Lurer kjøpere
Prøvde å returnere produktet pga. den kunne ikke virke som den må. Var åpent, men helt ubrukt. De nektet å ta det tilbake, pga. den er åpent. Hadde løse det med forbrukertilsynet.
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Pippin er Sørlandets største Apple Premium Reseller og eneste Apple Authorized Service Provider. For deg som kunde betyr dette trygghet ved kjøp - og ikke minst etter. Vi har to butikker i Kristiansand og kunder over hele Norge. Velkommen til vår nettbutikk!
Henrik Wergelands gate 16, 4612, Kristiansand, Norge
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Prøvde å returnere produktet pga. den kunne ikke virke som den må. Var åpent, men helt ubrukt. De nektet å ta det tilbake, pga. den er åpent. Hadde løse det med forbrukertilsynet.
Å kjøpe noe på denne butikken(infografikk) er en straff i seg selv.
Butikken har overhodet ikke kontroll hva, hvor og hvordan det går med produkter som er på service. Når du spør de i butikken, kjøper de seg tid ved å svare «jeg kan kun lese det som står på saken til produktet som er på service». Ikke noe vits å yte litt service for å imøtekomme kunden.
Å ringe til dem pr telefon er nytteløst.
Dette er ett dritt sted for det første måtte jeg logge inn på en nett side for og skrive med de, nett siden er vanskelig å se gjennom og logge seg inn.
Har egentlig ingenting å utsette på dere, Pippin, eller produktene jeg har kjøpt de gangene jeg har handlet hos dere.
Verste opplevelsen jeg har hatt kommer under her;
Denne ordren la jeg inn natt til lørdag 11 april 2020, som var Påskeaften. Valgte da å hente den på Sørlandssenteret, fordi avdelingen deres i byen var visst stengt. Så tenkte jeg at jeg bare kunne dra til dere så tidlig som mulig på lørdagen. Når jeg kommer innom så viser jeg bestillingen og blir spurt om jeg har fått SMS - noe jeg ikke hadde. Så sier han bak kassa at jeg dessverre må vente til varen blir levert til de og jeg har fått SMS. Så jeg bare sier takk og går.
Samme dagen så sendte jeg en mail til dere hvor jeg spurte om hva egentlig lagerstatusen på varene i nettbutikken betydde. Ut ifra det så fikk jeg vite at dere i helger ikke har folk som tar seg av webordre. Det er jo absolutt helt greit(kunne sikkert vært informert om det noe sted). Men jeg tenker at når jeg tar turen innom, korona hærjer, så syns jeg det burde vært mulig å fått en der og da. Selv om jeg vet at webordrer må gjennom en spesiell prosess. Let's move on.
Når tirsdagen kommer, så er alt åpent igjen som normalt. Får da SMS om at varen er nå klar til å hentes. Så jeg tar kontakt med dere på chatten og henviser til mailen, der jeg ba om å få varen tilsendt - så jeg slapp å dra unødvendig ut og fordi dere stenger 16, samtidig som jeg slutter på jobb.
Han sa det var helt greit, den skulle dere sende og spandere frakten siden jeg var innom på lørdagen. Og det er her er angrer på at jeg foreslo det.
Det er litt morsomt å tenke på at en vare som skal sendes fra Kristiansand til Kristiansand tar 6 arbeidsdager.
Men det er tjenesten til PostNord som er årsaken til det. For den leveringen som min vare ble sendt med fungere slik at uansett hvor i landet den sendes fra og uansett hvor den skal, så blir den sendt til hovedterminalen i Oslo, også levert til underleverandør. I dette tilfellet Posten. Den ble sendt fra Kristiansand med PostNord onsdagen, 15 april. Kom frem til Oslo dagen etterpå, men ikke overlevert til Posten før mandagen 20 april og levert til meg onsdag 22 april.
In the end though.. Så er jeg en fornøyd kunde.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.