Raskt og enkelt og bestille. Bra kundeservice også. Savner at de varene som er på lager sendes før de man venter på kommer. Kan ta veldig lang tid spesiellt om det er forhåndsbestilling. Da må man i... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Veldig gode priser for det aller meste. Rask levering og mulig å hente i pakkeboks. Vi hadde en ganske stor ordre og tok kontakt for å høre om mulighet for kvantumsrabatt, men det var ikke mulig å få... Vis mer
Syns proshop pleide og.være veldig bra, helt den siste legoen jeg kjøpte 4 mai, ca to uker etterpå ble legoen billigere. Før dem hadde sendt den, prøvde jeg å forhøre meg om hvordan jeg gikk frem i... Vis mer
Godt utvalg av produkter jeg var ute etter, og til svært gode priser sammenlignet med andre nettbutikker. Levering innenfor akseptabel tidsrom og flere valgmuligheter for levering til pakkeboks eller... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Kontaktopplysninger
Lundevegen 29, 3800, Bø i Telemark, Norge
- +47 35060606
- support@proshop.no
- proshop.no
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 8 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av én måned
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Manglende forståelse og arrogant svar
Kjøpte en ruter som jeg etter 30 minutter oppdaget var feil type. Sendte epost om de kunne bytte denne mot rett vare. Fikk ikke svar siden dette var etter stengetid. Neste morgen fikk jeg epost 08:55 at pakken var pakket og klar for å sendes (automatiisk epost)
Spurte igjen om de kunne bytte ut pakken men dette var for seint, men eg kunne benytte meg av angrefristen, eller snakke med support (som har stengt denne dagen)
Kjøpte deretter den riktige, og spurte om de i det minste kunne ta returkosten på egen kappe, men neida.
VELDIG GOD SERVICE JA!!!!!!
De bruker aggressiv dynamisk prising
De bruker aggressiv dynamisk prising. Opplever gang på gang at prisen på produktet øker i løpet av samme dag som jeg er inne og ser på det. Dette synes jeg er veldig utspekulert, og jeg fraråder lojalitet til selskaper som driver med slik praksis.
Kjapp levering og ryddig prosess.
Kjapp levering og ryddig prosess.
Rask levering og ingen problemer
Rask levering og ingen problemer.
Anbefales.
Også opplevet at varene ikke er på…
Også opplevet at varene ikke er på lager og kommer inn etter 1-2 uker.
God pris og meget rask levering
Smertefri bestilling!
Hele bestilling gikk smertefritt, pakken kom i posten etter kort tid. Ingen ting å anmerke på.
Totalt manglende kundeservice 🤢
Totalt manglende kundeservice 🤢
De sender meg feil produkt, da jeg etterlyser den delen som mangler, så er en eneste reaksjon en returkode - jeg ba om å få ettersendt den manglende beholderen da produktet var tatt i bruk… Jeg har purret og purret på respons, de gidder ikke å svare! STYR unna!!
Fikk god hjelp av support
Fikk god hjelp av support når jeg hadde spørsmål om en bestilling.
Enkel bestilling og leverte innen…
Enkel bestilling og leverte innen estimert tid. Veldig bra!
Først fikk jeg et produkt som ikke…
Først fikk jeg et produkt som ikke virket. Jeg ringte kundeservice med 1time!!! venting...opp rett reklamasjon fikk jeg beskjed om. så gikk jeg inn for å opprette en reklamasjon. Systemet fant ikke ordren min. Ny venting på kundeservice, 30 min venting på telefon..jeg skal aldri handle her mer...
Uproblematisk kjøp
Uproblematisk kjøp, levert som forutsatt, selv om det var noen dager, som det ble informert om
God kvalitet til billig penge
Kort leveringstid. Mye billigere enn i butikk. Akkurat det jeg var på utkikk etter.
Lett å finne fram
Lett å finne fram, et godt kvalitetsprodukt for en god pris
Jeg er svært skuffet over kundeservicen…
Jeg er svært skuffet over kundeservicen hos Proshop.
Jeg la inn bestilling nr. 67520365 og hentet pakken i pakkeboks 28. mai. Allerede ved utlevering reagerte jeg på at pakken virket unormalt lett. Jeg åpnet derfor pakken ved pakkeboksen og oppdaget at én av varene i bestillingen manglet.
Jeg kontaktet Proshop på e-post umiddelbart samme dag. Da jeg ikke fikk svar, sendte jeg flere henvendelser i dagene som fulgte. Ingen av e-postene ble besvart.
juni ringte jeg kundeservice. Jeg var nummer 6 i køen og måtte vente i over 40 minutter før jeg kom gjennom. Under samtalen forklarte jeg situasjonen, og jeg mottok straks et skjema for reklamasjon. Siden den dagen har jeg ikke mottatt noen oppdatering eller informasjon om saken.
Mellom 2. og 10. juni har jeg gjentatte ganger forsøkt å kontakte kundeservice både på telefon og e-post. Det har vært nærmest umulig å komme gjennom på telefon, med mellom 10 og 14 personer foran meg i kø hver gang. For kunder som jobber på dagtid er dette svært vanskelig, spesielt når kundeservice kun er åpen mandag–torsdag kl. 09–15.
Det mest frustrerende er ikke bare at en vare manglet ved levering, men at det er så vanskelig å få kontakt med selskapet og få en status på saken. Som kunde føler jeg meg i praksis uten mulighet til å få løst problemet. For meg er verdien av den manglende varen betydelig, og etter nesten to uker vet jeg fortsatt ikke hva som skjer videre.
Jeg forventer ikke nødvendigvis en umiddelbar løsning, men jeg forventer svar, informasjon og grunnleggende oppfølging. Det har dessverre vært helt fraværende i denne saken.
Rask levering og fin handel 👍😊
Fant og fikk det som jeg skulle ha.
Ingen ting å utsette på kjøpet
Ingen ting å utsette på kjøpet, kunne blitt sendt litt raskere.
Pakken kom skadet og det tok veldig…
Pakken kom skadet og det tok veldig lang tid før jeg fikk retur/fraktseddelen. Måte ringe flere ganger og masse. Har vært fornøyd med proshop før, men tror det blir ikke mer handelen hos proshop.
Enkelt kjøp og raskt levert.
Enkelt kjøp og raskt levert.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.







