Svindel
Har bestilt varer for 3000 kroner. Fått ordrebekreftelse og beskjed om at varene er på vei for snart en måned siden. Varene er fortsatt ikke på vei i følge sporingen. De svarer ikke på meil, og telefonnummeret deres virker ikke. Det blir snart politianmeldelse.
