Bestilte og betalte for varene
Bestilte og betalte for varene, så ble det stille! Kunderservice kunne ikke hjelpe og ba om ekstra betaling hvis dem skulle gjøre noe. Dårlig kommunikasjon og ble redd for at jeg hadde blitt svindlet. Mens jeg ventet på svar fra dem, var dem veldig ivrig på å svare en annen kunde som ennå ikke hadde betalt for varene. Fikk tak i et privatnummer, hvor personen faktisk visste om min ordre. Da ble kommunikasjonen bedre. Det tok lang tid før varene kom, men dem kom til slutt, uten skruer! Fikk refundert det i prisen da.
Fornøyd med varene, veldig misfornøyd med kundeservice. Skriver denne anmeldelsen så andre skal se at det ikke er scam - for det var kun det som kom opp da jeg trodde at det var en svindelside, noe som ikke gjorde saken bedre!

Svar fra Nordicadesign
