Anbefales virkelig!
Vi ble med i netthandelsakademiet i juni. Guttene der har vært svært hjelpsom og kunnskapsrike. Vi hadde ingen erfaring da vi startet nettbutikken vår. Netthandelsakademiet har vært redningen vår mange ganger når vi står fast. Gjennom Q&A to ganger i uken har vi fått hjelp til det meste. De har også vært behjelpelige utenom dette. Vi har lært mye og har absolutt fått valutta for pengene. Omsetningsmessig har vi hatt en god utvikling, mye grunnet netthandelsakademiet





