Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I love this shampoo. While a bit drying (I just use a hair treatment when I’m done and the problem is solved), this is exactly as you see. It deposits color that lasts several weeks, is natural (I’m a... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Only gave my gray roots Demi-permanent coverage, not full coverage. So my gray roots are still visible. I made sure my roots were lathered thoroughly and left on for 20 minutes. Not impressed with thi... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

The pump doesn’t work the way it should. The color did not come out evenly, probably because there was more shampoo coming out than color. Texture of my hair wasn’t silky like some of the reviews said... Vis mer

Vurdert til 3 av 5 stjerner

When I started, it took 4 pumps of the white solution before the color started coming out. This makes me wonder if it will still have the right mix at the end. The greys didn’t cover completely. I’ll... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk med hårprodukter

Skrevet av virksomheten

PearWood is a premium hair care brand redefining what at-home color maintenance looks like. Our flagship product, a hair dye shampoo, is engineered for both men & women who refuse to choose between healthy hair and vibrant color.


Kontaktopplysninger

3,2

Middels

TrustScore 3 av 5

93 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 82 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,2

Alle anmeldelser

(93)

93 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 2 av 5 stjerner

They claim it only takes 3 pumps to…

They claim it only takes 3 pumps to cover hair but I have shoulder length thin hair and it took about 12 pumps. And the color only lasted about 3 days. Won’t order again. Way too much packaging also which probably contributes to the hefty price.

1. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Janet! So sorry to hear it took so many pumps and didn't last as long as expected — that's definitely frustrating.

Since everyone's hair texture is a bit different, it can sometimes take a couple of continuous uses to get the color to fully set, but we also appreciate your honest feedback on the packaging.

Please reach out to us at support@pearwood.com so we can look into this and help make things right for you. 💛

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I was hopeful about this product

I was hopeful about this product, but sadly it did not work for me, even after many uses.

10. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Amanda ! So sorry to hear it didn't work out for you after giving it a real shot — we know how disappointing that is when you were hopeful.

We'd love to make this right for you, so please reach out to our support team at support@pearwood.com so we can help sort this out. 💛

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor customer support and not getting…

Poor customer support and not getting orders sent timely. Policy says receive within 5-8 business day have been waiting since order placed 08/18/2026.

Do not answer emails via website.

9. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Randi, so sorry for the long wait and the trouble getting in touch — that sounds super frustrating.

We’ve had a higher volume of emails than usual, but waiting this long for your order or a reply isn't okay. Please send us a direct message with your order number so our team can check on this and get it sorted for you immediately.

We really appreciate your patience while we make this right. 💛

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The color depositing shampoo works well…

The color depositing shampoo works well to cover gray hair- my hair is so soft afterwards using this shampoo and no chemical smell afterwards. My hands do get a little stained but not terribly, easy fix to wear gloves. I used the dark brown and it blends my grays very well.

4. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hey! 😊 So glad the shampoo is giving you soft hair and blending those grays so well without any harsh smell.
Thanks for taking the time to share your experience with us — we truly appreciate you!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have not received my product

I have not received my product, it was returned to the sender for some reason. I have reached out 6 times and no response from their support email. What good is the support email if nobody answers it!! What a scam. I'm disputing with my credit card and will tell everyone not to order from them!

7. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Jodi, we're so sorry to hear you haven’t gotten your order and that our emails haven't reached you — we completely understand why you're upset. This is definitely not the experience we want for you. Please send us a direct message with your order number to support@pearwood.com so we can step in and sort this out for you right away. We really want to make things right.💛

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I really wanted this product to work

I really wanted this product to work, especially considering the price. Unfortunately, the entire experience was a complete disappointment.

First, the delivery took far too long. I placed my order (#PW44071) on August 2nd and did not receive it until September 1st—almost a full month later. For a premium-priced product, I expected a much better shipping experience.

The packaging and bottle design are beautiful and definitely feel luxurious, but unfortunately, the actual product did absolutely nothing for my gray hair. I followed the instructions carefully, yet my gray roots were still completely visible afterward. It simply did not cover my grays at all. For a product this expensive, I don’t think that’s acceptable.

Overall, it feels like more effort and money went into creating beautiful, high-end packaging than into making the product actually work. The presentation is impressive, but between the month-long delivery and the complete lack of results on my gray hair, I am extremely disappointed.

1. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi there, so sorry to hear the product and delivery didn’t live up to your expectations—that sounds really disappointing, especially after waiting so long.

We always want our formulas to deliver great results for your hair, so we hate that this fell short for you. Please reach out to our team support@pearwood.com directly with your order details so we can look into this and make things right for you.

Appreciate you giving us a try and sharing your feedback! 💛

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I really wanted this product to work

I really wanted this product to work. I did apply to dry hair, I guessed that was the correct thing to do. 2 or 3 pumps what a joke more like 9 to lather shoulder length hair. My hands and nails did stain. My Grey roots prevailed. I did notice that I got more clear product than anything not much dark. So very disappointing. It appears that they spent more on the bottle container design than the product. I tried it twice second time today 9/7. Order #PW65931

7. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Donna, so sorry the product didn’t work out as expected! Since an uneven pump can throw off the formula and impact your results, we’d love to send you a fresh replacement. Please reach out to our team support@pearwood.com with your order details so we can get that sorted for you right away. Appreciate you sharing your feedback with us! 💛

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I super recommend it

I super recommend it. I got a bottle with a issue and a had a great customer service support. The product works great! Today is my birthday and I couldn’t have a better gift 🎁
Love it 🥰

7. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Azenaura! Happy Birthday! 🎂 So thrilled to hear you had a great experience with our team and that the Pearwood is working so well for you. Thanks for celebrating with us and for sharing the love—wishing you the best day! 🎁💛

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy gray coverage

This is an easy to use Shampoo Color - I put it on and wait 15 mins and then shampoo and condition as normal.

6. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Sukhi! 😊 So happy to hear the shampoo color is making your routine nice and easy — 15 minutes and done is what we love to hear! Thanks so much for sharing your experience and for being part of our family. 💛

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My experience with this company has…

My experience with this company has been terrible. The information on their website is inaccurate, the product took far too long to arrive, and when it finally arrived, they sent the wrong item. Worst of all, they have not responded to my requests for an exchange or refund. Very disappointing and unprofessional. I do not recommend this company.

5. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Diana, so sorry for the rough experience and for keeping you waiting — that’s definitely not how we want things to go.

Please send us your order number here or email directly so our team can get the right item sent out or process your refund immediately. We appreciate your patience and really want to make this right for you. 💛

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Instructions are NOWHERE on the bottle or box

NOWHERE on the bottle, or the box or on any included instructions does it say to apply shampoo on dry hair. I wasted a lot of this expensive product.
If you are to create lather on your hands,HOW do you go about applying the palms of your hands to the roots?
I want a refund or a replacement to see if this product works.
It is difficult to pump straight into your hand as it seeps down an unnecessary edge.

2. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Nora, totally get why this would be so frustrating—especially when trying a new product.

It sounds like applying it straight to your dry roots with your fingertips works much better than lathering in your hands first. We hear you on the bottle design too, and we'll share that feedback directly with our product team.

Please send us your order number so we can get a replacement or refund sorted out right away for you. 💛

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I really wanted to like this product

I really wanted to like this product, but unfortunately it did not work for my hair. The color simply did not deposit as expected, so I was left with essentially no noticeable color change. The product also arrived leaking.

To be fair, the customer service representatives I dealt with were always pleasant and polite. However, actually getting the refund that their website advertises was an entirely different story. What should have been a simple return and refund turned into a long back-and-forth saga. I repeatedly explained the issue, provided the requested information and even sent a video, yet instead of simply processing the refund, I was continually told that the issue was being reviewed or forwarded to another team.

The experience left me feeling like the process was being dragged out in the hopes that the 30-day refund window would expire. Eventually, after multiple follow-ups, they did proceed with the refund.

My biggest takeaway is that if you purchase this product and it doesn’t work for your hair, be prepared to put in considerably more effort than their advertised refund policy would lead you to believe. Pleasant customer service is appreciated, but a straightforward refund should actually be straightforward.

The product may work well for some people, but unfortunately it didn’t work for me, and the refund experience was far more difficult than it needed to be.

1. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi there, so sorry for the hassle with the leaking bottle and the hassle getting your refund — that’s definitely not the smooth experience we want for you.

We’re glad our team was polite, but you’re completely right that getting your money back should have been quick and easy. We’re constantly working to streamline that process so nobody has to jump through hoops.

Really appreciate you taking the time to share this feedback with us, and we're glad it got resolved in the end. 💛

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I just Spencer bottle did not work…

I just Spencer bottle did not work correctly. In other words the color wouldn't come out I tried to clear it but it didn't work. I did accelerate hair to fall out after coloring.

3. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi there, so sorry to hear you had this experience with the bottle and your hair — that definitely sounds stressful.

When the color doesn't dispense properly, it can affect how the formula mixes and works. We'd love to take a closer look at what happened with your bottle and make this right for you.

Please send us your order number or reach out directly so our team can sort this out for you immediately. 💛

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Very disappointed

This shampoo may deposit some color, but I am very disappointed with it. I ordered dark brown, and I don’t even consider the coverage medium brown. Don’t waste your money! There is not an option to add photos, or I would do that.

4. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Michele, so sorry the dark brown color didn't give you the coverage you were hoping for — totally get how disappointing that is.

Hair type and base color can really affect how much pigment deposits, but we want you to love your results. Please send us your order number so we can help sort this out or get you taken care of.

Really appreciate you giving us a try! 💛

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is one of the best products I have…

This is one of the best products I have tried in a long time. It was like a 15 minute miracle that not only looked good but smelled good and didn’t stain my clothes or sheets. I am so pleased that I took a chance on this.

4. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Elizabeth! 😊 Hearing "15 minute miracle" absolutely made our day — we're so thrilled it gave you such great results without any mess!

Thank you so much for taking a chance on us and for sharing the love. So happy to have you in the Pearwood family! 💛

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Only the clear gel pumps out!

Only the clear gel pumps out!! Once or twice I've gotten any color out! Yes twisted the top left 2 or 3 times. Very disappointed after such expense

1. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Debbie, so sorry for the hassle with the pump — we completely get why that’s disappointing after investing in the product.

It sounds like a dispenser clog or a faulty tube might be keeping the formula from mixing properly. Please message us support@pearwood.com directly with your order details so our team can send you a replacement right away.

We really appreciate your patience and want to ensure you get to experience it working properly!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bad product bad customer experience

As soon as I put this on my head, it started to burn my skin so I immediately shampooed it out with cool water. The company sent me an email to see how I liked it and I told them what happened. They said I would get a refund but then I got another email saying before they could refund me, which I NEVER asked for, said they need a picture to verify. How insulting! I told them it’s been a week since I used it and if they think I’m trying to fraud their company, shame on them and that I’d just be making an honest to gawd review. Beware.

17. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Pauline, so sorry to hear about your experience — that definitely shouldn't have happened, and we can completely understand why you're upset.

We ask for photos only to help our team understand product reactions, but we never meant to make you feel insulted or distrusted.

Please reach out to us directly with your order details so we can take care of your refund right away. We truly appreciate your feedback and want to make this right for you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I just tracked my order from Pearwood…

I just tracked my order from Pearwood and can see its shipping from Hong Kong. I try very hard to avoid products made in China. Especially ones consumed or absorbed. I should have done a deeper dive into this product but got swept up by the advertisement. I feel foolish and duped.

1. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Alicia, totally get why seeing that shipping update caught you off guard and made you feel uneasy.

Our products are thoughtfully formulated in Korea, sourced across Asia, and packaged in Hong Kong to strictly meet all our quality and safety standards. But above all, your peace of mind and comfort are what matter most to us.

Please send us your order details directly so we can help arrange a return for you.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Color came out nice!

The shampoo was easy to use and the packaging was unique. My hair color turned out nicely revived. My only negative is the scent is not the most delightful. I did use my favorite conditioner after the 15 minutes to mask the shampoo smell. Overall I would say I am pleased.

29. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi there! 😊 So glad to hear the Pearwood was easy to use and that your color came out looking so nicely revived!

We really appreciate you sharing your thoughts about the scent—feedback like yours helps us keep improving. Smart idea using your favorite conditioner right after, too!

Thanks so much for trying us out and for sharing your honest experience with us.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

The reason the product takes so long to…

The reason the product takes so long to receive is because it ships from Hong Kong, unlike their website says it ships from Lawrence, MA. Don't like when a company lies on their site!

27. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PearWood

Svar fra PearWood

Hi Autumn! Completely understand why seeing a different origin than expected feels disappointing and frustrating.

We use multiple fulfillment centers to get orders out, and shipments are assigned based on current stock levels at each location. Please send us a direct message with your order details so our team can check on your shipment for you.

Thanks for sharing your feedback, and we appreciate you giving us the chance to help! 💛

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv