Anbefaler på det sterkeste å ikke bestille noe her
Vi kjøpte en lampe her og ventet i én uke. Da vi kontaktet dem, sa de at den skulle komme neste uke… men ingenting skjedde. Etterpå fikk vi beskjed om at han var på ferie. Anbefaler på det sterkeste å ikke bestille noe her – veldig dårlig service og null pålitelighet.




