Revolution Laundry UK Anmeldelser 

439
•
TrustScore 2 av 5

2,0

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Extrêmement déçu de cette laverie. A Villemandeur a coter d'Intermarché. Ma machine à laver étant en panne, je suis venu ici pour laver quelques affaires. Étant seul, je n’avais pas... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I used the washing machine at the Revolution Laundry near Morrisons in Wednesbury to wash a duvet and two small pillows. I only discovered after I had closed the door and started the washing cycle... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I used the washer/dryer in Kelso before it was removed {where did it go??!} It was great to wash duvets & king size bedspreads etc. Thought it was very reasonably priced for the convenience vs dry cle... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I used the 20kg machine to clean freshen 2 duvets, machines were clean & straightforward to operate. I thought £11 was rather pricey for a wash and that was without softener which was an extra £2 . I... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Vaskeritjeneste

Skrevet av virksomheten

Revolution Laundry is redefining the laundry experience. As of 2020, there are less than 600 launderettes throughout the entirety of the UK. Answering the market’s ongoing need for convenience and control over washing larger bulks and bigger items, Revolution Laundry is the only laundry service that is able to put the power of washing back in the customer’s hands. Revolution machines offer rapid solutions for customers on the go, delivering consistently perfect washes through its 9kg and 20kg drums; perfect for clothes, duvets and cushions. Every machine provides eco-friendly solutions through optional solar panels, automatic light sensors that turn off and on depending on customer vicinity, and free eco-friendly detergent included in each wash. As well as washing, the dryer provides options for your laundry depending on temperature and material type. Aligned with the company’s wider mission of Making Easy work of everyday tasks, Revolution Laundry machines are designed to automate as much of the process as possible. If a customer leaves their laundry unattended, the machine will remain locked until the time has elapsed. A free of charge text reminder is also sent to the customer’s device a few minutes before the wash has finished, and payments are easier than ever with machines now accepting contactless payment.


Kontaktopplysninger

2,0

Under middels

TrustScore 2 av 5

439 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,0

Alle anmeldelser

(439)

27 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Above and beyond customer service!

After a washing machine breakdown at home the revolution laundry was a saviour over the new year period with lots of family home for holidays and a lot more laundry than usual. Easy to use and operate. Then when we had the disaster of a lost diamond bracelet in the wash the customer service I received was extremely timely and kind and professional. Luckily an engineer was sent to the machines used and the bracelet retrieved within 48 hours. Couldn’t be more impressed and a million thanks.

8. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Hayley, thank you for your feedback.
Glad we managed to find the bracelet! : )

Vurdert til 1 av 5 stjerner

A complete waste of time

A complete waste of time. I went all the way up there and followed the instructions but it wouldn’t take my cards ( x2) I went into the garage and the assistant needs a crash course in customer care! Don’t bother.

8. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Dave

Thank you for your feedback.
We are very sorry to hear that you have had a negative experience with our service.

We would like to investigate this further, Unfortunately, there is nothing we can do with regards to staff that work at the garage but we can arrange for an engineer to test that card payments are working on the machine you used.

You can contact a member of our customer service team through our websites help page https://help.megroup.uk/

Alternatively, please email our customer service team at callcentre@me-group.com and we will get back to you as soon as possible.

Once again please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you and we hope this incident doesn't deter you from using our machines in the future.

Kind Regards

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager



Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dry your laundry in the rain quicker!

Went to dry our washing on a 30 min. God lord what a farce! You’d be quicker drying washing spinning it round your head- our clothes were not just damp but wet. Came back after 35 mins it was freezing and damp, honestly awful. For £7.00 as well- I don’t know what I paid the £7 for, but if it was for a joke it was definitely on me!

6. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Jessica

Thank you for your feedback.

I am sorry to hear this, We want all our customers to have the best experience with our products so I am very sorry that this was not the case for you.

We would like to investigate this further and issue a refund for you.
You can contact a member of our customer service team through our websites help page and they will assist you with a refund https://help.megroup.uk/

Alternatively, please email our customer service team at callcentre@me-group.com and we will get back to you as soon as possible.

Kind Regards

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I recently contacted Revolution Laundry…

I recently contacted Revolution Laundry UK customer service regarding a faulty machine, they responded to my email immediately and the machine was repaired straight away. They also then emailed me again to update me about the progress. I am impressed with their customer service and the fact that they could get an engineer out so quickly to repair the faulty machine.

27. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Thank you Jackie.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unfinished wash. returned to my washing…

Unfortunately I returned to my washing that I put in ( two loads ) at the cost of
£18.50 to find the large load hadn’t completed due to a water problem .
I realised 3 hrs later if my time and petrol with a back car fill of wet washing that hadn’t completed its cycle . I refuse to put mother £13 in the machine until my refund has gone into my account .
Excellent customer service with staff and the gentleman whose ground you rent with his advice .
BUT no way of giving the customer a free try again service on “ The House “for disruption of morning schedule.

3. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Lisa

Thank you for your feedback.
We are very sorry to hear that you have had a negative experience with our service. All our machines are serviced regularly and regular checks are made. However, as with all automatic machines, unforeseen breakdowns can occasionally occur.

In the instance that one of our machines does incur a fault. Our customer service team will offer a refund to be processed into your account and an engineer will be sent out to the machine to investigate the fault.

Once again we do apologise for any inconvenience this may have caused you and we hope this incident doesn't deter you from using our machines in the future.

Kind Regards

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager

Vurdert til 1 av 5 stjerner

First time using your washer as my new…

First time using your washer as my new washer hasn't arrived yet . Paid 6.50 for a wash to not even get my clothes washed or even damp . Can't believe I got charged money for a service I didn't even receive absolutely disgraceful it isn't even a way to get your money back or report a fault. Wasted time using the Nottingham Eastwood one as it doesn't you work

1. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Dale

Thank you for your feedback.

We want all our customers to have the best experience with our products so I am sorry that this was not the case for you.

All our machines are serviced regularly and regular checks are made. However, as with all automatic machines, unforeseen breakdowns can occasionally occur.

If you haven't done so already, please fill in our online refund form and we can issue a full refund for you. Alternatively, you can contact a member of our customer service team through our websites help page and they will assist you https://help.megroup.uk/

Once again we do apologise for any inconvenience this may have caused you and we hope this incident doesn't deter you from using our machines in the future.

Kind Regards

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent.

We use the Revolution washers and the dryers if we have a lot of bedding and towels esp in the winter. We either use Ardglass or Downpatrick (NI) and have found both very good.

My only issue is the people who just leave their washing or drying in the machine and go away until well after it’s finished so other people can’t use it. I feel reluctant to remove other people’s clothes but it is annoying.

30. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Thank you for your feedback Angela.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Money guzzler, don’t bother!

Firstly it lets you load up on a dryer in use and for that person to use the credit as it doesn’t allow you to cancel.
Secondly when you wash it doesn’t spin off so you end up spending £25 trying to get the items dry. 15 and 30 mins drying on high are not enough. Overall thoughts….it’s a money guzzler!

30. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Kirsty

Thank you for your feedback.

We are very sorry to hear that you have had a negative experience with our service.

All our machines offer a spin. If you select the 15-degree wash, this option does not spin as it is for a delicate wash.
This information is provided on the machines. If this option was selected accidentally then your items would be left dripping wet and would take a long time to dry in the dryer.

If you haven't done so already, please fill in our online refund form and we can issue a full refund for you. Alternatively, you can contact a member of our customer service team through our websites help page and they will assist you https://help.megroup.uk/

Once again please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you and we hope this incident doesn't deter you from using our machines in the future.

Kind Regards

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great 1st experience

Very impressed with the 24hr launderette, machines very clean. Does a great job, no detergent needed as supplied, easy to use & contactless payment. Large load dried quickly and came out smelling lovely too. Will definitely use again.

29. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Thank you for such great feedback Carol!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Je suis mécontent de c'est machine…

Je suis mécontent de c'est machine c'est inacceptable d'avoir son linge bloqué dedans et que personne ne vienne dépanner aujourd'hui je c'est qu'il n'aurons plus un sous de ma part parce que quand tu appelle le service et qu'il te raccroche au nez merci

16. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Dear Customer

You have left a review for Revolution Laundry UK.
We operate machines in the United Kingdom.

If you have not used a machine in the UK we would really appreciate it if you would remove your review, Thank you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tried to dry clothes 45 mins and still wet

I spent £10.50 for 45 minutes on the dryer, put it on the highest heat setting and clothes were still soaking wet ! I wasn’t willing to pile more money in, so have had to take them home wet and go to another launderette tomorrow, what a waste of time and money.

16. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Natalie,

Thank you for your feedback.

We are very sorry to hear that you have had a negative experience with our service.

If you haven't done so already, please fill in our online refund form and we can issue a full refund for you. Alternatively, you can contact a member of our customer service team through our websites help page and they will assist you https://help.megroup.uk/

Kind Regards

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor customer service from Rachel

Poor customer service from Rachel.

Contacted her about an issue and washing stuck in machine. She was as much use as a chocolate teapot.

Still waiting for engineer and had to rearrange flights home because she wasn’t interested in reapplying to web chat.

15. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Voleur

Bonjour
Pour le remboursement c'est des voleur et d'arnaquer .
Cordialement

8. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Dear Customer

You have left a review for Revolution Laundry UK.
We operate machines in the United Kingdom.

If you have not used a machine in the UK we would really appreciate it if you would remove your review, Thank you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Does not work

Went yesterday and the machine was broken, went back today, paid £13, it span but no water, disinfectant or softner was added so my clothes came out exactly as they went in, waste of time and expensive.

2. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Guest

Thank you for your feedback.
We want all our customers to have the best experience with our products so I am sorry that this was not the case for you.

Unfortunately, with the cold weather lately some machines have experienced frozen pipes.

We would like to investigate this further and issue a refund for you.
You can contact a member of our customer service team through our websites help page and they will assist you with a refund https://help.megroup.uk/

Alternatively, please email our customer service team at callcentre@me-group.com and we will get back to you as soon as possible.

Kind Regards

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I complained a month ago,still not open

I complained a month ago, that the site at Morrisons was not open 24hrs, wasting time and money. No opening hours on the lauderette,online,Morrisons staff did not know?!
I received a reply that an engineer in the area would investigate the issue.
Arraiving this morning at 07.45 the launderette was closed again, deciding to wait, it woke up at 08.20.
I am contacting tradind standards with supporting evidence,and witnesses, to lodge a formal complaint. Appalling.

26. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Martyn

Thank you for your feedback.

Firstly, Please accept our sincerest apology for any inconvenience caused. Our engineer is currently working with Morrisons to fix this issue. It appears the store currently has a timer on their 3-phase supply that the machine is connected to, this is not something that we were made aware of by the store.

We are hoping to remove our circute from their timer, if this cannot be done we will supply the correct signage for the machine.
Kind Regards

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager

Vurdert til 1 av 5 stjerner

VOL laverie VAGNEY HUBLOT DEFECTUEUX

Attention la laverie de Vagney 88120 machine numéro 2N79 s'ouvre en plein cycle de lavage, on a volé ma couette de 2 pers et lorsque j appelle le service client , pour qu ils regardent les caméras de surveillance, ils me repondent que c est impossible et cest de ma responsabilité et refusent d admettre que la machine peut s ouvrir en plein cycle ...on nage en plein delire ..la dame au téléphone est tres froide et têtue, me repete sans cesse la même chose ...inadmissible !!!!!

19. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Dear Customer

You have left a review for Revolution Laundry UK.
We operate machines in the United Kingdom.

If you have not used a machine in the UK we would really appreciate it if you would remove your review, Thank you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Machines shutting hour early due to clocks changing in october

Arrived at 7pm approx to wash my bedding as I live full time in my van, meaning this is only option and have only 1 set of bedding, to my surprise half way through drying the machines shut off at 9pm leaving majority of my bedding soaked due to lack of care to change the clocks back on the machines! Very angry and disappointed

19. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Hi Lewis

Thank you for your feedback.
We want all our customers to have the best experience with our products so I am sorry that this was not the case for you.

We would like to investigate this further. Unfortunately, from your feedback, we are unsure as to which machine you have used.

You can contact a member of our customer service team through our websites help page and they will assist you with a refund https://help.megroup.uk/

Alternatively, please email our customer service team at callcentre@me-group.com and we will get back to you as soon as possible.

Kind Regards

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Celà fait plusieurs fois que ces…

Celà fait plusieurs fois que ces machines ne fonctionnent pas,
Le remboursement reste impossible malgré les relances,
J'ai utilisé la même machine à un mois d'intervalle, elle avait la même panne,et pas remboursée depuis,
Nul de Chez nul à fuir

19. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Dear Customer

You have left a review for Revolution Laundry UK.
We operate machines in the United Kingdom.

If you have not used a machine in the UK we would really appreciate it if you would remove your review, Thank you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Price rise is ridiculous

Used this service last year and thought it was very good and cost 6.00 for 45 mins...went today sane load and same time.. 10.50. This is a ridiculous increase....shall not be using again. They are taking the proverbial .....Sue

18. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Revolution Laundry UK

Svar fra Revolution Laundry UK

Thank you for your feedback Sue,
I'm sorry to hear you are unhappy with the cost of our service.

After 10 years of operating our Revolution Laundry machines, this has not been a decision that Me Group has taken lightly.

Due to the current economic climate and annual inflation, nearly every business has had to increase their prices and Me Group have had to do the same in order to keep our services in operation.

Luke Clark
Me-Group UK Customer Service Manager

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv