Styr unna
Jeg ble veldig skuffet over at strømmen bare ble dyrere etterhvert som tiden gikk og sommeren kom, ikke logisk i det hele tatt. Når jeg ville si opp, etter et halvt år, da visste jeg at det var 500,- i avbruddsgebyr, så får jeg vite at neida, det koster mye mere en det og si opp avtalen. De har kjøpt inn strømmen for et helt år, så det blir mye dyrere ja.

