please provide your casino username and I will be more than happy to review your account and get to the bottom of this.

Thanks
Roaring 21

Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAM!!!

SCAM!!!! STAY AWAY!
Offered $125 for my initial deposit won $1000 and was not allpwed to cash out untill balance under$1 i lost all of it to $49 so i was now at my own money and still was not allowed to cash out. It is a scam and they just want to steal your initial deposit.

20. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Thank you for your review, Brandon, and I am sorry to hear about your first experience with us, we want our players to have only the best casino experience at our sites.

I have just checked over your account, and it looks like you claimed our 125% deposit match with your initial deposit. This bonus does come with a 40x wagering requirement, which has yet to be completed.

So because of this you cannot cash out just yet. "All casino bonuses are subject to a wagering requirement. The deposit and bonus need to be wagered X amount of times before any payout is permitted."

Once your wagering has been completed, then a cash-out would be permitted for you!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Stay away!! These guys are crooks!!

Well I signed up and got a $20 bonus to start. It had some of the usual rules. No bets over $10. 40x playthrough. Which is simply, STUPID!! Normally I would not even play at a casino that asks for this kind of unrealistic goal, but I was board. Also a max payout of $200.
So, I killed it. I was over $3000 when I smoked the playthrough. I was ready to get my $200. So I went to support and was given the verification requirements. At this point all was well. They seemed responsive and friendly. After I did everything other then deposit, which is a real stark indication of shady activity, I was told I signed up at a sister casinos two years ago using a different address. One that was my girlfriend's, only the unit was not correct. So I asked for proof. They said sign in and use forgot password as all the info is the same as what I have on the site I won on. So I did. It goes to a blank white screen. I'll admit I have signed up for so many casinos. But I have not used a false address.
Simply put, they set one up with my info. The goal was to not pay me. I didn't press the issue. Not all money is good money and this place is not a safe place to give out any information or ever give money to. They absolutely cheated me and lied. Made up a fraudulent account and scammed me. I'm out nothing so I dont mind that much.
There's no reason to play at this type of casino. Stake.us or luckybird.io are legal us casinos. They pay you in prize redemptions and it's immediately done. You are not tricked and cheated. There's many social casinos or sweeps casinos. Places like this are not even legal. Don't trust them. They are crooks and they need to be shut down. I will put up a list of all the casinos they have soon. I hope everyone that has been ripped off by these crooks comes here to tell their story. Thank you.

10. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi Jesse, I hope you are well. Thank you for your feedback, and I am sorry to read about your verification experience with us.

I have just been checking over your accounts. The casino would never open an account with your details, as that would be constituted as fraud. I can see you opened your account on our sister site on 12/13/2022 with a different address to the one on Roaring 21.

As per our terms: "Before claiming any promotion offer, the Player needs to make sure their account details (name / address / email / phone number) are accurate. Should any of the personal account details be different, the account may be suspended and any balance removed."

Once proof of address has been provided for the old address, we will be able to go ahead and send your well-deserved winnings to you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ass Customer service

ass Customer service. Refused to pay winnings because i had changed my name Briefly never coming back This was off Free play. Glad i never waisted money here

5. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi Colton, I hope you are well thank you for your review. I am sorry to hear about your winnings, having looked over the account I can see you changed your full name to a different one and also changed the DOB.. As per our terms 'Before claiming any promotion offer the Player needs to make sure their account details (name / address / email / phone number) are accurate. Should any of the personal account details be different the account may be suspended and any balance removed' Thanks

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They Didn't Give My Money Nearly 300…

They Didn't Give My Money Nearly 300 Dollars, I Do Not Recommend This Site

19. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi there Umut, thank you for taking the time to leave a review - If you could please provide your casino username I will be more than happy to take a look over your account and see what has happened to your winnings.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I got scammed

I got scammed. I won $2000, and tried to cash out $1500 of it. The cashier rejected the payout claiming I went over the betting limit during the promotion. Then took all the money I had won out of my game account and left me with my original $35 deposit.
Now, 1st, not all of that money was even won during the promotion. Some was won later. 2nd, during the promotion, you are limited to what games you can play during the use of the coupon. If you try to play a game not covered by the coupon, it tells you, "Error, Game unavailable due to coupon restricions."
How are you going to take my money that I WON out of my account? Where is that restriction?
Scam....user: patricia663748

21. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi Patricia, I am sorry to hear about this experience you had with us, we only want to see our players have a joyful time at Roaring 21.

Sadly as per our terms - 'As of fair gaming importance, there is a limit on maximum bet size allowed to be placed during the playthrough of any promotion bonuses (including cashback offers). $10 is the maximum bet amount permitted unless specifically stated otherwise. Betting above $10 during an active playthrough will result in any winnings voided.'

With regards to the "Error, Game unavailable due to coupon restrictions." This will mean you are trying to play a game not specified within the coupon.
For example if you have a slots only coupon and try to play blackjack, then you will receive that message, as it lets players know they cannot play that game with their current bonus.

If you would wish to provide your username within the comments I would be more than happy to review the account and see what has happened here

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Customers thinking RTG isn’t truly fair

Customer service is stellar. Selection of games is ok. It has been steadily getting better as new games are added frequently and on a regular basis. It’s a user friendly site.
One of my issues is with the bonus structure. The majority of the bonuses are “slots only”. When I first started playing online, it was pretty standard practice to limit play through to slots but not so much anymore. RTG casinos are one of the few with these restrictions. I would play at Roaring 21 more often if not for the restricted play. Slots are my least favorite among the games. Also the table games are bad. I’ve never seen or experienced losses as bad as on the RTG platforms. And no it’s not a run of bad luck., unless my run has lasted years and only on RTG casinos. I’ve won at every other online casino I play at except here. When the dealer pulls 3 or even 4 straight flushes one after the other while the player doesn’t even get an ace in 30 hands, there’s a problem. In all the years I’ve played here, I’ve cashed out one time. One time! The payout time was also too long. I use Crypto and am paid within a few hours, at the most. Here, it’s days and I find that unacceptable. Personally, I think the folks at the top don’t want players to play table games for whatever reason so they make it impossible and/or unpleasant to play. RTG is all about the slots. I’ll continue to play occasionally because I do like to see the new slots when they come out(I’m hoping for a great slot game to arrive) and I like the cash back. Since I never win, I’ve utilized the 40% cash back frequently. Also, I do love customer support. They’re the best!

1. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi Shannon, thank you for your feedback we do appreciate it!

I will take your feedback on board regarding the bonus's offered and see if we can get more table game bonus's for players made.

We do advise all pay outs are sent and approved within 3 business days but as you use crypto it should be with you the same day it has been sent - If you wish to provide your username I would be more than happy to review the account and see what the delays were

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is my go to if I can afford to…

This is my go to if I can afford to deposit money to a site and play. I enjoy the game selection but wish there were more bonus spins for long term users regardless of their last deposit. Or something that might reflect loyalty

20. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Thank you for your kind words Reed, we do appreciate it.

We do have some more free spins arriving tomorrow (31st) So be sure to check those out!

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Variety, updates, and helpfulness

I have enjoyed the variety of games. Visuals are good and R21 keeps new games coming out regularly. I've had some good luck too so that sure helps! Representatives are always helpful and polite.

20. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Thank you for your kind words Jim

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Another terrible experience yet again

Had a deposit attempt and the deposit company didn't post to my account or back to my bank for 11 days and at the same time of withdrawal it overdrafts my account when the deposit was canceled at Bank before it did final attempt to pull it . They successfully withdrew and did not return my money for the 11 days and in which time I emailed roaring21 multiple times with the same. Lame answers that they were waiting for a response after 2 days of nothing I was told the same thing over and over then when they had confirmation the deposit company told the. 5 to 10 business days . Why is that possible when they can take it immediately from me to do nothing for me but cause overdraft issues and a hassle. It was refunded finally with not even thank you or a sorry .. very very sad issue with this crap here lately. Amongst other fairly recent issues that have been handled not to my advantage at the time of incident.
Having a hard time wanting to deposit thru roaring21 . Have used sister site a few times now and I am leary of that also since it's the she people handling it all ... very discouraged good customer

Kirk peer

Yes the funds have been returned to the account now thankfully kirkypeer is what I go by in the site and the sister sites also thank you for reply

I certainly thank you. I am and have been a loyal and for the most part a satisfied customer. I see post about the rules when people don't get a payout from over betting and have had that issue only once since I read the terms I have not had an issue with that at all and have cashed 4000 and below a couple times so anyone who says it's not going to happen due to it being a scam are wrong and should read the terms. I understand why your company is very strong against it for FAIR gaming is nothing but good for consumers and for company owners . Again thank you

7. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi Kirky,

Thank you for your feedback. I am really sorry to read about your experience with your missing deposit. I really do appreciate your frustration and the inconvenience it has caused.

Have those funds now been returned to you? If you would wish to provide your username I would like to add a gesture to your account for all this inconvenience it has caused


***Hi Kirk - If you wish to check your account there should be a bonus on for you now, again I do apologize for the inconvenience this has caused you.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Hello to All

Hello to All, I do like getting bonus free cash and bonus terms with no max cash out. As far as banking my Credit Union does not have swift code. So always have to get a check sent which takes 4 to 6 weeks to process. That would be a good change. I have been gaming online for over 25 yrs. RTG newer games for last couple of years have been high to very high variance games with sorry better luck next time after finally getting bonus free spins etc at times. Something you would never see with old games. Lastly no download version doesn't have all game, which downloaded does. last few times i tried to download casino get error with new PC I7 and do know my way around a computer. Changes are always a good thing!! Thanks Randy

11. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi Randy,

Thank you for your feedback, we appreciate it as it helps us grow and make your experience with us better.

With regards to your Credit Union not having a Swift code you can enter NOSWIFT1 in the cashier section and we will then process the wire for you accordingly!

Which games can you not access on the download version Randy? If you wish to reply I will find out why they are not showing for you

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I love roaring 21 casino

I love roaring 21 casino! They always have monthly new games and even give free spins as well! Withdraw is super easy and fast. The blue rewards card is definitely why I choose to use roaring 21!

19. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Thank you for your kind words Kyle!

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Not much free spin without deposit

19. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi Ken, thank you for your feedback, I am sorry to hear you are not satisfied with how many free spins are available.

We do offer 2 new games per month which come with free spins to try the games out! As well as many other promotions through the year!

Most of the codes do require a deposit of $35 or more within the last 30 days, so it may be worth ensuring you have deposited that amount per month to get our full selection of free spins!

Vurdert til 2 av 5 stjerner

It's hard to cash in anything with…

It's hard to cash in anything with coupons

2. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi Timmy! Thanks for your feedback, I am sorry to hear you have not been so lucky using our coupons.

It may be worth trying with just your deposit, that way you have no restrictions and also if your deposit goes bust we can offer you a cashback once your balance is below $1! Giving you a 2nd chance at a win

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If you withdraw you will never win again.…

I joined this casino and di well the first week or so. After withdrawing I can't hit anything. I am beyond 30 deposits and nothing.
Typical withdraw casino and then they lock up your account so you can't win.

14. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi there and thank you for your feedback! I am really happy to hear about your win!

I am also sorry to hear that you were then on a losing streak but I can assure you we would never 'lock' a players account making them unable to win

To assure the integrity of our games, a certified Random Number Generator (RNG) is always used to determine the outcomes of our games. Whether it's a spin of wheel, a roll of a dice or a hand of cards, in each event a RNG is utilized to ensure compliance with relevant standards. The system has been rigorously tested by running tens of millions of games and examining their results.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Stay away do not play at this casino

Stay away do not play at this casino
they have no problem taking your money but they have an excuse every time you try to cash out $ 4000 lesson learned

5. juni 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Thank you for your feedback Philip, if you would like to provide your username I will be more than happy to review the account and see what has happened! Thanks

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Payouts aren’t much…

The slots are ok just a lot of repeat concepts on them. And as far as winning…it doesn’t happen very much. I can put 100$ on here and spin 100 times betting a 1$ and maybe win an 1/8 of the time and it’s never a lot. Just a few dollars. I think bovadas winnings and payouts are way better. So I will be sticking with Bovada!

26. mai 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Hi Andrew, thank you for your feedback, we appreciate and value anything a player has to say! I am very sorry to hear you did not have the best luck while playing at our site.

We do have some free spins for our new game launch that came out yesterday and also our Freebie Friday promotion is going live again tomorrow, why not check them out and hopefully it can put you back onto the winning path!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The best

They are always helpful and knowledgeable with any questions I have asked

5. mai 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Roaring21

Svar fra Roaring21

Thank you for your kind words Sharon!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv