Republic of Cats Anmeldelser 

2 092
•
TrustScore 4.5 av 5

4,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Republic of Cats always respond promptly to any queries I have. They are always keen to carry out my wishes and to solve any problems. They obviously care deeply about the welfare of cats. My daughter... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

All my cats enjoy their meals from RoC. They eat everything they're given. Customer service is good and deliveries arrive on time. However, my last order was delayed by the delivery company and, up... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Firstly my 2 senior cats love both the kibble and wet food from RoC - previously they’d gone off their pouches and weren’t really interested in kibble, whereas now their appetites are back and they c... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I got the 10 day taster pack expecting my cat Salem to only like the wet food as he usually does, but he is just as excited about the biscuits which I'm over the moon about. Additionally, his fae... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Dyrebutikk
  2. også i
  3. Dyrefôrbutikk
  4. Dyreutstyr
  5. Matlevering

Om Republic of Cats

Skrevet av virksomheten

Republic of Cats logo

Welcome to The Republic

Where every kind of cat is welcome. Cats keep us going (literally), so we’ve created a meal plan experience for your furball that’s as unique as they are—without breaking the bank.

Personalised Nutrition

We believe in personalised nutrition for your cat. No two cats are the same, and their needs change over time. Our meal plans are tailored to your cat’s unique needs—age, breed, activity levels and more—to support lifelong health. The result? A flexible, personal plan that evolves as your cat does.

Tempted? Try for only £5

How It Works

- Take our quick online quiz—just a few questions about your cat.

- Get a personalised feeding plan tailored to your furball.

- Add our delectable charcuterie treats at 50% off for your first delivery.

- Receive your order at your doorstep in 100% recyclable packaging.

There’s never been a better time to give your cat’s mealtimes a refresh by claiming your first 28 meals for just £5.


Kontaktopplysninger

4,4

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

2k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 91 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(2 092)

196 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Pretty Good

The deliveries are good and the food is good as my cat enjoys both the dry and wet food. The one thing I wish I could do is change the size of the dry food bag as it's currently too big and I could do with the bags being a little smaller. I understand why they are the size they are for logistical reasons but it would still be helpful.

20. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Pooh really enjoys her food and…

Pooh really enjoys her food and definitely has her favourites. There were a couple of flavours she wasn't keen on but it was absolutely no trouble to change them. We never had trouble with deliveries but unfortunately Cats Republic have recently changed their courier to Amazon and the last two parcels have gone astray but CR have been very helpful in trying to resolve the problem. It really is very convenient having Pooh's food delivered to the door

16. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I lost two of my kitties last year

I lost two of my kitties last year . Twinkles mum passed and her sister so was upsetting to say least. I needed a well balanced cat food for twinkle. I've got that now and not only that I have amazing support from the team. This helps so much and twinkle doing very well so highly recommended thankyou

16. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

This food has saved my cat

I just want to thank you, my cat suffers anxiety so bad she's scared of her own shadow and was very under weight, we've been using republic of cats for 3 months now and she's a completely different cat she's looking so healthy, she's a little chunky kitty now and her coat is beautifully shiny and silky, she's so much more confident and isn't scatty anymore, all iv changed is her diet and I really feel it's helped massively so I just want to thank you all so much your all amazing! you've saved my cat

28. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Harry is loving his republicofcats…

Harry is loving his republicofcats food, you can always tell if he is really enjoying his meal as he closes his eyes while eating if it is especially good. We have now found out his favourite flavours, he particularly likes the meaty stew and gravy types. His special blend of biscuits disappears quickly too. Happy knowing that it is all good for him too and he does look very well in himself. Thank you so much from Harry and his pawrents.

11. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent customer service and advice

I have just ordered my first supply of food from this company after my senior cats were found to have tooth issues. This started after changing to wet food only. It is so comforting to know that Republic of Cats provide both wet and dry food and it is appropriate for senior cats. Thus far I have had speedy responses and excellent advice. I am looking forward to receiving the food now.

7. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Subscription cancelled within one minute of order…

I used Republic of Cats 5 years ago for my older cat who, at the time, was very fussy food wise. We used it for a while but she would go on and off it so a lot of it went to waste. We now have another cat who is 4 and we wanted to try again as the older cat is less fussy now and the little one would very likely enjoy the food. I no longer have access to my previous account email address to try to restart the older cats subscription and set up a new subscription for the younger one (who has never tried Republic of Cats!)so attempted to sign up with my current email address. Within a minute of completing the order (for a trial for both because that’s the only option at this stage), both subscriptions were cancelled and a refund issued. Really disappointing because I know the younger cat would have enjoyed the food and therefore the subscription would’ve been kept monthly for her at the very least, but I reckon the older one would’ve been more into it this time around too as she’s not as fussy as she was 5 years ago. Will find a cat food subscription elsewhere. Very poor experience.

5. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Republic of Cats

Svar fra Republic of Cats

Hi there Danielle,

It's great to hear that you'd like to introduce your cat to the Republic, and we've love to set this up for you!

Ordinarily, we can only send out 1 Taster Box order per household. When you re-signed up to us, our system automatically cancelled your new account; you will have received an email letting you know about this, with information on how to reach out to us.

Our team will be more than happy to manually send out a Taster Box for each of your felines. Just drop us a message on chat@republicofcats.com or Whatsapp us via +44 7565463795 and we'll get this sorted for you!

Speak soon,
Leah

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Be careful what you sign up for!

Be careful what you sign up for!
I wanted to subscribe to another cat food service and somehow ended up on this site which looked very similar - so I purchased a trial box.
The company is very trendy and twee but that's fun.
I wasn't expecting a £76 charge a week later for 4 tins per day box!!
I'm sure it's still good value but I feel thoroughly scammed. I'll take this delivery but have cancelled.
If they had been less aggressive and con-merchant-like, they may have gained a long term customer.
Edit: increased to 4 stars. It's just the nature of subscriptions that they creep up on you. I did get emails about it, but had not realised I had signed up. Like I said above, the product is good, the sign-up was confusing.

3. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Republic of Cats

Svar fra Republic of Cats

Hi there,

I'm sorry to hear that you've had a payment taken that you weren't expecting.

When signing up to us, we let you know your ongoing monthly price to make it clear that we're an subscription service; I'm sorry if this got missed. You're also in full control of your account and can cancel at any time, and we send a payment reminder email 2 days before taking any money.

Our team would be happy to check your account for you - just pop over a message on chat@republicofcats.com or Whatsapp us via +44 7565463795. We'll keep an eye out for you!

All the best,
Leah

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Have just started my two very fussy…

Have just started my two very fussy maine coons with a trial box .. there was only two flavours they didn"t like and i let republic know and befor e their first full order they had tweaked it made further adjustments to the second which was easy to do and had no problems. Would thouroughly recommend this. If your cats like it stick with it . Thankyou republic for membership lol

1. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

BEWARE Absolute scam

Absolute scam.
Entices you with a trial box then automatically subscribes you to membership without consent.
Customer service is awful, refused to give a refund or collect their unwanted package.
Have opened a case with my bank.
BEWARE

2. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Republic of Cats

Svar fra Republic of Cats

Hi Alice,

I'm sorry for any confusion when signing up. We are a subscription service and we make this clear when you sign up and order a Taster Box.

We also show the full price of future deliveries and your next billing date when you sign up, and this information is available in your account at any time. You can also manage or cancel your subscription via your Account Page, or by contacting our team.

We also send an email to give citizens at least 2 days notice to make any final changes, move or cancel their delivery if they need to, which usually does the trick. I appreciate inboxes are busy places and emails can get missed. As your account was still active and no changes had been made to the billing date, your order was processed as normal. 

You can find our Terms & Conditions here: https://www.republicofcats.com/termsandconditions/

I'm sorry we weren't the right fit for you and your feline, but we wish you both all the best - Ronnie

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Never any problems with cat not eating…

Never any problems with cat not eating all her food. Good variety of flavours which she really enjoys.
Delivery problems (amazon!) have been acknowledged and, hopefully, won't re-occur.
Would recommend Republic of Cats. 🐱

28. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I got a trial pack

I got a trial pack, my cats were indifferent to the food so I cancelled. Unbeknown to me, I had only cancelled for one not for both cats. I have to compliment Republic of Cats for how they dealt with the situation.

I most certainly consider giving them a trial, whether your cats love the food is another question, but have no doubt they are a very good company to deal with.

24. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Happy Citizen of the Republic!

Fantastic product reasonably priced.
My furries absolutely love it.
The customer service is second to none. Responsive with excellent communication throughout. I feel valued as a citizen of the Republic of Cats!

17. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Everything about this company is…

Everything about this company is outstanding. From customer service to the quality of the food. Now as a cat owner whose cat had an operation and was left with a patch of skin where the fur wasn't growing back (after 3 months) I was worried. I changed his food to Republic of Cats and within 2 months it had completely grown back. Love, love, love can't recommend enough. Em, Moo & Boo xxx

18. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

My cat really loves this food HOWEVER

My cat really loves this food. Unfortunately, i'm feeling let down by the company. I am experiencing a problem at the moment with my usual monthly supply not turning up, the money has been taken, I was informed that the food was being prepared then......nothing! Normally get a notification that it's being delivered.....nothing! Have tried to reach out the company via their WhatsApp, just keep getting the ---give us your name, address and email and we will be in touch very soon......nothing! Have tried this for 2 days. Sent email with my details they have requested, issue name, address and email....so far...nothing! Tried several times to call and get answering service, have left a message.....nothing! I have a subscription, this should NOT happen.

8. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Republic of Cats

Svar fra Republic of Cats

Hi there,

I'm so sorry to hear your experience with us hasn't been up to scratch. We always aim to get back to messages within 24 hours (Monday-Friday). However, as we're a small team over here in the Republic sometimes it can take us a little longer.

You can reach out to us via email (chat@republicofcats.com) or Whatsapp message; we don't have a phoneline right now, but our team are always happy to help out via the methods above!

I've checked and can see that as your email wasn't verified, your messages weren't coming through to us. We've reached out to you and confirmed your order's location, but let us know if there is anything else we can do for you🐾

Best Wishes,
Leah

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My cat is very happy

Very happy with the quality of the good. My cat won’t eat anything else! Customer service very quick to get back to you. Easy to change delivery address if necessary.

8. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Be warned the £5 taster box comes with…

Be warned the £5 taster box comes with some very small print t&c's that automatically sign's you up for a paid for subscription. I was sure i read everything when I purchased the taster box as I didn't want to sign up for anything extra but a week after the taster box was received £38 was taken from account and 60 tins if food and a dry mix arrived. Im sure I didn't read anything about a subscription being part of the deal but apparently it was! I've requested a copy of the t&c's/where during the taster box purchase journey it advises you are in fact signing up to a subscription, lets see how long that takes to not be sent through!

1. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Republic of Cats

Svar fra Republic of Cats

Hi James,

I'm really sorry for the confusion here.

I can see that you've been chatting with Amie via email, and she confirmed that we sent a reminder email about your upcoming payment on 30th May at 06:41. We completely understand that emails can be easy to miss, but we always give a heads-up before any payment is processed so you have time to make any adjustments.

You got in touch with us on 3rd June, by which point the order had already been shipped. Once an order has left our kitchens, unfortunately we're unable to stop the delivery.

We also show the full price of future deliveries and your next billing date when you sign up, and this information is available in your account at any time. You can also manage or cancel your subscription via your Account Page, or by contacting our team.

You can find our Terms & Conditions here: https://www.republicofcats.com/termsandconditions/

I'm sorry we weren't the right fit for you and your feline, but we wish you both all the best - Leah

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My cat loves this food and she can be…

My cat loves this food and she can be very fussy. Now she's always happy to hear me saying food time she never misses a meal and always a empty bowl. I can not complain at all, if I have any questions or worries the customer care I get is amazing always quickly and helpful.

2. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv