Nutranewera Anmeldelser 

360
•
TrustScore 1 av 5

1,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased one product (special offer) Paid £9.99, then days later my card was debited £69.99 without any authorization or signing up for any further products or services ???? Details passed on to... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They make it impossible to cancel. My mum has been told she cannot take these, as it may be dangerous with her other medications. We have tried all avenues to cancel, but there are no links provided,... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could I would have given zero stars. Ripped off my husband who is having cancer treatment he bought supplements for £12.99 then 12 days later they take £79.99 from his bank for a subscription tha... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

cancel any subscriptions you might have taken out with this company immediately. If not sooner, and that awful fake Australian doctor .dr Barbara o.neil,who endorses all these scamms,she lends respect... Vis mer

Selskapet har svart


Kontaktopplysninger

1,1

Dårlig

TrustScore 1 av 5

360 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,1

Alle anmeldelser

(360)

9 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Hi I'm 86 years

Hi I'm 86 years
On the 12th July you took £12.95 £
from my bank on the 25th July you l
took £79.50 for something I haven't ordered or need at my age
These are withdrawals I didn't authorise so I would like the money sent back to my bank ASAP or I'm going to ask Lloyd's bank fraud team to deal with it
Pix*func-supplemen.com seems to be some sort of scam
Leslie Morris

25. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Hi Leslie,

We’re sorry to hear about your experience and understand your concern. We’d like to investigate this matter and assist you as quickly as possible.

Please reach out to us directly so we can locate your account and review the charges in detail:

📧 Email: ceo@nutranewera.com
📞 Hotline: +44 800 066 8992

Once we hear from you, we’ll work on resolving this promptly.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware of this trickery. some tablets online to help me…

I bought some tablets online to help me with glucose control and as a supplement to assist with good cardio health. These offers were sold as a one off
Payment of £12-50 And to cover p&P. There was no commitment
to an ongoing payment for monthly supplies of same. However they have deducted £79.50 from my account and continue to depatch tablets which by the way are a cheap
product available through herbalist on line at a fraction of the price. I have requested my bank to decline further payments and I intend to get Trading Standards to investigate this company who I believe are using false pretenses to obtain sums of money not part of a transparent
Transaction. They do not give a customer support telephone or email and I fear they are a scam.
John S Stockport UK

10. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear John,

Thank you for taking the time to share your feedback. I’d like to sincerely apologize for the experience you’ve had with our service. We regret that we fell short of your expectations and truly understand the frustration and inconvenience this may have caused.

At the heart of our company is a genuine commitment to customer satisfaction, and we value every opportunity to make things right.

We’ve sent a message to the email address you used when placing your order. Kindly check your inbox (and spam folder, just in case), as it contains information and solutions to help resolve the issue you've encountered.

If there’s anything further we can do, please don’t hesitate to reach out

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have just seen money taken from my…

I have just seen money taken from my nank account £79.90 for.Pox mainnutritionera I did not send for this product or write any form of request I need my mom back. I don’t have money to loose in this way. I don’t work. I am disabled. Miss Major

14. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Miss Major,

Thank you for bringing this to our attention, and I'm truly sorry to hear about your experience. We understand how concerning unexpected charges can be, especially in your circumstances, and we want to help resolve this as quickly as possible.
To provide the appropriate support, could you please contact us directly via your email address used during the purchase, and any additional details you may have about the charge or product received?
Rest assured, we’re committed to finding a solution that works for you.
We look forward to assisting you and making this right.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam

My partner ordered a product from them for £9.95 which he received. He has received nothing else from them and I had to freeze my card as every few days they are trying to take £69.50 from my card. When I emailed them I was offered £15 discount on future orders which is a nonsense. We arent planning to make any future orders. My partner only wanted to try out their product but wasnt happy with it and made no further orders. It is still not clear what they keep trying to take £69.50 from me every few days for as we haven’t received anything other than the 1 bottle that was paid for already.

12. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Silvia,

We’re truly sorry to hear this situation has caused concern — that’s never our intention. It’s possible this matter may have already been resolved through a previous conversation, but if there are still any outstanding issues, we’d be grateful if you or your partner could reach out to us directly.
Please contact us so we can double-check everything and ensure all concerns have been fully addressed.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Danger do no not trust this site I did and now they keep taking out money from my account

Danger do no not trust this site I did one order and over charged the original amount and freight and now they are illegally taking money out of me account every month
I am reporting to the bank and fraud to follow up
Tb

21. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Terry,

Thank you for your feedback!

As far as I can see you have already contacted us and we have provided you with the solutions to the issues you have faced.

If there's anything else we can do to resolve the situation or improve your experience, please don't hesitate to let us know.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I don't know what I have signed up for up for…

I don't know what I have signed up for but the first payment was £12.75 then yesterday 16/06/2025 I checked my account and you took £79.75 your taking the piss taking people's money like this.
I wont a refund now.

16. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Lee,

I am writing to sincerely apologize for the experience you had with our service. We are truly sorry that we did not meet your expectations and for any frustration or inconvenience this may have caused.

We deeply value our customers and your satisfaction in using our service is a top priority for us.

Please check the mailbox of the email address you have used to submit an order. You'll find the solutions to the problem you have faced.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I requested a free trial for £9.95 got…

I requested a free trial for £9.95 got the product then was immediately charged £49.95 as 12 days free trial had ended. It had not anyway 12 days is not long enough.
I cancelled the subscription returned the product to USA at great expense and they still won’t reimburse me. Con as the company is supposed to be in UK.

10. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Janet,

I am writing to sincerely apologize for the experience you had with our service. We are truly sorry that we did not meet your expectations and for any frustration or inconvenience this may have caused.

We deeply value our customers and your satisfaction in using our service is a top priority for us.

Please check the mailbox of the email address you have used to submit an order. You'll find the solutions to the problem you have faced.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Well I went here to get 4 bottles of…

Well I went here to get 4 bottles of this and it was meant to be $40 I was charged $243 and I really wanted to get my refund back as soon as possible as this is not fair plz and thank u

12. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Craig,

Thank you for your feedback!

As far as I can see you have already contacted us and we have provided you with the solutions to the issues you have faced.

If there's anything else we can do to resolve the situation or improve your experience, please don't hesitate to let us know.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I'm sure it's a scam.

I looked on my credit card and found a debit amount for £79.90, with the transaction taken place today, 9th June 2025. I have never heard of this company. I then found another transaction for £12.95 this was taken on the 29th May 2025. I cannot trace any purchase on my mobile for this company. To top it the bank has put it's a recurring payment. I looked at this review and tried to go to the web site but it came up as 404 page not found. I'm going to phone the telephone number I found for their London Office, but I have a funny feeling that that won't work either. I urge the company to contact me if they read this. I will update this post once I've got more information. DON'T deal with them, I'm almost sure it's a scam.

9. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Monika,

Thank you for your feedback!

As far as I can see you have already contacted us and we have provided you with the solutions to the issues you have faced.

If there's anything else we can do to resolve the situation or improve your experience, please don't hesitate to let us know.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

You have taken 3 payments of nearly £50…

You have taken 3 payments of nearly £50 out of my account. No idea what I have even purchased. How do I cancel this recurring card payment?

This is theft!

11. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Marlene,

We strive to provide the best possible service, and we are disappointed that we fell short in your case. Please rest assured that your feedback has been heard, and we are taking steps to address the issues you've raised to ensure that this does not happen again.

Your satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to make things right.

Would you be so kind to provide us with the email address you used for the order or the order ID to the following email address:
ceo@nutranewera.com

Or simply reach us via the following phone numbers:

+44 204 5259983
+1 833 548 8066

Thank you in advance for your cooperation and we are looking forward to hearing back from you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

There is no such feature in the Chain…

There is no such feature in the Chain as to cancel the subscription yourself

5. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Arturas,

We strive to provide the best possible service, and we are disappointed that we fell short in your case. Please rest assured that your feedback has been heard, and we are taking steps to address the issues you've raised to ensure that this does not happen again.

Your satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to make things right.

Would you be so kind to provide us with the email address you used for the order or the order ID to the following email address:
ceo@nutranewera.com

Or simply reach us via the following phone numbers:

+44 204 5259983
+1 833 548 8066

Thank you in advance for your cooperation and we are looking forward to hearing back from you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I had purchased some supplements online…

I had purchased some supplements online for £12.95 on the 22nd April. Today the same company going under the name of pix*funk-supplement.com have take another payment of £89.95. There was no ongoing subscription agreed to in the original purchase and now I cannot even contact the company to have my details removed from their system. Absolutely disgusting..... avoid like the plague!

22. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Marc,

We strive to provide the best possible service, and we are disappointed that we fell short in your case. Please rest assured that your feedback has been heard, and we are taking steps to address the issues you've raised to ensure that this does not happen again.

Your satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to make things right.

Would you be so kind to provide us with the email address you used for the order or the order ID to the following email address:
ceo@nutranewera.com

Or simply reach us via the following phone numbers:

+44 204 5259983
+1 833 548 8066

Thank you in advance for your cooperation and we are looking forward to hearing back from you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

⚠️ SCAM – Hidden Charges & Dishonest Company ⚠️

I purchased a product for £12.95 thinking it was a one-off deal. Two weeks later, I was charged £89.90 without warning or my consent. I had not placed any further order or agreed to any ongoing subscription.

When I contacted the company, they were completely unprofessional and dishonest, falsely claiming I had agreed to a subscription. At no point during checkout was this made clear.

Worse still, they said I could only cancel if I returned the bottles unopened, making it impossible to try the product without being trapped into ongoing charges.

I’ve received no proper response from their customer service. This is clearly a deliberate scam built around misleading terms and hidden fees.

Avoid this company at all costs. Do not fall for it.

20. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Douglas,

Thank you for your feedback!

As far as I can see you have already contacted us and we have provided you with the solutions to the issues you have faced.

If there's anything else we can do to resolve the situation or improve your experience, please don't hesitate to let us know.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My wife passed away 2 years ago and I…

My wife passed away 2 years ago and I am still receiving tablets she was using and money is still being taken from my bank monthly. I cannot get anybody from this company to sort. It out

3. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear friend,

We strive to provide the best possible service, and we are disappointed that we fell short in your case. Please rest assured that your feedback has been heard, and we are taking steps to address the issues you've raised to ensure that this does not happen again.

Your satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to make things right.

Would you be so kind to provide us with the email address you used for the order or the order ID to the following email address:
ceo@nutranewera.com

Or simply reach us via the following phone numbers:

+44 204 5259983
+1 833 548 8066

Thank you in advance for your cooperation and we are looking forward to hearing back from you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Made a purchase for £12.95 2 weeks…

⚠️ ⚠️ WARNING ⚠️ its a scam theres a hidden subscription they dont tell you about. If you make a purchase you cant actually take the supplements because you need to send back unopened bottles to cancel the subscription. I made a purchase for £12.95 2 weeks later got charged again for £89.90 which i never approved or ordered anything off them for and got no response when i emailed them about it. My advice would be stay away

17. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Terry,

We strive to provide the best possible service, and we are disappointed that we fell short in your case. Please rest assured that your feedback has been heard, and we are taking steps to address the issues you've raised to ensure that this does not happen again.

Your satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to make things right.

Would you be so kind to provide us with the email address you used for the order or the order ID to the following email address:
ceo@nutranewera.com

Or simply reach us via the following phone numbers:

+44 204 5259983
+1 833 548 8066

Thank you in advance for your cooperation and we are looking forward to hearing back from you.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Dear sir

Dear sir
I have found you from my bank account took the amount USD69.95,on 7th April 2025, yesterday, you may make mistakes , I haven't buy any products ago, please cancel this payment as soon as possible thanks
Michael Hsiao

7. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Michael,

We strive to provide the best possible service, and we are disappointed that we fell short in your case. Please rest assured that your feedback has been heard, and we are taking steps to address the issues you've raised to ensure that this does not happen again.

Your satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to make things right.

Would you be so kind to provide us with the email address you used for the order or the order ID to the following email address:
ceo@nutranewera.com

Or simply reach us via the following phone numbers:

+44 204 5259983
+1 833 548 8066

Thank you in advance for your cooperation and we are looking forward to hearing back from you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Why are you taking out for 2 months…

Why are you taking out for 2 months $106 nz dollars and I haven't ordered anything I would like this to stop very rude of you to take my money without conformation

2. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Nadia,

We strive to provide the best possible service, and we are disappointed that we fell short in your case. Please rest assured that your feedback has been heard, and we are taking steps to address the issues you've raised to ensure that this does not happen again.

Your satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to make things right.

Would you be so kind to provide us with the email address you used for the order or the order ID to the following email address:
ceo@nutranewera.com

Or simply reach us via the following phone numbers:

+44 204 5259983
+1 833 548 8066

Thank you in advance for your cooperation and we are looking forward to hearing back from you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I was billed for something I didn’t…

I was billed for something I didn’t want ,I’ve been to my bank and cancelled my card ,I would like to resolve this matter but if I get no joy I will go back to my bank you have my details how I don’t know so e-mail me

4. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Jennifer,

I am writing to sincerely apologize for the experience you had with our service. We are truly sorry that we did not meet your expectations and for any frustration or inconvenience this may have caused.

We deeply value our customers and your satisfaction in using our service is a top priority for us.

Please check the mailbox of the email address you have used to submit an order. You'll find the solutions to the problem you have faced.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I did write you a number of times …

I did write you a number of times because you taken money without my premation and even after l write you still continously taken money my account so l just want know why you keep taken out the money my money my account

28. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Fuuada,

We strive to provide the best possible service, and we are disappointed that we fell short in your case. Please rest assured that your feedback has been heard, and we are taking steps to address the issues you've raised to ensure that this does not happen again.

Your satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to make things right.

Would you be so kind to provide us with the email address you used for the order or the order ID to the following email address:
ceo@nutranewera.com

Or simply reach us via the following phone numbers:

+44 204 5259983
+1 833 548 8066

Thank you in advance for your cooperation and we are looking forward to hearing back from you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

scam

This company has taken £100 in 2 months for a supplement my elderly disabled mother does not need, have no idea how they even know hoe they got card details and the email confirmation I found in Junk folder has no website or contact info on to stop this ongoing subscription

27. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nutranewera

Svar fra Nutranewera

Dear Janice,

I am writing to sincerely apologize for the experience you had with our service. We are truly sorry that we did not meet your expectations and for any frustration or inconvenience this may have caused.

We deeply value our customers and your satisfaction in using our service is a top priority for us.

Please check the mailbox of the email address you have used to submit an order. You'll find the solutions to the problem you have faced.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv