Jeg har haft et rigtig godt forløb med…
Jeg har haft et rigtig godt forløb med slankemedicin hos Nordic Telemedisin. Hele processen har været hurtig, professionel og utrolig nem fra start til slut.
Jeg er blevet mødt med venlighed, god service og hurtige svar på mine spørgsmål, hvilket har gjort, at jeg har følt mig tryg gennem hele forløbet.








