Ikke bruk Nord.invest
Nå er det 10 dager siden jeg bestilte pengene og jeg fikk i dag informasjon om at jeg ikke får pengene før mandag, så om 3 dager til. Minner om ren svindel. Tilbakeholding av dine penger. De ber meg ringe min bank, min bank sier at Saxo Bank må ringe, så de vet ikke hva de gjør!
Oppdatering. Etter en god samtale med Nord.invest, så ble det fikset og de gjorde en veldig god jobb ved å løse problemet.
Takk til Jepp for hjelpen.

Svar fra Norm Invest







