Fuldstændig umulig service. Jeg har en gammel account, på en gammel mail derinde - som fra tid til anden giver problemer. Nu vil de igen ikke logge mig ind på den, uden at jeg får en ekstra bekræfe... Vis mer
Origin
Takk for at du bruker Trustpilot. Dessverre kan du ikke lenger skrive en anmeldelse her ettersom nettstedet til virksomheten er stengt. Du må gjerne kontakte oss hvis du lurer på noe.
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Såå ringe! Dybt skuffet... Købte sims 4, som jeg skulle downloade igennem Origin. Jeg skulle oprette en konto før jeg kunne downloade spillet. Efter jeg havde downloadet spillet skulle jeg skrive adg... Vis mer
Købt sims 4 og en masse packer der til. Virkelig tilfreds med kundeservice, en pakke til sims havde doowloaded sig selv og fandt så efterfølgende ud af, at det var den forkerte pakke jeg havde k... Vis mer
Origin support er rædselsfulde - de er håbløse at få fat på og når man får fat på dem giver de telefonnumre der ikke bliver svaret på eller fortæller dig at dit visa kort ikke duer - selv om det duer... Vis mer
Andre kikket også på
Fuldstændig umulig service.
Fuldstændig umulig service.
Jeg har en gammel account, på en gammel mail derinde - som fra tid til anden giver problemer. Nu vil de igen ikke logge mig ind på den, uden at jeg får en ekstra bekræfelseskode på den mail, som ikke længere eksistere. Dette på trods af jeg kan både mail og password, jeg spiller jævnligt på kontoen og der ligger for mange hunderede kroner spil på den account.
Deres kundeservice beklager blot og siger det er træls for mig. I browseren kan jeg sagtens logge ind, men dette hjælper mig ikke. Det er langt fra første gang, at jeg har så meget bøvl med dem.
Spil over Steam i stedet. Der er styr på det.
Umuligt at opsige abonnement
Umuligt at opsige abonnement
Trykker man på opsig abonnement (et link) bliver man ført til en anden side, og abonnementet fortsætter.
Ved ikke hvordan jeg skal undgå at betale…
Jeg har lige købt Battlefield 5 på…
Jeg har lige købt Battlefield 5 på Steam, og da jeg ville spille det, skulle jeg indløse en kode. Den har jeg aldrig fået og det er super snørklet at få nogen som helst hjælp. Det er meget rodet. Ingen kode eller hjælp i sigte. Origin er spild af tid og penge. Jeg har osse problemer med Sims 2 og 4. Jeg kan heller ikke få adgang til resten af mine Stem og Origin indkøbte spil. Rent ripoff.
Origin virker sjældent som det skal
Origin virker sjældent som det skal. Der er ofte problemer når man skal logge ind, da den skriver at loginoplysninger er forkerte. Hvilket de ikke er... Man kan ikke spille de spil man har installeret igennem origin uden at logge ind, så det er rimelig irriterende at man ikke kan komme ind på det.
Origin tvinger mig til at ændre mit…
Origin tvinger mig til at ændre mit spiller ID efter at jeg ikke har været logget ind i et par år. WHAT?! hvorfor må jeg ikke hedde mit navn længere??????
jeg kan ikke vælge det navn som jeg altid bruger fordi der er nogle andre der bruger det. gæt hvem. MIG!
utrolig åndssvagt.
Origin support er rædselsfulde og ubrugelige
Origin support er rædselsfulde - de er håbløse at få fat på og når man får fat på dem giver de telefonnumre der ikke bliver svaret på eller fortæller dig at dit visa kort ikke duer - selv om det duer alle andre steder - de er helt igennem ubrugelige
De kan nu kun bruge kreditkort eller paypal
Sims 4 og pakker fra Origin
Købt sims 4 og en masse packer der til.
Virkelig tilfreds med kundeservice, en pakke til sims havde doowloaded sig selv og fandt så efterfølgende ud af, at det var den forkerte pakke jeg havde købt. Fik en refundering og en bekræftelsesmail.
Modtager altid bekræftelses mails med de ting jeg betaler og kan se det på min konto med det samme.
Ingen problemer med at logge på :)
Kan ikke tilgå min Origin konto ...
Havde i sin tid oprettet en Origin/EA konto med en e-mail fra mit tidligere arbejde til login brugernavn ...
Det har indtil videre, ikke været noget problem at tilgå min profil og mine spil på den måde ...
Nu kan jeg så pludselig ikke tilgå min profil mere, fordi de siger den er udløbet eller forkert ?! ... og vil jeg have hjælp, sender de mig en e-mail på den e-mail konto jeg ikke har mere ... uanset hvad jeg prøver og gør ... så hvordan skal jeg komme ud af den deadlock situation?
Ingen support på dansk og ingen e-mail eller fritekst felt, hvor man kan forklare hvad ens problem er ...
Fandt langt om længe en chat mulighed: Skrev/chattede på engelsk med en af deres såkaldte supportere (tror faktisk det var en robot), som godt kunne se mit problem, men endte ud med at sige at mine konfirmerende oplysninger var forkerte og de kunne ikke hjælpe mig mere ?! (Forkerte???) Så nu skal jeg bare acceptere at have mistet min konto og alle mine spil, som jeg har givet en formue for og brugt lang tid på ?
Virkelig dårligt!
Virkelig dårligt!
Har aldrig oplevet så dårlig kundeservice, de vil ikke hjælpe mig, og de kommer med en dårlig engelsk forklaring på hvorfor de ikke kan hjælpe - har brug så mange penge hos dem, og nu kan jeg ikke komme ind på min konto og de vil ikke hjælpe mig, er skuffet over EA der brude have en dansk kundeservice!
Virkelig skuffende
Såå ringe! Dybt skuffet...
Såå ringe! Dybt skuffet...
Købte sims 4, som jeg skulle downloade igennem Origin. Jeg skulle oprette en konto før jeg kunne downloade spillet. Efter jeg havde downloadet spillet skulle jeg skrive adgangskoden, til den konto jeg oprettede på origin, for at afslutte overførslen. Skrev koden til kontoen men den ville ikke gå igennem (skrev koden på et stykke papir, da jeg lavede kontoen). Da jeg kan ikke få lov til at gennemføre overførslen, kan jeg heller ikke spille spilet. Ren fup!
så latterligt ringe
Deres kundeservice er så ringe!
Deres kundeservice er så ringe!
Jeg fik ikke hjælp, og personen jeg skrev med var oven i købet flabet.
Der står, at problemet er løst. Men det er det ikke, tvært imod!
Origin er det værste bæ!
Origin er det værste bæ da de rent faktisk opfordre til at snyde i spil, de vil ikke banne snydere og det ødelægger spilleglæden og selve spillene for os der ikke har behov for at snyde... de banne derimod for de mest underlige ting som vis man laver sit crosshair om men ik vis du dissederet synder med wallhack og aimbots.. EA er bare til grin og jeg dropper dem simpelthen nu!
Elendig indisk kundeservice
Jeg købte et spil til download på Coolshop.dk fik koden leveret straks og tastede den ind på Origin. Desværre kunne spillet ikke downloades, da det ikke figurerede i mit spilbibliotek. Jeg har skrevet til Origins kundeservice 4 gange, i håb om at få fat i en kompetent medarbejder. Men historien er den samme, de har de samme fire spørgsmål og når jeg skriver at jeg har tømt min cache, geninstalleret Origin, brugt den rigtige mail samt bekræftet min identitet, så kan de ikke hjælpe mere. Medarbejderne kigger ikke på de screensdumps jeg vedhæfter eller den historik, der er i sagen. Jeg tror faktisk slet ikke medarbejderne reelt forstår hvad jeg spørger om, eller ved hvilken Copy-paste tekst de sender til mig Jeg kan ikke anbefale Origin, de har ingen support.
Jeg savner de dage hvor man blot skulle…
Jeg savner de dage hvor man blot skulle komme en CD-Rom ind i computeren for at spille. Nu skal man opdatere HVER gang jeg spiller (hvilket er 2-3x om måneden) det er så frustrerende.
Elendig service
Elendig service. De trækker pengene på ens konto, men stadig intet spil. Servicefunktionen er en by i Rusland. Ærgerligt at EA er sunket så dybt.
Dårlig oplevelse - Ingen hjælp
Jeg skulle købe en udvigelses pakke til mit Sims 4 spil. De havde så uden at jeg godkendte det lagt to andre udvigelses pakker i min kurv, så jeg ender med at betale for alle sammen, da jeg ikke kan se den endelige pris inden jeg har betalt.
Så jeg vælger, at oprette en case hvor jeg vil have min ordrer annuleret. Der står, at der vil gå omkring 18 min for at få hjælp i live-chatten, men jeg venter så i 2 timer og der sker intet. Da det drejer sig om en del penge så prøver jeg igen. Jeg prøver faktisk 4 gange hvor jeg har brugt flere timer per gang på at vente til at der en som vil svare i live-chatten. Jeg sidder nu her for 5 gang og prøver, men stadig intet.
Er der andre der har oplevet det samme?
Og Jeg vil gerne have svar fra Origin så de kan fikse problemet.
Helt forfærdelig og ubehøvlet kundeservice
Jeg har aldrig oplevet så forfærdelig kundeservice som hos Origin! Er helt i chok over den opførsel, som de to medarbejdere udviste.
Jeg har den nye opdatering til min…
Jeg har den nye opdatering til min MacBook (Catalina). Origin er ikke opdateret så jeg kan ikke spille mit spil på min computer som jeg gerne vil.
Jeg prøvede at afinstallere det og installere det igen, men nu skal Origin opdateres og det kan jeg kun hvis jeg kører den som administrator på min mac, hvilket jeg ikke kan.
fuskerfirma
fuskerfirma - fejlkøb Sims 4 pakke - umuligt at kontakte dem og umuligt at fortryde køb
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

