Payitweeklybeds Anmeldelser 

36
•
TrustScore 3 av 5

3,0

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Needed assembly instructions after moving the bed and after a few emails on a Saturday evening I had the pdf. I personally had a good experience with this company

Vurdert til 1 av 5 stjerner

While putting the triple bunk together ( 2 of us as per the instructions) it literally fell apart. I emailed the company directly, they responded requesting more photos which were sent. I have now sen... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My dual electric bed arrived and it's brilliant had to put it together myself but it was very easy to do and had the best night sleep ever . The store kept me upto date with what was happening and the... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

The bed was great and process of getting the beds was easy, my problem started when I'd finished my payments and they continued to take them! I had 2 bills coming out which never got paid because thes... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

3,0

Middels

TrustScore 3 av 5

36 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,0

Alle anmeldelser

(36)

3 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very quick delivery

Very quick delivery, highly satisfied with the bed, I paid four weeks up front so could have the bed quicker and my daughter loves her bed, and it looks fab in my girls room. Highly recommend if you can’t afford to buy outright like me, it comes with good quality mattress aswell. Very pleased.

2. mai 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Thank you for the reply. Glad your daughter is happy with the bed.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very please with my kids bed

Very please with my kids bed. The Trio bed is brilliant, it's made loads of room in the bedroom and they are good mattresses. my kids love it. Delivered when they said and was a lovely, helpful driver that brought it all up to my flat for me. I will look to order again as I need a new fridge next.

17. mai 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Thank you for review. The Trio bed is brilliant for saving space. We have some great Fridges so please have a look, you would receive 2 weeks free as a repeat customer too.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

this company is a joke they said to pay…

this company is a joke they said to pay 4 weeks up front and i’ll get my item no item then they charged me for another week after i already paid the 4 so don’t use them coz they fry and say they told me i would still have to pay the week after when they didn’t and be really rude to u

24. april 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Hi Chelsea, we did explain that if you want to speed up delivery then you can make some payments earlier if it was affordable to do so. This would be bringing your agreement forward though so that your agreement finishes earlier. Your weekly payments would continue each week. We have gladly refunded you for the payments that you did make as you were unable to make the continued stated payments.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

FAULTY BEDS

Ordered the mars bunk bed for my small children, ( one of which is disabled), came without half of the bolts and nuts needed, I sent the company numerous emails to try and get them sent out and got ignored so had to find them myself, after 6 months of many emails they finally got back to me after I had told them I wasnt paying another penny until I had a response to then lie and say they had emailed me back and sent out the bolts which was not true not only is the customer service ABSOLUTELY shocking but even when they receive the weekly payment they try and take it out another few times. Stay away from this company at all costs!

9. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Hi Tammy, I am unable to find your order but appreciate that sometimes there are service issues so do not doubt you. We deliver thousands of items each year and unfortunately the odd product might have an issue. If any parts are missing then our suppliers/factories would send these out for us directly without issue. We seldom have issues with missing parts but would certainly have some sent out if they were required.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Mars bunk bed white

Ordered beds in august paid as the agreement stated had a few delays with stock not this company’s fault. Received the bed last week and it’s amazing so sturdy and it’s perfect for my girls

21. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Gret bed, quick service

I got the trio bed for my 3 boys. They love it and the mattresses came with it which made it cheaper to buy weekly than I could from the bed shops. Paid my 4th weekly payment last Wednesday, paid my delivery Friday and the bed turned up yesterday morning. Quicker than I thought. Great guy delivered it too, helped me bring it all in. Thank you guys. I will look to order again in the future.

13. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Thank you for the review. We are glad that your boys are happy.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I needed bunk beds for my children and…

I needed bunk beds for my children and wasn't in a position to pay for them outright, came across this company and in all honesty I was a little suspicious at first as I've had negative experiences with other companies in the past that are ran online and I really didn't need to be, its straight forward to order, customer service are quick to respond to any question or query, the delivery team were great and text the day and time they were delivering and the bed itself is lovely and sturdy, the mattresses are of a good quality. I'd honestly recommend this company to anyone and would definitely use them again

4. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Thank you for the review. Glad we could help you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered 2 beds in April

Ordered 2 beds in April, made the 4 weekly upfront payments as-well as deposit, after the 1st 4 payments was taken for BOTH beds I was sent an invoice to pay £40 delivery but was told it was only for one bed and other bed will follow after another 4 weekly payments was made which was no good for me as my 2 daughters share a room so how can I set up ones bed and not the other so I agreed to wait another 4 weeks as wanted both beds to come together and also save myself another excruciating £40 delivery to have them come together ( after all I choose pay weekly as I can’t afford to pay lots at once ) but shopping with these was already showing me I made the biggest mistake. Anyway I continued for another 4 weeks and nothing also let’s say communication was horrendous as only I was making all the contact with very little contact back if any at all. As I was saying after another 4 weekly payments I have been contacting them about delivery to then be sent an invoice of £80 which I had no choice than to pay which was on the 8th of august and was told 5-10 days delivery and someone would contact me to let me know what day, it’s now the 20th and still nothing even after several emails with absolutely no replies I’m for sure reporting this to trading standards and think everyone else should as it’s daylight robbery at its finest.

20. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Hi, we received your order in June for 2 beds. We do make it as clear as we can that we have a £24 per week limit and if it is affordable to go above this then we are happy to do so, but one of your items would be delayed. We do offer 2 weeks free if you purchase more than one item which is generally more of a saving than the charge for the second delivery. Once we had received 4 weekly payments, we were happy to deliver the first bed but did require a further 4 weekly payments before the second bed could be delivered. You chose to wait for both beds to be delivered at the same time which was fine. Whilst the weekly payments were made, there was not any further information that could be supplied to you, so apologies if you think we were neglecting you, but there was simply nothing to add until the 8 weekly payments were made so that the second item could be transferred to our delivery team. As agreed, we have now cancelled and fully refunded you in full.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No sofa after 6 months!!

Ordered a sofa in January, kept up with the weekly payments, now July and still no sofa! Emailed several times asking where is it, been told twice they'll look into it but then nothing, asked to cancel and for a refund but have been ignored again!
Would not recommend at all!!

13. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Hi, our sofa's can unfortunately take longer than we hope sometimes as they are made to order. Apologies that this was delayed. This has been refunded in full for you. Thank you

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Beds came faulty

Beds came faulty , stupidly I'd already taken the kids beds down to put the new ones up so now my kids have to sleep in my bed until I can get someone out to fix them as pay weekly beds having given me no help or offers to exchange the beds shocking service after paying a fortune for delivery

30. mars 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Just wanted to say thank you so much…

Just wanted to say thank you so much for my childrens new triple bunk bed! They are very happy and the process was very easy from start to finish! will definitely continue to use your company and I will be recommending to people I know. Thanks!! 😊😊😊

16. mars 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have asked for a refund multiple…

I have asked for a refund multiple times and been ignored.

4. mars 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Hi Meghan. We received your email requesting to change your order as your Tumble Dryer had been fixed and you wished to amend the order to a different product. We have replied to this requiring to know which product you preferred. After receiving your email at 10:04 this morning requesting a refund, I can confirm that this has been actioned and your order has been cancelled. All the best.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Good bed, bad after service

The bed was great and process of getting the beds was easy, my problem started when I'd finished my payments and they continued to take them! I had 2 bills coming out which never got paid because these took another payment when asked they said it will take upto 7 days to refund which is no good as I will now receive late payment fees and also whoever I was talking to (Marc) seemed very short and not to bothered about it at all. I will not be using again.

31. desember 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Brilliant

Daniel and his. Colleague have done a fantastic job this morning laying me carpet absolutely love it Thankyou would highly recommend my pay weekly

17. mai 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fab customer service !!!!! Well and truly impressed

As always with pay weekly I was vary wary , especially when it said no credit checks and 0% finance and free mattresses on kids beds!!! I thought too good to be true . But they have been fantastic !! The beds themselves are no more expensive than buying from a well known company. So I took risk and ordered the triple bunk bed with 3 free mattresses . I didn’t however read the small print where I had to make 6 weekly payments to prove that I could pay before they would arrange delivery, fair enough it was my fault for not reading , I decided to cancel because I needed them sooner . So i contacted them and they promptly got back to me and said if it was a case of needing them sooner they could also do monthly payments , and all I needed to do was to pay one month up front , they did warn me that it could still take up to 10 days for delivery, but that was fine as it wasn’t 6 weeks , ideal , I paid the one month on weds 16th of September , they contacted me by Thursday to arrange delivery and delivery charge , which I was aware of (£40) and I promptly got an email on the Friday to let me know the beds would be delivered on Monday 21st of September !!! The guys delivering got a little lost finding us , not their fault everyone gets lost finding us , they delivered the beds and the free mattresses , which by the the way being free I wasn’t expecting much but they are actually quite decent , not too range but but middle of the road I’d say . We haven’t put them up as we’re waiting for the carpet to be fitted next week , but all in all I’m very impressed with this company’s service , their communication, customer service , even their delivery guys were fantastic . Well done , wish more company’s would go out of their way to help their customers

Would definitely recommend and will definitely be using them again

22. september 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Payitweeklybeds

Svar fra Payitweeklybeds

Thank you Stacey. We appreciate the detailed review:) Glad you were pleased with us:)

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv