Styr unna
De var veldig hyggelige når vi skulle handle spabadet, la trykk på at de var en familiebedrift og at de var lokale, men når vi fikk lekkasje etter to år ble det en helt annen låt i pipa. De trenerte, nektet for at de tok feil av kjøpsloven, enda Forbrukerrådet er helt tydelige. De ønsker ikke mekling, tilbyr heller andre produkter vi kan kjøpe.



